-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації та надання 3-х разового лікувально-профілактичного харчування персоналу (сніданок, обід, вечеря)
Послуги з організації та надання 3-х разового лікувально-профілактичного харчування персоналу (сніданок, обід, вечеря)
Торги відмінено
22 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 225 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 225 000.00 UAH
Період уточнення:
30.11.2016 19:14 - 14.02.2017 10:00
Відповідь надана
щодо прозорості закупівлі
Номер:
81099250e69f45ba96e8a84c19683506
Дата опублікування:
19.12.2016 14:22
Опис:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник повинен дотримуватися стадій закупівлі, а сам: відкритість та прозрість на всіх стадіях закупівель.
В документації конкурсних торгів Замовник порушує основні приципи закупівлі - прозорість. Додаток № 6 не зазначено площу нежитлового приміщення для використання, тим самим ставить Учасників в нерівні умови. Вимагаємо усунути дане порушення
Відповідь:
Учасник-потенційний переможець (пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, до підписання договору (у строк три робочі дні з моменту звернення Замовника), зобов’язаний безпосередньо вивчити місце надання послуг з відповідальними особами Замовника для запобігання непередбачуваних обставин, що можуть перешкодити виконанню договору. Учасникам, що бажають вивчити місце надання послуг до подачі пропозиції надається така можливість за умови попереднього інформування Замовника шляхом подання заявки.
Площа нежитлових приміщень для використання буде визначатися Учасником – потенційним переможцем самостійно з урахуванням його потреб.
Дата відповіді:
20.12.2016 10:26
Відповідь надана
Щодо методики оцінки
Номер:
49d0bc5701e8453a9200b28db2bf245c
Дата опублікування:
19.12.2016 11:00
Опис:
Додатком №8 до Тендерної документації вами встановлена методика оцінки тендерних пропозицій методика оцінки, яка не відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
ч.1 ст.28 ЗУ встановлено, що Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Електронна система визначає приведену ціну пропозиції у разі, якщо крім ціни застосовуються інші критерії оцінки, за формулою, яка встановлена Наказом МЕРТУ від 13.04.2016 №680 "Про затвердження примірної тендерної документації" в розділі "Оцінка тендерної пропозиції": PP=P/(1+(F1+F2+...+Fn)/PV).
Приведіть методик до вимог ЗУ та встановіть методику оцінки в електронній системі. Визначте кількість працівників за яку будуть нараховуватись бали.
Відповідь:
Методика оцінки буде приведена до ч 2 ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді:
20.12.2016 15:34
Відповідь надана
Питання щодо закупівлі
Номер:
3569eb5cc35845e9b4820bbb6d221181
Дата опублікування:
16.12.2016 11:02
Опис:
Пунктом 3 Додатку 5 Замовник зазначив: "Довідка територіальної санітарно-епідеміологічної станції про відповідність виробничих та складських приміщень і атотранспорту діючим санітарно-гігієнічним нормам" з цього приводу виникає ряд питань:
1. Довідка повинна бути видана Учаснику процедури закупівлі? Якщо,так тоді в якою територіальною станцією повинна видаватись довідка за місцем діяльності підприємства чи іванківського району?
2 Довідка повинна видаватись Замовнику? Якщо так, то жоден з учасників не взмозі надати дану довідку.
3. Якщо учасник має тільки виробничі приміщення і довідка буде видана тільки на виробничі приміщення, це є підставою для відхилення пропозиції?
Відповідь:
Довідка територіальної санітарно-епідеміологічної станції про відповідність виробничих та складських приміщень і автотранспорту діючим санітарно-гігієнічним нормам видається Учаснику за місцем надання Учасником таких послуг (місцезнаходженням або діяльністю). Закупівля послуг з готування їжі не зобов’язує Учасника виготовляти страви саме в приміщеннях Замовника.
