• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території

ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги

Торги не відбулися

809 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 090.00 UAH
Період уточнення: 15.12.2016 16:41 - 24.12.2016 16:46
Відповідь надана

Про транспорт реагування

Номер: eb7ebeab80df422999bc9ab40ee6b4ca
Дата опублікування: 23.12.2016 11:44
Опис: Відповідно до наданого Вами роз’яснення стосовно копій документів що підтверджують наявність у розпорядженні учасника транспортних засобів допускається надання копії технічних паспортів (для власних автомобілів), копії договорів (про залучення транспортних засобів, оренду або інші підстави, визначені законодавством) та інші документи, які підтверджують наявність транспортних засобів. Хочемо зазначити що частиною 5 статі 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» зазначено, що транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до змін за № 6, внесених до ДСТУ 3849-99 «Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали транспортних засобів оперативних і спеціальних служб. Загальні вимоги.» автомобілі реагування суб’єктів охоронної діяльності віднесені до категорії спеціальні. Пунктом 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них затверджених наказом МВС від 11.08.2010 № 379 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.01.2011 за № 123/18861) передбачено, що у свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: "Спеціальний" або «Спеціалізований». Просимо надати роз’яснення чи необхідно учасникам надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ( в тому числі і на автомобілі які знаходяться в оренді або на автомобілі які здійснюють перевезення груп реагування на підставі договорів на реагування) з внесеним записом "Спеціальний" або «Спеціалізований».
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території (ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-12-15-000679-c ) Пенсійний фонд України повідомляє. Тендерною документацією за зазначеним предметом закупівлі (пункт 6 Розділу ІІІ) передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують наявність у розпорядженні учасника транспортних засобів для груп швидкого реагування (не менше 3-х). Пунктом 23 додатку 1 до тендерної документації передбачена вимога щодо наявності у розпорядженні Виконавця груп швидкого реагування на транспортних засобах. Вимог щодо транспорту реагування у значенні, передбаченому статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», тендерною документацією не передбачено. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.
Дата відповіді: 23.12.2016 15:48
Відповідь надана

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівліІнформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 9c2e3444c0764d3ebe81d6127562064b
Дата опублікування: 23.12.2016 09:50
Опис: Доброго дня. На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, встановленим Замовником (п. 6 Розділ 3) учасник повинен надати копію договору на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів. Прошу пояснити , що саме наданням даної копії документа підтвердить Учасник??? Згідно із п. 8 ст. 10 Закону України « Про охорону діяльність» суб’єктам охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах. Тобто, підтвердженням наявності у учасника радіолектронних засобів для забезпечення стійкого зв’язку є дозволи на їх експлуатацію, які видаються Українським державним центром радіочастот на відповідні типи РЕЗ із зазначенням власника ,регіону експлуатації, потужності, дати видачі та строку дійсності дозволу. При отриманні дозволів дійсно заключається договір на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, але надання його копії не підтверджує наявність дозволів та самих радіостанцій на даний момент у учасника, так як учасник міг отримати дозволи, підписати договір, а потім анулювати самі дозволи або термін дії дозволів міг закінчитися, а копія договору у учасника залишилася. Тобто договір може бути не чинний на момент його надання та учасник може не мати всіх необхідних дозволів відповідно до чинного законодавства. Для уникнення непорозумінь, що можуть в подальшому виникнути та для дотримання вимог чинного законодавства просимо переглянути вимогу щодо надання копії договору на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів без надання копій самих дозволів на використання радіоелектронних засобів.
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території (ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-12-15-000679-c ) Пенсійний фонд України повідомляє. Відповідно до пункту 6 розділу VІ тендерної документації за зазначеним предметом закупівлі учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.
Дата відповіді: 23.12.2016 14:46
Відповідь надана

Тезнічні вимоги

Номер: 38ba33b7c3b0466b90b1f78e29529da2
Дата опублікування: 23.12.2016 09:47
Опис: Доброго дня. В п. 22. Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Замовник зазначає , що в разі виникнення (або загрози виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території Об’єкта наявними силами охорони, Виконавець повинен посилювати кількісний склад охорони охоронцями, наділеними правами та обов’язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», за рахунок додаткових сил, у залежності від обставин, що складаються. Хочемо зазначити, що охороною та підтримкою громадського порядку згідно чинного законодавства України мають виключне право займатись співробітники МВС, внутрішніх військ та члени громадських формувань по підтримці громадського порядку і які наділені правами згідно Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», та мають посвідчення зразок якого затверджуються Кабінетом Міністрів України. Враховуючи важність об’єктів Замовника які плануються під охорону та вимоги в тендерній документації до охоронців стосовно забезпечення підтримання громадського порядку та вимоги щодо посилення кількісного склад охорону охоронцями, наділеними правами та обов’язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» чи не доцільним було б вимагати від учасників надання документів, що підтверджують перебування у штаті учасника охоронників наділеними даними правами та обов’язками (копій посвідчень членів громадського формування)? Адже як Замовник перевірить наявність таких працівників в штаті учасника та його змогу виконати дану вимогу?
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території (ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-12-15-000679-c ) Пенсійний фонд України повідомляє. Керуючись принципами здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, Замовник визначив необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі в межах повноважень, передбачених діючим законодавством.
Дата відповіді: 23.12.2016 14:46
Відповідь надана

