• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Виготовлення науково-проектної документації для проведення ремонтно-реставраційних робіт (реставрація) на будівлі-пам'ятці національного значення (Одеський художній музей за адресою: вул. Софіївська, 5-А)» (код ДК 021:2015: 71220000-6 – «Послуги з архітектурного проектування»)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кулай Катерина Андріївна, уповноважена особа, 65082, Україна, місто Одеса, вулиця Софіївська, будинок 5-А, телефон/телефакс: +3800938924100

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Період уточнення: 28.08.2020 14:45 - 15.09.2020 17:00
Відповідь надана

Кошториси за формою 3-П

Номер: 15435984eb504446b40d5a97b4bdd67a
Дата опублікування: 02.09.2020 18:31
Опис: Чи обов’язково до кошторисної вартості проектних робіт, визначеної у кошторисах за формою 3-П, робити нарахування за статтями витрат та додавати підтверджуючі розрахунки витрат, якщо усереднені показники кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день, згідно зі Зміною № 3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» враховують усі витрати, крім податку на додану вартість (підрозділ 4.6 у новій редакції)? Крім того, у збірнику «Ціноутворення в будівництві», № 7, 2017, у розділі 10 «Проектно-вишукувальні роботи» на стор.81 подається роз’яснення: «Для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, вартість проектування об’єктів будівництва визначається за ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»». Це роз’яснення, як правило, наводиться експертними організаціями як аргумент саме при розгляді кошторисів за формою 3-П. Коли проектні роботи виконуються за рахунок бюджетних коштів, то визначення ціни пропозиції за усередненими показниками кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день без додаткових нарахувань (Додаток Ж) жодним чином не суперечить п.5.9 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, де прямо зазначено, що для обчислення вартості науково-проектних робіт «можуть застосовуватися положення додатків Ж та К».
Відповідь: Дякуємо за запитання! Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон). Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Наразі, уповноважена особа розглядає можливість внесення змін щодо питань викладенених у Вашому запитані.
Дата відповіді: 07.09.2020 14:39
Відповідь надана

Форма Зведеного кошторису

Номер: 9fff59018bcf4bd4a55209f6597d2dca
Дата опублікування: 02.09.2020 17:28
Опис: Просимо дати відповідь, чому форма Зведеного кошторису, яку подано в Додатку 2, не відповідає формі 1-П Додатку В до ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, який є обов’язковим при складанні кошторисної документації на проектні та вишукувальні роботи, тоді як надані Замовником локальні кошториси, складені за формами 2-П та 3-П, повністю відповідають Додаткам Г і Д ? Чи не суперечить оформлення Зведеного кошторису за формою, зазначеною в Тендерній документації, назві предмета закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Виготовлення науково-проектної документації для проведення ремонтно-реставраційних робіт (реставрація) на будівлі-пам'ятці національного значення (Одеський художній музей за адресою: вул. Софіївська, 5-А)»? Бо у п.1 Розділу 3 щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції Замовником чітко сформульовано, що «технічну частину складає: 1) Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Отже, і Зведений кошторис має повністю відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, які є обов’язковими для виконання будь-якою проектною організацією?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон). Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Наразі, уповноважена особа розглядає можливість внесення змін щодо питань викладенених у Вашому запитані.
Дата відповіді: 07.09.2020 14:38
Відповідь надана

Ліцензія на ПЗ

Номер: ef1f8c7d98b14c7385e681f6e1eb48b4
Дата опублікування: 02.09.2020 16:33
Опис: Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Якщо кошториси на проектні роботи згідно Додатку 2 Тендерної документації на стадії підготовки тендерної пропозиції буде виконувати організація-субпідрядник, яка має ліцензійний програмний комплекс, чи можливо на підтвердження вимоги «учасник має надати документи, що підтверджують наявність ліцензії у відповідному програмному комплексі» надати ліцензію на програмний комплекс, яку має субпідрядник?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон). Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Наразі, уповноважена особа розглядає можливість внесення змін щодо питань викладенених у Вашому запитані.
Дата відповіді: 07.09.2020 14:37
Відповідь надана

Кошториси

Номер: c6de794aa2c2493aa24ed09b3c8bffd8
Дата опублікування: 02.09.2020 15:36
Опис: Просимо дати роз’яснення, яким чином вимога надати розрахунок ціни «додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu» стосується кошторисів на проектні роботи? Ці формати використовуються виключно в розрахунках кошторисів на будівельні роботи. Також не зрозуміло, що ми повинні вказати в кошторисі № 16 «Трудові ресурси», якщо всі розрахунки буде виконано на конкретні розділи проектно-вишукувальних робіт по вказаним в Додатку 2 до Тендерної документації збірникам цін на проектні роботи (наприклад, розд.72 - «Тимчасовий збірник цін на науково-проектні роботи по нерухомим пам’ятникам історії та культури української РСР» (ТЗЦНПР 91) та інші збірники цін на проектно-вишукувальні роботи згідно Додатку Ж.1 до ДСТУ Б Д 1.1-7:2013), які передбачають виконання розрахунків на проектні роботи на підставі розцінок на конкретні роботи, які, згідно вказаному ДСТУ, враховують всі витрати та не містять інформації про нормативи виконання цих робіт в людино-днях)?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон). Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Наразі, уповноважена особа розглядає можливість внесення змін щодо питань викладенених у Вашому запитані.
Дата відповіді: 07.09.2020 14:37