• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ ДК 021:2015: код 09123000-7 Природний газ

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).

Завершена

687 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 870.00 UAH
Період уточнення: 31.08.2020 12:12 - 06.09.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 1178e669499b40308f2ce580175ad94d
Дата опублікування: 04.09.2020 15:42
Опис: Шановний Тендерний комітет! Просимо за можливості надати тендерну документацію у форматі Word для зручності підготовки тендерної пропозиції. Дякуємо!
Відповідь: Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Крім того, розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Дата відповіді: 07.09.2020 15:25
Відповідь надана

Встановлення надмірних вимог

Номер: 4442052a402144c8935a81f84cf944d4
Дата опублікування: 03.09.2020 15:21
Опис: Шановний Замовнику! Прошу обгрунтувати необхідність подання довідок з ДПСУ та усіх обслуговуючих банків про наявність усіх рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Яким чином наявність такої інформації може вплинути на результат закупівлі? Для розрахунків за договором виключно учасник самостійно визначає, послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці, складеній відповідно до вимог Таблиці 2 "Інші документи, що вимагаються замовником" Додатку №1 до тендерної документації. Отримання таких довідок є оплачуваним, що безпідставно збільшує витрати учасників закупівлі, при цьому наявність такої інформації, навіть в тому разі, якщо є заборгованість за кредитами, не може вплинути на результат закупівлі та не може бути підставою для дискваліфікації учасника.
Відповідь: Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови поставки товару чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною, дискримінаційною або такою, що звужує коло учасників.
Дата відповіді: 04.09.2020 16:11
Відповідь надана

Дискримінація учасника!

Номер: 32567ad52dc64b7382c5f5b6cbd71a03
Дата опублікування: 02.09.2020 14:52
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, згідно з положеням частини 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон) він повинен надати документальне підтвердження аналогічного(аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору, укладених на 2020 рік. Повідомляємо, що зазначена вимога є дискримінаційною вимогою тендерної документації згідно з ст.5 Закону, так як у сумлінного Постачальника, що має намір приймати участь в цій процедурі відкритих торгів, може бути досвід виконання аналогічного договору за 2018/2019 роки, чи він може бути новоствореною організацією без досвіду виконання аналогічних договорів у 2020році, але мати ліцензію на постачання природного газу на території України. Просимо видалити зазначену дискримінаційну вимогу та привести умови тендерної документації до умов чинного законодавства. Відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Замовника інформує, що згідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовником встановлена у п.3 Додатку 1 Тендерної документації умова щодо обов’язковості надання Учасниками довідки згідно зразка Додатку 1.3 тендерної документації, яка сформована не пізніше ніж за 10 днів до подання тендерної пропозиції, з зазначенням на поставку природного газу, переліку контрагентів із якими укладено договори на поставку природного газу з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладення та суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені на 2020 рік, разом із копіями договорів (не менше двох), що вказані в довідці, та оригіналами чи копіями відгуків не більше 30-денної давнини відносно кінцевого строку подання, завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів. Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, у сфері постачання природного газу, які виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 04.09.2020 16:10
Відповідь надана

Дискимінаційні вимоги!

Номер: 94f72149be6b4426b47fdf539af5e9d4
Дата опублікування: 02.09.2020 13:46
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації Учасник на підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на газ природний по країні забов'язаний надати Прейскурант на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України» станом на місяць подання пропозиції. Зазначаємо, що НАК «Нафтогаз України» не має уповноважень встановлювати ціну на природний газ по регіонам України. На підставі вищезазначеного, просимо видалити цю вимогу з тендерної документації. Додатково повідомляємо, що зазначена вимога є дискримінаційною вимогою тендерної документації для інших учасників згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Замовника наголошує, що під час підготовки та складання тендерної документації керувався нормативно – правовими актами. Дійсно, з 1 вересня 2020 року Прейскуранти на природний газ із ресурсів акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, постачання якого не підпадає під дію спеціальних обов’язків для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, покладених на НАК “Нафтогаз України” відповідно до статті 11 Закону України “Про ринок природного газу”, не будуть публікуватися на сайті Компанії. Отже, з урахуванням наведеного вище найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 04.09.2020 16:09
Відповідь надана

Оператор ГРМ

Номер: 96cb50d677a34fbaaa2fe68db908a447
Дата опублікування: 02.09.2020 11:59
Опис: Шановник Замовник! Просимо надати інформацію - до яуого оператора ГРМ належать Ваші об'єкти?
Відповідь: Шановний учаснику, об’єкти Замовника належать до АТ «Херсонгаз».
Дата відповіді: 04.09.2020 16:08