калькуляція

Номер: 7c2c389fe41140caa90912886bfcf61d
Дата опублікування: 22.12.2016 09:05
Опис: В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначається, що Учасники торгів надають Замовнику Розрахунок вартості (ціни) Послуг по кожному Об’єкту та охоронцю / за добу, місяць, 1 (один) рік. Прошу пояснити який саме вигляд повинен мати розрахунок? Адже замовник вимагає надання розрахунку по кожному охоронцю (4) за добу, місяць та рік. Враховуючи надану дислокацію постів по охороні приміщень Пенсійного фонду України забезпечувати охорону повинні 2 цілодобові пости та 2 денні пости, при цьому денні пости несуть службу тільки в робочі дні ( в залежності від дня змінюється кількість годин несення служби за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 9), тобто враховуючи, що кожного місяця різна кількість вихідних, святкових та перед - святкових днів кількість годин та днів в яких будуть надаватись послуги будуть різними щомісяця… Прошу дати відповідь чи вимагає замовник надати розрахунок за кожен місяць окремо чи можливе надання середньомісячної вартості послуг???? Або можливо для уникнення непорозумінь замовник може надати кількість днів в яких будуть надаватись послуг чи можливо змінить вимогу щодо розрахунку (наприклад надасть кількість годин охорони за період, а учасник зазначить вартість послуг за 1 год.) . Також просимо пояснити чому Замовник вимагає надання вартості послуг за рік, якщо аукціон відповідно до оголошення відбудеться 04 січня 2017 року, враховуючи термін розгляду пропозицій та те, що підписати договір з переможцем Замовник зможе не раніше ніж через 10 днів з моменту опублікування наміру про укладання договору сам договір буде підписаний після 20 січня??? Просимо також надати приклад розрахунку.
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території (ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-12-15-000679-c ) Пенсійний фонд України повідомляє. З урахуванням положень пункту 2 розділу V та додатку 2 до тендерної документації ціна пропозиції (договору) має включати вартість послуг, податків, зборів та всіх інших витрат, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням договору стосовно предмету закупівлі. Крім того, з урахуванням статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» додатком 2 до тендерної документації передбачено, що обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. З метою передбачення механізму реалізації цих положень, положень розділу VІІ додатку 2 до тендерної документації, а також з огляду на перелік технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі Замовник очікує отримати деталізацію (розшифровку) вартості послуг, забезпечивши при цьому рівні умови для порівняння пропозицій різних суб’єктів господарювання. При цьому Замовник не обмежує потенційних учасників у способах здійснення та подання таких розрахунків, зазначаючи, що розрахунок вартості послуг має бути включений як додаток до договору про закупівлю, а поняття «ціна пропозиції» та «розрахунок вартості (ціни) Послуг за рік» не є тотожними. За цих обставин якщо учасник надасть Замовнику розрахунок вартості (ціни) послуг по кожному об’єкту та охоронцю / за добу, місяць, 1 (один) рік, як це передбачено додатком 1 до тендерної документації, з урахуванням вартості послуг за 1 годину, це відповідатиме умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 23.12.2016 14:45
Відповідь надана

Щодо надання копії опису спорядження поста

Номер: c2a34b3204a84218a952b17bded68b94
Дата опублікування: 21.12.2016 12:28
Опис: Доброго дня. Замовником вимагається надання копії опису спорядження посту охорони із зазначенням вимог до одягу, забезпечення спеціальними засобами охорони та засобами зв’язку із ступенем деталізації, достатнім для включення в специфікацію договору та виконання самого договору. Надайте будь-ласка розяснення: 1. Прошу уточнити, що сама має на увазі замовник, чи правильно ми зрозуміли, що потрібно надати копію опису майна, яким планується учасником забезпечити пост охорони? 2. Що має на увазі замовник під словосполученням «ступень деталізації»? Чи достатньо буде вказати назву , марку/тип та кількість майна????? 3. Яке відношення має одяг охоронника до опису поста? На посту повинні знаходитися спецзасоби (газові балончики, гумові кийки…і т.д.), засоби зв’язку (мобільні телефони, радіостанції…) , документація. Можливо Замовник мав на увазі, що на посту охорони повинна бути інструкція/памятка про зовнішній вигляд охоронника? Опис - це перелік майна, що знаходиться на посту, тобто вимога, щодо наявності в описі спорядження поста вимог до одягу не зрозуміла, адже одяг не зберігається на посту, кожен охоронник має власну форму.
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території (ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-12-15-000679-c ) Пенсійний фонд України повідомляє. З урахуванням положень пункту шостого розділу ІІІ Тендерної документації Замовник очікує отримати в складі пропозиції докладний опис обраного учасником способу забезпечення вимог тендерної документації щодо послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, з урахуванням вимог Закону України "Про охоронну діяльність", Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Такий опис має включати, зокрема, спорядження поста охорони з урахуванням вимог вищезазначених документів та деталізацією, достатньою для включення як додатку до договору про надання послуг (як це передбачено додатком 2 до Тендерної документації), тобто не менше ніж перелік, тип/марка, тип засобів охорони, зв’язку, іншого спорядження, передбаченого законодавством (про охорону праці тощо). Щодо опису форми охоронців, Замовник передбачає включення його до умов договору як способу ідентифікації осіб, які перебувають у приміщеннях Фонду (допускаються на пост охорони), для забезпечення безпеки і зручності для працівників та відвідувачів Фонду. Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування причини неподання документів та інформації з посиланнями на норми відповідних законодавчих (нормативних) актів.
Дата відповіді: 22.12.2016 15:02
Відповідь надана

