• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи адресної протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи централізованого пожежного спостереження частини будівлі стаціонару «Літера А» (третій, четвертий, п’ятий поверхи)», за адресою: Одеська обл., м. Біляївка, вул. Московська, 30 Б ДК 021:2015 – 45312000-7 - Встановлення систем аварійної сигналізації та антен

Завершена

806 082.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 030.41 UAH
Період уточнення: 02.09.2020 15:08 - 07.09.2020 20:00
Відповідь надана

вимоги до керівника

Номер: 0cd675b0eb6c4f87b37b004d72a46d11
Дата опублікування: 04.09.2020 12:19
Опис: У ТД наявна наступна вимога: керівник повинен мати: базову або повну вищу освіту за напрямом підготовки "інженерія" ("будівництво та архітектура", "цивільна безпека" Зазначені вимоги потирічать ліцензійним умовам провадження протипожежної діяльності, у яких зазначається:Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; Просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства та виправити зазначену вимогу.
Відповідь: Доброго дня! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначається інформація, яка передбачена ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.Замовником встановлено вимоги до учасників закупівлі, зокрема, в частині підтвердження наявності кваліфікованих працівників учасника. При цьому, учасники надають свої пропозиції з урахуванням вимог оголошення та із наданням відповідних підтвердних документів згідно оголошення.
Дата відповіді: 08.09.2020 09:09
Відповідь надана

ДНАОП

Номер: b9bab6ba33f14364ad526358d0a54c11
Дата опублікування: 04.09.2020 12:16
Опис: Шановний Замовнику! п. 2.2 Додатку № 5 до оголошення містить: "Вищезазначені фахівці повинні мати .....а також ДНАОП при виконанні спеціальних видів робіт...", Учаснику не зрозуміло, що точно вимагається. ДНАОП - це абревіатура Державні Нормативні Акти з Охорони Праці. Замовником поставлені вимоги так, що учаснику не зрозуміло, який документ надати та відповідно до яких ДНАОП, чи надати копії певних ДНАОП, чи надати посвідчення з проходження навчання з ДНАОП, та яких саме? Що мається на увазі під "спеціальних видів робіт", які це роботи? Вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, аби вищезазначені положення не можна було трактувати двояко, а учаснику було зрозуміло, які саме документи вимагає Замовник, адже такі неясності можуть призвети до необєктивного розгляду тендерних пропозицій Учасників та порушень законодавства.
Відповідь: Доброго дня! Працівники повинні мати посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, закону України «Про охорону праці» та інших нормативних актів з питань охорони праці, правил пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 810 від 15.08.2016№ 657 від 31.07.2017. Посвідчення повинні бути видані у встановленому законом порядку.
Дата відповіді: 08.09.2020 09:09
Відповідь надана

документація у ПДФ

Номер: 4abb8f74d6f24b5198fd6f0c134697f8
Дата опублікування: 04.09.2020 12:13
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо підгрузити документацію у форматі ВОРД для більш зручної підготовки пропозиції, у тому числі для заповнення проекту договору.
Відповідь: Замовником розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання оприлюднення інформації про публічні закупівлі. При цьому, оприлюднення додаткових документів (файлів) в електронній системі закупівель технічно можливе лише у випадку внесення змін до оголошення, що в свою чергу має спричинити і перенесення кінцевого строку подання пропозицій. З урахуванням відсутності необхідності у внесенні змін в оголошення по закупівлі, Замовник не має технічної можливості додаткового підвантаження документів (файлів) згідно вашої вимоги. Окремо зауважимо, що
Дата відповіді: 08.09.2020 09:09
Відповідь надана

Відгук

Номер: 014cd99d0f62444db72a5e7f2bfaed87
Дата опублікування: 04.09.2020 12:13
Опис: Шановний Замовнику! У ТД наявна наступна вимога: надати скан-копію оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору від кожного замовника згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) та інформацію про виконання договору в повному обсязі, якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. Якщо у нас у відгуку буде зазначено про те, що роботи виконані якісно, ане не зазначено про те, що немає претензій, то нам не брати участь у закупці? Просимо Вас виправити цю дискримінаційну вимогу, нанаступну: Надати скан-копію оригіналу листа-відгуку про належне виконання договору.
Відповідь: Доброго дня! Замовником встановлено вимоги до учасників закупівлі та документи, які мають бути надані учасниками спрощеної закупівлі у складі пропозиції в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, учасники у складі пропозиції мають надати скан-копію оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору від кожного замовника згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) та інформацію про виконання договору в повному обсязі, якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Зазначена вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідає положенням ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель. Зауважимо, що учасники закупівлі не позбавлені можливості отримати у контрагента за аналогічним договором відгук щодо виконання такого договору, в тому числі щодо відсутності претензій зі сторони такого замовника. А тому, дана вимога оголошення не є дискримінаційною не обмежує конкуренцію та не створює перешкод для участі в закупівлі оскільки учасники закупівлі не позбавлені можливості отримати відгуки за аналогічними договорами у своїх
Дата відповіді: 08.09.2020 09:08