-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук
Ноутбук Технічні характеристики додаются
Завершена
15 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
Період уточнення:
07.02.2017 09:14 - 08.02.2017 16:00
Відповідь надана
Закупка ПК
Номер:
b2577ba377cf406c9e09fb57baa21965
Дата опублікування:
07.02.2017 14:34
Опис:
Не возможно подобрать ноутбук по вашим требованиям, пересмотрите тендерное предложение!!!
Відповідь:
Тендерним комітетом КМГМ «Лавра» було уважно розглянуто Вашу вимогу (UA-2017-02-07-000093-a.c1), по допороговій закупівлі UA-2017-02-07-000093-a.
За результатами розгляду повідомляємо наступне, Згідно положень п.2 ст. 22. «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Разом з тим, слід звернути увагу скаржника, що сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. відповідно до статті 2 поширюється на замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Сума допорогової закупівлі UA-2017-02-07-000093-a становить 15 тисяч грн. Відповідно до роз’яснень ProZorro, Допорогова процедура – це закупівля, хід проведення якої не регламентується законодавством України і умови закупівлі самостійно визначаються замовником. Закупівля відбувається у відповідності до регламенту ситеми державних закупівель ProZorro.
Порядок проведення допорогових закупівель регулюється, Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Відповідно до п. 6.4. зазначеного Наказу вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже єдиним документом, що регулює формування вимог до предмету допорогових закупівель прямо передбачено право Замовника формувати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі а також робити посилання на конкретну торговельну марку.
Крім того, стосовно Сертифікації зазначеної вам моделі ноутбуки, повідомляємо, що відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ №162 от 25.10.2011 комп’ютерна техника виключена з переліку продукціі, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Проте, з огляду на те, що ноутбук, придбання якого здійснюється за цією процедурою, має забезпечити стабільне функціонування, протягом тривалого періоду, перспективну економію коштів на його технічне обслуговування, виконання вимог законодавства з питань захист довкілля тощо, у документацію конкурсних торгів включені вимоги щодо сертифікації, а також вимоги щодо його гарантійного обслуговування.
Враховуючи викладене, відсутні підстави вважати, що тендерним комітетом КМГМ «ЛАВРА», а відтак і замовником, допущені порушення норм чинного законодавства під час формування технічного завдання по допороговій закупівлі UA-2017-02-07-000093-a, а відповідно Вимога UA-2017-02-07-000093-a.c1 про усунення порушення задоволенню не підлягає.
Дата відповіді:
07.02.2017 22:18