щодо вимог тендерної документації

Номер: 7a43360083e94d00979d95576b4fca6f
Дата опублікування: 20.12.2016 16:13
Опис: Тендерною документацією передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують наявність у розпорядженні учасника транспортних засобів для груп швидкого реагування (не менше 3-х). Прошу повідомити які саме копії документів повинен надати учасник щодо підтвердження наявності транспортних засобів, чи це копії технічних паспортів або копія договору на реагування. Можливо надання копії договору оренди автомобілів.
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території (ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-12-15-000679-c ) Пенсійний фонд України повідомляє. Тендерною документацією за зазначеним предметом закупівлі (пункт 6 Розділу ІІІ) передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують наявність у розпорядженні учасника транспортних засобів для груп швидкого реагування (не менше 3-х), до яких можуть належати: копії технічних паспортів (для власних автомобілів), копії договорів (про залучення транспортних засобів, оренду або інші підстави, визначені законодавством) та інші документи, які підтверджують наявність транспортних засобів.
Дата відповіді: 21.12.2016 10:13
Відповідь надана

Надання розёяснення

Номер: be5a590224704a87a5a973852d6dfb1e
Дата опублікування: 20.12.2016 15:07
Опис: Доброго дня. Надайте роз’яснення стосовно вимог зазначених в додатку 1 до тендерної документації, а саме : у п. 20 Замовником зазначаються вимоги до працівників Виконавця при встановленні поста охорони на Об'єкті: - відсутність судимостей та обмежень, встановлених судом; - фізичний стан та стан здоров'я дозволяють працювати в охороні і нести цілодобове чергування; - стаж роботи в охороні не менше трьох років; - наявність посвідчення охоронця; - знання Інструкції та іншої документації з охорони Об’єкту та їх виконання; - знання встановленого порядку організації охорони та порядку дій у випадку спрацьовування на Об’єкті встановленої пожежної та охоронної сигналізації, виникненні надзвичайної ситуації та дотримання встановленого порядку; - наявність справних спеціальних засобів для здійснення охорони та спецзасобів зв’язку; - охайний зовнішній вигляд, наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами. Чи потрібно учаснику надати документальне підтвердження відповідності даним вимогам, в тому числі надання копій довідок про відсутність судимостей та обмежень, встановлених судом та копій довідок про те , що фізичний стан та стан здоров'я дозволяють працювати в охороні і нести цілодобове чергування? Якщо так, просимо перерахувати які саме копії документів необхідно буде надати учаснику , адже відповідно до п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності від 18 листопада 2015 р. № 960 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності) та мають всі необхідні документи: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації. Чи ці документи мав на увазі Замовник????
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території (ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-12-15-000679-c ) Пенсійний фонд України (надалі – Замовник) повідомляє. У пункті 20 Додатку 1 до тендерної документації за зазначеним предметом закупівлі Замовник визначив вимоги до працівників Учасника при встановленні поста охорони на об'єкті. Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлені кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження, зокрема щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі). Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.
Дата відповіді: 21.12.2016 10:12
Відповідь надана

щодо вимог тендерної документації

Номер: c98f8d68434045838facd273734b367a
Дата опублікування: 20.12.2016 09:56
Опис: Тендерною документацією передбачено, що учасник-переможець надає в електронному та паперовому вигляді документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону: не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції. Прошу надати роз’яснення чи можлива подача переможцем торгів документів які будуть зареєстровані (видані) після дати подачі пропозицій та дати проведення аукціону.
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та прибудинковій території (ДК 016:2010 – 80.20.1 Послуги систем безпеки; ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-12-15-000679-c ) Пенсійний фонд України повідомляє, що учасник-переможець може надати в електронному та паперовому вигляді документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зареєстровану (видану) після дати подачі пропозиції та дати проведення аукціону, але в строк, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 20.12.2016 13:36