• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (Природний газ)

Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (п.7 розділу Загальні положення тендерної документації)

Торги не відбулися

950 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 502.00 UAH
Період уточнення: 11.09.2020 10:15 - 16.10.2020 01:00
Відповідь надана

питання щодо зазначення вартості замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи)

Номер: 1d06950837464136830f9c87c9d8459d
Дата опублікування: 17.09.2020 12:04
Опис: Просимо привести у відповідність Проект Договору згідно чинного законодавства, а саме зазначити в Розділі 3. Ціна постачання природного газу "що в ціну входить вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу з 01.03.2020р. становить 136,576грн. (сто тридцять шість гривен 57,6 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ (20%). згідно п.3 Постанови НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки».
Відповідь: Питання щодо зазначення вартості замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) У Проект Договору в Розділі 3. Ціна постачання природного газу Внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 22.09.2020 16:23
Відповідь надана

питання

Номер: cc4e6644c55c4a8a864b1c4ae609f3fa
Дата опублікування: 17.09.2020 12:03
Опис: Шановний Замовнику! В Розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ", п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" зазначено "У складі тендерної пропозиції надається довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати документ, виданий акредитованою установою НААУ з наданням підтверджуючих документів акредитації установи" Просимо надати пояснення, який саме "документ, виданий акредитованою установою НААУ" маєте на увазі? Чи достатньо для виконання вимоги буде надати сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування"?
Відповідь: Потрібно надати сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" і підтверджуючі документи акредитації установи, яка видала даний сертифікат.
Дата відповіді: 22.09.2020 13:27
Відповідь надана

питання по договору

Номер: 0356678ac9154c03b8e8aa399ee81329
Дата опублікування: 17.09.2020 12:02
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 2.5. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: "2.5. Обсяг споживання природного газу Споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу в розмірі ± 3% від підтвердженого обсягу природного газу у відповідну газову добу»
Відповідь: Зміни внесені в тендерну документацію
Дата відповіді: 22.09.2020 16:24
Відповідь надана

щодо "назви предмета закупівлі"

Номер: 6cf20dd1be9740498866ac72c496783c
Дата опублікування: 17.09.2020 11:46
Опис: Шановний Замовнику у тендерній документації, а саме в Розділі «Загальні положення» п.4.1 «назва предмета закупівлі» зазначено: «ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу», що не відповідає чинному законодавству України з огляду на наступне: 01 травня 2019 року набрала чинності постанова НКРЕКП від 22.04.2019 № 580 “Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП”, якою були внесені зміни, зокрема до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 (далі – Кодекс ГТС). Згідно з пунктом 1 глави 1 розділу IХ Кодексу ГТС оператор газотранспортної системи надає право користування потужністю точок входу/виходу на прозорих та недискримінаційних засадах відповідно до положень цього Кодексу та договору транспортування природного газу. Договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування. Відповідно до пункту 5 глави 1 розділу I Кодексу ГТС замовник послуг транспортування – юридична особа або фізична особа-підприємець, яка на підставі договору транспортування, укладеного з оператором газотранспортної системи, замовляє одну чи декілька складових послуг транспортування природного газу. Відповідно до роз’яснень, що викладені у листі НКРЕКП від 12.08.2019 року № 8475/16.3.2/7-19 щодо складових послуг транспортування природного газу, зокрема послуг потужності, визначення їх вартості та порядку замовлення. Розмір потужності, що надається замовнику послуг транспортування в точці входу/виходу, визначається відповідно до положень Кодексу ГТС та договору транспортування природного газу. Згідно з пунктом 10 глави 1 розділу IХ Кодексу ГТС потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем надається замовникам послуг транспортування відповідно до вимог цього Кодексу на гарантованій основі. Разом з тим, відповідно до пункту 1 глави 1 розділу VIII Кодексу ГТС одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі вчинення дій з врегулювання добового небалансу, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування. Типовий договір транспортування природного газу затверджено постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Згідно з пунктом 2.1 розділу ІІ Типового договору за цим договором Оператор надає Замовнику послугу транспортування природного газу на умовах, визначених у цьому договорі, а Замовник сплачує Оператору, встановлені в цьому Договорі вартість такої послуги та плат (за їх наявності), які виникають при його виконанні. Таким чином, ураховуючи те, що відповідно до вимог чинного законодавства потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем (до споживача, який підключений до газорозподільної системи) надається замовнику послуг транспортування, а отже і вартість замовленої потужності має бути сплачена замовником послуг транспортування (постачальником природного газу) на користь Оператора ГТС. Отже, вартість замовленої потужності сплачується Оператору ГТС постачальником природного газу, який в свою чергу має право включати її до кінцевої вартості природного газу. З огляду на вказане Постачальник не надає послугу замовлення потужності Споживачу, а закуповує її у ОПЕРАТОРА ГТС та включає до складу ціни газу. Враховуючи вказане просимо привести документацію відповідно до чинного законодавства України з урахуванням роз’яснень НКРЕКП, який відповідно до Закону України від 22 вересня 2016 року № 1540-VIII здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Відповідь: В оголошенні змінено предмет закупівлі ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
Дата відповіді: 22.09.2020 16:28
Відповідь надана

питання про мову в оголошенні

Номер: 6488ac01b8be4692a4bcaa38029de407
Дата опублікування: 17.09.2020 11:45
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі . Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Відповідь: Відповідні зміни внесені в оголошення про проведення закупівлі.
Дата відповіді: 18.09.2020 13:11