-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збору, перевезенню, зберіганню та утилізації відпрацьованих засобів індивідуального захисту)
Завершена
36 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 180.00 UAH
Період уточнення:
10.09.2020 23:19 - 18.09.2020 12:00
Відповідь надана
Умова по ліцензії та аналогічному договору
Номер:
dc402414b59b44f89a6b8b163e936153
Дата опублікування:
14.09.2020 14:50
Опис:
Шановний Замовнику! Предметом закупівлі є послуги щодо знешкодження небезпечних відходів категорії В (маски, рукавиці медичні одноразові). Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися шляхом темічного спалювання. Зазначеним Наказом МОЗ також зазначено, що Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Чому Учасник має надавати Ліцензію та аналогічний договір де має бути зазначені операція: оброблення, утилізація та видалення. Зазначені відходи (маски, рукавиці медичні одноразові) НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБРОБЛЕННЮ, УТИЛІЗАЦІї чи ВИДАЛЕННЮ. Відходи категорії В підлягають ЗНЕШКОДЖЕННЮ, ШЛЯХОМ СПАЛЮВАННЯ в пічах-інсинераторах. Надайте, будь ласка, роз'яснення та приведіть документацію у відповідність чинному законодавству.
Відповідь:
Відповідно до п. 1 розділу V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325, до відходів категорії В належить також предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, (зокрема, звертаємо увагу, що засоби індивідуального захисту містять біологічні рідини), що також є предметом закупівлі. Відповідно до п. 17 цих ДСНіП термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. Згідно з п. 18ДСНіП патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). П. 20 ДСНіП передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи»: поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Отже, у вище зазначених ДСНіП передбачено про способи термічного знешкодження відходів категорії В, а також про те, що патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Разом з тим засоби індивідуального захисту після знешкодження потребуватимуть подальшого поводження з відходами (утилізації або видалення). У зв’язку з цим та відповідно до п. 20 ДСНіП, де передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.09.2020 16:37
Відповідь надана
п. 11. Спосіб доставки (Додаток 1)
Номер:
80834648db524853b88b107a96bf4668
Дата опублікування:
14.09.2020 14:32
Опис:
Шановний Замовнику! Що означає п 11. в Додатку 1 "Пропозиція"? п 11. Спосіб доставки товару ( в разі необіхдності телефон та дані контактної особи, що буде здійснювати доставку)?? Предметом заукпівлі є послуги, а не товар
Відповідь:
Дякую за зауваження, предметом закупівлі є послуги.
Дата відповіді:
14.09.2020 14:39
Відповідь надана
Кількість відходів
Номер:
c15e453ac4a54fc5918d27f7dab5e044
Дата опублікування:
11.09.2020 10:49
Опис:
Шановний Замовнику! В документації спрощеної закупівлі не зазначено кількість відходів. Внесіть, будь ласка, відповідні зміни.
Відповідь:
Внесено зміни.
Дата відповіді:
12.09.2020 09:04
Відповідь надана
Свідоцтво ДОПНВ
Номер:
9e04e4b0381d46d0b3b5065a032f91cc
Дата опублікування:
11.09.2020 10:44
Опис:
Шановний Замовнику! Предметом закупівлі є послуги по збору, перевезенню, зберіганню та утилізації відпрацьованих засобів індивідуального захисту (масок, рукавиць медичних одноразових). Додатком 2 зазначено наступні вимоги:
1.5. Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів;
1.7. Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг);
Транспортні засоби, що перевозять клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного обслуговування, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, включені до Жовтого переліку відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120, але не відносяться до класу небезпеки 1, не вимагають підтвердження відповідності шляхом видачі спеціального Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Приведіть документацію у відповідність.
Відповідь:
Дякую за запитання,внесено зміни
Дата відповіді:
12.09.2020 09:04
Відповідь надана
Пункт 1.4 Додатку 2 не відноситься до предмета закупівлі
Номер:
4e82c642c02149419386f48c3cbff6e7
Дата опублікування:
11.09.2020 10:18
Опис:
Шановний Замовнику! Предмет послуг спрощеної закупівлі становить небезпечні відходи категорії В, а саме: послуги по збору, перевезенню, зберіганню та утилізації відпрацьованих засобів індивідуального захисту (масок, рукавиць медичних одноразових).
Додатком 2 визначена вимога про надання підтвердження 1.4.Установки для демеркуризації та переробки люмінесцентних ртутних ламп.
Згідно документації, послуги по утилізації люмінесцентних ртутних ламп не входять до предмета зазначеної закупівлі. Внесіть, будь ласка, відповідні зміни.
Відповідь:
Розглянемо та приймемо рішення.
Дата відповіді:
11.09.2020 12:18
Відповідь надана
Предметом закупівлі є послуги, а не товар
Номер:
20b5c7f61aff4ddeabf6605b65e0a6eb
Дата опублікування:
11.09.2020 09:54
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно Специфікації до договору предметом послуг є послуги щодо знешкодження масок, рукавиць медичних одноразових. Однак, в Додатку 1 до Оголошення в таблиці 1 "Ппропозиція" зазначені таблиця щодо товару. в Документі Технічні вимоги сторонами є Покупець та Продавець. Ще раз, звертаємо увагу, що предметом закупівлі є послуги, а не товар Внесіть, будь ласка, відповідні зміни.
Відповідь:
Дякую за запитання,внесемо зміни.
Дата відповіді:
11.09.2020 12:18