• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об'єкті:ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Будівництво Центру надання адміністративних послуг в м.Нова Каховка"(CPV за ДК 021:2015:45210000-2-Будівництво будівель)

Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою

Завершена

219 599.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 195.99 UAH
Період уточнення: 27.08.2020 11:44 - 01.09.2020 11:48
Відповідь надана

Щодо встановлення вимог, які не передбачені Законом

Номер: d9986820bb944f07b693b2a13c7599cb
Дата опублікування: 31.08.2020 15:02
Опис: 1. Відповідно до розділу "Інша інформація" документації спрощених торгів передбачено: Згідно п.3 ч.1 ст.1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Учасник, який надав пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних робіт. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п.3 ч.1 ст.1 Закону Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі. Враховуючи визначення тендерної пропозиції (п. 32 ч.1 ст. 1 Закону) та перелік процедур закупівель (Стаття 13 Закону) пропонуємо прибрати вищезазначену інформацію як таку, що не передбачена Законом України "Про публічні закупівлі" під час проведення спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до розділу "Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника" документації спрощених торгів, зокрема передбачено: - Довідка, складена Учасником у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, що містить інформацію про наявність в Учасника штатних працівників інженера(ів) з технічного нагляду, які мають необхідні знання та досвід у відповідній галузі та будуть безпосередньо зайняті виконанням робіт, що є предметом цієї закупівлі; Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) за останній звітний період із відміткою податкової служби або із копією квитанції про прийняття електронної звітності. Встановлення вищезазначених вимог унеможливлює участь фізичних осіб-підприємців без найманих працівників. Звертаємо Вашу увагу на те, що встановлення кваліфікаційних критерієв передбачено виключно для процедур закупівель (стаття 16 Закону). Також, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищенаведене, на підставі ч. 7 ст. 14 Закону, пропонуємо прибрати вищезазначені вимоги або сформулювати їх таким чином, щоб надати можливість брати участь в закупівлі всім зацікавленим учасникам
Відповідь: 1.Відповідно до ч.1 статті 14 Закону України ''Про публічні закупівлі"(далі-Закон)(зі змінами)спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону, а саме п.13 ч.3 статті 14 Закону розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. Також оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення. 2.Поняття працівник згідно Податкового Кодексу-це саме штатний працівник. Таким чином, уповноваженою особою не порушено принципи Закону України "Про публічні закупівлі"(зі змінами).Більше того, дотримано вимоги щодо складання кваліфікаційних вимог до учасників, а саме оголошення не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 01.09.2020 11:41