• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівель та території КУ « Міський центр гуманітарної допомоги інформаційного та господарчого забезпечення» за адресою: м. Одеса, вул. Хімічна, 4. 3 черга»

Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Торги відмінено

7 060 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 300.00 UAH
Період уточнення: 01.09.2020 16:43 - 07.09.2020 17:30
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги ISO 9001:2015

Номер: 9d4d817a0f084d3896bcffe4764c9638
Дата опублікування: 03.09.2020 12:01
Опис: Шановний замовнику! В тендерній документації розміщена вимога щодо надання сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво. На підтвердження необхідно надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агенством з акредитації України. Законом України "Про публічні закупівлі" перебачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом з оцінки відповідності, який має европейську нотифікацію у встановленому порядку. Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності.
Відповідь: Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Вище згаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено,що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності. Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності,забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності,створенняумов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону. У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорониздоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища. Ми просимо надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену саме Національним агентством з акредитації України, оскільки дане агентство є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Так, правові засади та порядок діяльності саме національних органів з акредитації для усіх держав-членів передбачені та охороняються РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 765/2008 від 9 липня 2008 року «Про встановлення вимог до акредитації та ринкового нагляду, пов'язаних з реалізацією продуктів, та про скасування Регламенту (ЄЕС) № 339/93», в п.(15) якого закріплено:Оскільки мета акредитації - забезпечити надійне підтвердження компетентності органу для провадження діяльності з оцінювання відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше ніж один національний орган з акредитації і повинні забезпечувати, щоб такий орган було організовано у такий спосіб, що убезпечує об'єктивність і неупередженість його діяльності. Тому доцільно передбачити, щоб держави-члени забезпечували, щоб, у межах виконання своїх завдань, національні органи з акредитації вважалися такими, що реалізують державну владу, незалежно від їхнього правового статусу.
Дата відповіді: 08.09.2020 15:24