• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи.

Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги, застосовані критерії оцінки – ціна.

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 02.09.2020 13:59 - 08.09.2020 10:00
Відповідь надана

Про надання документів переможцем тендеру

Номер: 3ff78f420c6047ff85aca7ea1349c312
Дата опублікування: 07.09.2020 22:21
Опис: Добрий день! Просимо звернути увагу, що надання переможцем довідки у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, не була притягнута згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 2 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації) Є ЗАЙВИМ, оскільки надана учасником на виконання вимоги пункту 1 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, з відомостями про фізичну особу (уповноваженого представника юридичної особи – учасника тендеру) про його не притягнення (притягнення) до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості, не перебування (перебування) у розшуку Є ЗАГАЛЬНОЮ ДОВІДКОЮ, яка відповідає на дві підстави, передбачені ч. 1 ст. 17 Закону: засудження за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п. 6) та притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (п. 12). Про це зазначено в пунктах 5, 6 та 12 додатку до роз’яснень Мінекономіки щодо застосування ст. 17 Закону (№ 3304-04/34835 від 03.06.2020). Таким чином, вимога замовника про надання переможцем довідки у довільній формі про відсутність судимості за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 2 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації) є дублюванням відповідної офіційної довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України, про відсутність незанятих судимостей. На підставі цього, вимогу пункту 2 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації потрібно ВИКЛЮЧИТИ, як таку, що суперечить частині першій статті 5 Закону про здійснення закупівель за принципом максимальна економія, ефективність та пропорційність. Також зауважуємо, що надання переможцем довідки у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що проводить процедуру закупівлі (пункт 4 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації), Є ТАКОЖ ЗАЙВИМ та фактичним дублюванням наданої аналогічної довідки цим же учасником відповідно до вимог розділу 2 додатку 1 до тендерної документації. Хіба за 10 календарних днів з останнього дня подання учасниками тендерних пропозицій до кінцевого дня визнання замовником переможця торгів у учасника – переможця така інформація щодо замовника тендеру може змінитись? Ні!!! Це неможливо!!! На підставі цього, вимогу пункту 4 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації також потрібно ВИКЛЮЧИТИ, як таку, що суперечить частині першій статті 5 Закону про здійснення закупівель за принципом максимальна економія, ефективність та пропорційність. Навіщо замовник вимагає зайві дублюючи документи від переможця? Має право відповідно до Закону, але навіщо? Має також право відповідно до Закону і не вимагати їх! Дякуємо за здравість розуму та раціональні дії!
Відповідь: Замовник, розглянувши Ваше звернення, прийшов до висновку відсутності потреби у внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.09.2020 16:29
Відповідь надана

Про додаток 3 "Форма тендерної пропозиції"

Номер: 252a08a2933d49a396afd84b6294c0e3
Дата опублікування: 07.09.2020 15:28
Опис: Добрий день! Згідно з ч. 1 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПОДАЄТЬСЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ через електронну систему закупівель ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ З ОКРЕМИМИ ПОЛЯМИ, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, повинні відповідати нормам ч. 2, ч. 3 ст. 22 Закону, які не передбачають надання учасником окремого документу з назвою "тендерна пропозиція". Не відноситься така вимога і до інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Закон не дає права замовнику включати до тендерної документації вимоги, обумовлюючи їх власною необхідністю, БЕЗ наявності відповідних вимог законодавства, які б передбачали такі вимоги до учасників. Слід зауважити, що така застаріла звичка замовників вимагати окремий документ з назвою "тендерна пропозиція" є застарілою з часів торгів в паперовому вигляді, яка на цей час суперечить чинній нормі ч. 1 ст. 26 Закону. Враховуючи викладене, додаток 3 до тендерної документації, яким визначена ФОРМА "ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" ПОТРЕБУЄ ВИКЛЮЧЕННЮ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Слід зауважити, що встановлена замовником форма "тендерної пропозиції" за змістом суперечить окремим нормам Закону, зокрема, щодо встановлення до учасників вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, відомості за пунктами 1 – 3 форма "тендерної пропозиції" знаходяться Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним, а виписка з якого автоматично надається в електронній системі закупівель щодо учасників. Відомості за пунктом 4 форми "тендерної пропозиції" наявні без обмежень в електронній системі закупівель щодо учасників. Відомості за пунктом 5 форми "тендерної пропозиції" зазнаються в окремому полі заповненої учасником електронної форми тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, а відповідність його пропозиції технічній специфікації замовника підтверджується обов’язково наданим учасником окремим документом згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. Відомості за пунктом 6 форми "тендерної пропозиції" неможливо надати через ВІДСУТНІСТЬ ТАКОГО ПУНКТУ в формі замовника. Відомості за пунктом 7 форми "тендерної пропозиції" не мають актуальності, оскільки учасник подавши свою пропозицію погоджується на встановлений замовником в документації строк дії пропозицій; а обороти "МИ" та "ВИ" суперечать встановленим законодавствам формам звернення у ділових паперах від третьої особи "товариство", "замовником" тощо. Дякуємо за приведену тендерну документації у відповідність до вимог Закону!
Відповідь: Замовник, розглянувши Ваше звернення, прийшов до висновку відсутності потреби у внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.09.2020 16:28
Відповідь надана

