-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період уточнення:
04.09.2020 10:03 - 10.09.2020 10:00
Відповідь надана
ДСТУ дизельного палива
Номер:
1dd1ca24f9054b3d8d880f1417530118
Дата опублікування:
08.09.2020 15:17
Опис:
Згідно з Додатком 3 до Оголошення зазначено, що дизельне паливо повинно відповідати технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою КМУ від 01.08.2013 р. № 927, або/та ДСТУ 7687:2015.
Відповідно до технічних умов Національного стандарту України дизельне паливо відповідає ДСТУ 7688:2015. Просимо привести у відповідність Технічне завдання Оголошення.
Відповідь:
Доброго дня! До оголошення в цій частині будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
08.09.2020 15:36
Відповідь надана
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
f647b1726d994c04803aef32671bed6e
Дата опублікування:
08.09.2020 12:12
Опис:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2020-09-04-001803-b по предмету закупівлі Бензин та дизельне паливо ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Оголошенні про проведення закупівлі Замовником - Державним підприємством "Фінансування інфраструктурних проектів" зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на пальне повинен становити не менше ніж до 31.12.2021 р.
При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з терміном дії до 31.12.2021 р.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2021 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2020 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2021 рік має здійснюватися в кінці 2020 року або на початку 2021 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що зміни до оголошення про проведення закупівлі в цій частині вноситись не будуть
Дата відповіді:
08.09.2020 15:24