-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оцінка сейсмостійкості обладнання ДСАЖВ енергоблоків №1, 2 ВП РАЕС для пікового прискорення ґрунту 0,1g
Завершена
1 166 666.66
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
26.12.2016 16:32 - 02.01.2017 16:37
Відповідь надана
Зміни до тендерної документації
Номер:
ce8bfe654a6d4447b3c7c31aa734a56c
Дата опублікування:
30.12.2016 13:50
Опис:
П.1 розділу V тендерної документації встановлено критерії та оцінки тендерної пропозиції. Зокрема „Практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка)” передбачає нарахування відсотків за наявність робіт на суму визначену у USD. Але учасниками надаються довідки про досвід виконання аналогічних договорів за попередні роки, коли офіційний курс відрізнявся від поточного в кілька разів, що одразу ставить у не рівні умови вітчизняних учасників процедури закупівлі та учасників-нерезидентів і може бути трактовано як дискримінація. Навіть при встановленні дати для перерахунку офіційного курсу гривні до Доларів США не зрозуміло як саме може бути підтверджена вартість виконаних послуг, бо у п.5 розділу ІІІ Тендерної документації відсутня вимога щодо надання інформації про вартість виконаних робіт, що може бути трактовано як порушення принципу прозорості закупівлі. При цьому оприлюднення вартості виконаних робіт є порушенням комерційної таємниці. Крім того, вартість робіт не є критерієм навності досвіду. Окрім цього, ця вимога суперечить основному критерію визначення переможця за мінімальною ціною та порушує принцип максимальної економії та ефективності. Просимо видалити з Тендерної документації критерій №5 оцінки тендерних пропозицій - „5) БВ – практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка)”.
Відповідь:
- Учасники резиденти та нерезиденти є в рівних умовах, оскільки вартість послуг в перерахунку з будь-якої валюти є однаковою;
- п 5.3.1. ТД передбачає зазначення стану виконання аналогічного договору та надання листа від попередніх Замовників;
- зауважуємо, що Замовник сам обирає і вказує в ТД критерії оцінки з переліку критеріїв, наведеному в ч. 1 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- для перевірки наданої Учасником інформації Замовник може скористатись ч. 4 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
04.01.2017 09:41
Відповідь надана
Зміни до тендерної документації
Номер:
675ea136eee44f2a9356a745b1d7813c
Дата опублікування:
30.12.2016 12:27
Опис:
П.1 розділу V тендерної документації встановлено критерії та оцінки тендерної пропозиції. Зокрема „Практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка)” передбачає нарахування відсотків за наявність робіт на суму визначену у USD. Але учасниками надаються довідки про досвід виконання аналогічних договорів за попередні роки, коли офіційний курс відрізнявся від поточного в кілька разів, що одразу ставить у не рівні умови вітчизняних учасників процедури закупівлі та учасників-нерезидентів і може бути трактовано як дискримінація.
Навіть при встановленні дати для перерахунку офіційного курсу гривні до Доларів США не зрозуміло як саме може бути підтверджена вартість виконаних послуг, бо у п.5 розділу ІІІ Тендерної документації відсутня вимога щодо надання інформації про вартість виконаних робіт, що може бути трактовано як порушення принципу прозорості закупівлі. При цьому оприлюднення вартості виконаних робіт є порушенням комерційної таємниці.
Крім того, вартість робіт не є критерієм навності досвіду.
Окрім цього, ця вимога суперечить основному критерію визначення переможця за мінімальною ціною та порушує принцип максимальної економії та ефективності.
Просимо видалити з Тендерної документації критерій №5 оцінки тендерних пропозицій - „5) БВ – практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка)”.
Відповідь:
Надання забезпечення тендерної пропозиції згідно тендерної документації
Дата відповіді:
30.12.2016 12:45
Відповідь надана
Забезпечення
Номер:
ad463b979808467b9f193748316a23c1
Дата опублікування:
30.12.2016 11:29
Опис:
Тендерною документацією передбачене надання забезпечення у формі банківської гарантії. Але при оформленні банківської гарантії виникає необхідність надання застави підприємством, що в сучасній економічній ситуації може ускладнити його фінансовий стан. Також оформлення може зайняти досить тривалий час. Натомість гарантія може бути надана страховими компаніями. Таку вимогу можливо вважати дискримінаційною.
Пропонуємо внести зміни у п.2 розділу ІІІ Тендерної документації шляхом додавання у перелік форм Забезпечення тендерної пропозиції - „Страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису”.
Відповідь:
Надання забезпечення тендерної пропозиції згідно тендерної документації
Дата відповіді:
30.12.2016 12:45
Відповідь надана
требования к ВО
Номер:
1dda3af3c40b4641abc73b8724417eeb
Дата опублікування:
29.12.2016 15:57
Опис:
В связи с тем, что детальные требования к проведению визуального обследования оборудования изложены в методике DITI 300/376-RU/R.2 «Методология оценки сейсмостойкости оборудования для целей квалификации на сейсмические воздействия» (документ №12 раздела 6 ТТ «Перелік посилань») и уточнены в документе МАГАТЭ NS-G-2.13 «Оценка сейсмической безопасности ядерных установок» серія норм з безпеки, МАГАТЕ, Відень, 2009р. (документ №13 раздела 6 ТТ «Перелік посилань»)), предлагаем внести изменения в ТТ в части изложения п. 3.1.1 ТТ в следующей редакции: «3.1.1 На цьому етапі робіт необхідно провести візуальні огляди обладнання по місцю експлуатації згідно вимог [12], чи іншої методики/методології погодженої з Держатомрегулювання України на момент відкриття конкурсних пропозицій, та яка відповідає вимогам [13] в частині виконання візуальних сейсмічних обходів».
Відповідь:
Відповідні зміни в технічні вимоги будуть внесені.
Дата відповіді:
30.12.2016 10:54
Відповідь надана
Зміни до тендерної документації
Номер:
44ff50418db442fa8c423c1def4f8368
Дата опублікування:
29.12.2016 13:10
Опис:
П.1 розділу V тендерної документації встановлено критерії та оцінки тендерної пропозиції. Зокрема „Практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка)” передбачає нарахування відсотків за наявність робіт на суму визначену у USD. При цьому дату для перерахунку офіційного курсу гривні до Доларів США не встановлено та не зрозуміло яким саме документом може бути підтверджена вартість виконаних послуг. Але учасниками надаються довідки про досвід виконання аналогічних договорів за попередні роки, коли офіційний курс відрізнявся від поточного в кілька разів, що одразу ставить у не рівні умови вітчизняних учасників процедури закупівлі та учасників-нерезидентів.
Вважаємо, що врахування в якості критерія для оцінки тендерних пропозицій «вартісної оцінки» та ще у доларовому еквіваленті може бути трактовано як дискримінація вітчизняних організацій з якими договори укладаються у гривні без урахування курсу долара та може надавати привілеї учасникам-нерезидентам.
Таким чином, просимо видалити з Тендерної документації критерій №5 оцінки тендерних пропозицій
„5) БВ – практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка)”.
Відповідь:
Перерахунок ціни в критерії „Практичний досвід аналогічних робіт/послуг (вартісна оцінка)” розраховується за курсом USD відносно національної валюти UAH, встановлений Національним банком України на дату заключення договору.
Дата відповіді:
30.12.2016 10:52