Дата відповіді:
20.12.2016 09:21
Відповідь надана
Питання щодо закупівлі послуг
Номер:
426287d69b4549afa9d429865501d7e1
Дата опублікування:
15.12.2016 12:20
Опис:
В документації конкурсних торгів Замовник зазначив: "Поточний ремонт обладнання, яке є власність Замовника". З цього речення вбачається дискриманаційні складові з боку Замовника до Учасників, тобто Замовник хоче щоб у складі пропозиції Учасники надали документи, що вони вже здійснювали поточний ремонт обладнання Замовника. Враховуючи зазначене, просимо надати розяснення та усунути дискримінаційні складові.
Для чого в довідці про матеріально-технічну базу Замовник вимагає 100% столового інвентарю, якщо в гарантійному листі Учасник може гарантувати придбання.
Відповідь:
Третій абзац додатка № 7 тендерної документації передбачає можливість (не зобов’язання, що виключає дискримінаційний характер) взяти обладнання яке знаходиться на балансі Замовника для виконання договору в оренду, що обумовлює в такому разі його поточний ремонт (в разі необхідності).
Дата відповіді:
15.12.2016 17:03
Відповідь надана
Роз'яснення від Замовника
Номер:
253b254fea7d4b1e9dc091823d106876
Дата опублікування:
14.12.2016 10:58
Опис:
Якщо підприємство не має власного чи орендованого атотранспорту, а залучає до цього перевізників на умовах договору перевезення.
1. Яким чином санітарно-епідеміологічна служба може надати довідку про відповідність атотраспорту діючим санітарно-гігієнічним нормам, якщо (див. минуле розяснення) цим займається Держспоживслужба?
2. Якщо учасник використовує залучений транспорт на умовах договору перевезення продуктів харчування, що він повинен зазначати у таблиці Додатку №5.
Відповідь:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У таблиці Додатку № 5 учасник вказує діючий договір щодо залучення транспорту, або обладнання, з наданням його копії.
Дата відповіді:
15.12.2016 11:25
Відповідь надана
щодо копії санітарних паспортівна автомобіль та відповідність автотранспорту санітарно-гігієнічним нормам
Номер:
3aac223da2cd4407befd516bb3d6fed5
Дата опублікування:
13.12.2016 14:46
Опис:
відповідно до роз’яснення Держсанепідемслужби: «Згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційними ураженнями людей.
Крім того статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яка встановлювала вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Статтями 43 та 44 зазначеного Закону встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, призначених для торгівлі. Оформлення санітарних паспортів на транспортні засоби цими статтями не передбачене.
На підставі вищевикладеного повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення харчових продуктів, чинним законодавством не передбачено».
На підстві яких законодавчих актів Замовник вимагає довідку санітарно-епідеміологічної станції про відповідність автотранспорту санітарно-гігієнічним нормам та копії санітарних паспортів автомобілів
Відповідь:
Вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування залишаються чинними. Згідно з ними вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку (суб’єктів господарювання).
Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні", зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568, та санітарним законодавством передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
Водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду.
Аналогічні вимоги передбачені такими наказами: Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 р. N 298/227 "Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 травня 2006 року за N 523/12397; Міністерства інфраструктури України від 30 грудня 2013 року N 1074 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Державної спеціальної служби транспорту в мирний час", зареєстрованим в Мін'юсті 22 січня 2014 року за N 135/24912; Міноборони від 9 грудня 2002 року N 402 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Збройних Сил України на мирний час", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2002 року за N 992/7280; Служби безпеки України від 22 грудня 2006 року N 809 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення в системі Служби безпеки України на мирний час", зареєстрований в Мін'юсті 26 січня 2007 року за N 62/13329, якими передбачена необхідність отримання санітарного паспорта на транспортні засоби, що здійснюють перевезення харчових продуктів.
Враховуючи вищезазначене, видачу санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів здійснює територіальний орган Держпродспоживслужби. (Лист Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 29.06.2016 р. № 15-1-2-6/4653)
Дата відповіді:
13.12.2016 17:33