Про маркування, протоколи випробувань або сертифікати відповідності

Номер: a38cee62a81949daa9b02f7af6a069c9
Дата опублікування: 07.09.2020 14:36
Опис: Добрий день! В п. 7 розділу ІІІ тендерної документації НЕ МІСТИТЬСЯ конкретних вимог замовника стосовно маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, що відповідає ч. 5, ч. 6 ст. 23 Закону, а саме: "у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги ЗАМОВНИК ПОВИНЕН В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАЗНАЧИТИ, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам". Оскільки в п. 7 розділу ІІІ тендерної документації відсутня чітка відповідна визначеність замовника, що підтверджується словами "Замовник може вимагати"; "Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат", це створює передумови для порушень принципів закупівлі, визначених ч. 1 ст. 5 Закону. У зв’язку з цим пропонується або відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону чітко встановити екологічні, інші характеристики товару та зазначити в тендерній документації, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, або зазначити, що ПОТРЕБИ В ВИМОГАХ замовника стосовно маркування, протоколів випробувань або сертифікатах, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам НЕМАЄ. Дякуємо за додержання вимог Закону!
Відповідь: Замовник, розглянувши Ваше звернення, прийшов до висновку відсутності потреби у внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.09.2020 16:28
Відповідь надана

Уточнення окремих технічних вимог до предмету закупівлі та вимог до учасників

Номер: 426d464edcb04a6c920c3dfaec2eff58
Дата опублікування: 07.09.2020 14:20
Опис: Добрий день! 1) В технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що "предмет закупівлі буде використовуватися фізичними особами, тому асортимент товару (послуги) - предмету закупівлі, містить технічні специфікації з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів". У зв’язку з цим просимо детально уточнити, що замовник розуміє під словами "АСОРТИМЕНТ ТОВАРУ (ПОСЛУГИ)" саме для цієї закупівлі з урахуванням того, що ст. 671 Цивільного кодексу України під асортиментом розуміє товар у певному співвідношенні за видами, моделями, розмірами, кольорами або іншими ознаками? Також просимо конкретно зазначити, які з наведених в таблиці додатку 4 до тендерної документації вимоги до обладнання робочих станцій, що є типовими, враховують потреби ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ? Конкретно які вимоги до переліченого в таблиці обладнання складені з урахуванням проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів? 2) Враховуючи, що типовий комплект обладнання робочої станцій містить ДВА монітори: для оператора та для клієнта, а в таблиці додатку 4 до тендерної документації (технічній специфікації) та в додатку 1 до технічної специфікації наявні ЛИШЕ вимоги до монітору для оператора, просимо доповнити технічну специфікацію (обидві таблиці в додатку 4 до тендерної документації) відповідними вимогами до монітору й для клієнта. 3) Пунктом 1 технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації) вимагається від учасника для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічний специфікації надати "Технічну специфікацію в редакції тендерної документації (додаток 4), яка підписується учасником (без порівняльної таблиці, - надається окремо)". Проте така вимога за суттю є повним дублюванням наступної вимоги пункту 2 додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідно до додатку 1 до технічної специфікації, в якій також перелічені ВСІ технічні вимоги до обладнання робочої станції з таблиці додатку 4 до тендерної документації. Таким чином, вимога пункту 1 технічної специфікації Є ЗАЙВОЮ, яка НІЯК НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ відповідність пропозиції учасника технічній специфікації, а є лише повторенням/дублюванням додатку 4 до тендерної документації. Отже, вимога пункту 1 технічної специфікації порушують вимоги частини 1 ст. 5 Закону щодо здійснення закупівель за принципом максимальна економія, ефективність та пропорційність, тому підлягає виключенню з тендерної документації як надлишкова. Дякуємо за детальну конструктивну відповідь!
Відповідь: 1) відповідно до частини 4 статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. щодо переліку технічних вимог щодо урахування потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, то технічна специфікація уже містить такі вимоги. 2) Замовник, розглянувши Ваше звернення, вносить зміни до тендерної документації. 3) Замовник, розглянувши Ваше звернення, прийшов до висновку відсутності потреби у внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.09.2020 16:27