-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфікційні засоби
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2017 11:58 - 06.02.2017 13:00
Відповідь надана
Щодо заборони надавати еквіваленти
Номер:
bbb665b6db484be89a9e7c51805c9f48
Дата опублікування:
03.02.2017 22:45
Опис:
Шановний Замовнику для того щоб точніше задати запитання цитуємо Вашу документацію торгів:"Еквівалент не пропонувати!
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок прове-дення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників"..
А де Ви побачили в цьому наказі ДОЗВІЛ Замовнику не розглядати еквіваленти. Натомість, прямою забороною брати участь у торгах учасників з еквівалентами Ви штучно звужуєте конкурентне середовище та порушуєте основи Закону України "Про публічні закупівлі", принципи проведення закупівель за державні кошти, в т.ч. щодо прозорості та відкритості, принципу не дискримінації учасників, та максимальної економії коштів (те ради чого і проводяться торги).
До речі, Вам можна було б такої фрази і не писати. Ви в своєму переліку вказуєте пару таких засобів, які свого роду на сьогодні «в єдиному екземплярі» в державному переліку зареєстрованих дезінфекційних засобів (хоча еквівалентів не за конфігурацією складу, а за дійсно значущими, такими, що необхідні при застосуванні характеристиками – зареєстровано цілий перелік). Окрім цього , технічні умови виписані так, що формально (і тільки формально) до більшості перерахованих Вами для закупівлі засобів підбір еквівалентів стане унеможливленим. От тільки шановний Замовнику, перечитуючи технічні умови можна дивуватись деяким пунктам. Ну як скажіть будь ласка можна відмити і продезінфікувати вироби медичного призначення краплями деззасобу, розчиненими в літрі води. Так, саме краплями, бо 0,5мл –це 15 крапель а 0,2 мл це приблизно 6 крапель !Але це ж ваша вимога приготування не менше 2000л. робочого розчину або ще краще – 5000 л.робочого розчину із 1 літру концентрату для дезінфекції та перед стерилізаційної очистки виробів медичного призначення. А вказати «експозиція не менше 90 хвилин». Та навпаки, з точки зору епідеміологічної доцільності час експозиції по можливості необхідно застосовувати щонайкоротший. А до чого в МТЗ вимога щоб засіб можна було використовувати в кінотеатрах, банківських установах, громадських туалетах та в інших (далі не перераховуємо), яких в лікувальному закладі бути не може. Тобто, якщо засіб не застосовується на вокзалах то Ви його для знезараження ВМП не закупите? Крім, цього у Ваших вимогах є пункти, виконання яких веде до порушення вже діючих нормативних документів. Приклади: жодним нормативним документом не дозволена експозиція при гігієнічній обробці рук – 15 сек. (у Ваших вимогах це присутнє); 552 наказом не дозволяється суміщувати процеси дезінфекції та ПСО ВМП, хіба що у Вас достатньо мийних машин; дезінфекцію ВМП необхідно проводити за режимами, що забезпечують знищення бактерій, вірусів (і не тільки гепатитів та ВІЛ) та грибів, А от про туберкулоцидний режим в цьому наказі мова не йде (та й не передається туберкульоз під час перед стерилізаційного очищення інструментів, основний шлях його передачі чітко визначено наказом №684 2010р.), зате у Вас звучить саме для ВМП, причому декілька разів.
Шановний Замовнику у нас не було наміру Вас повчати, але ж медико-технічні вимоги потрібно прописувати із огляду на мету та умови використання предмету закупівлі в закладі. Тому й пропонуємо Вам це зробити, а також з метою упередження порушень принципів закупівель за державні кошти передбачити розгляд еквівалентних пропозицій
Відповідь:
Шановний Учаснику!
В пріоритеті закладу саме ті засоби, які указані в документації. Пропонуємо більш детально розібратися з поняттями допорогових та надпорогових закупівель, законодавчими актами, які регулюють дані види закупівель, та вимогами до них. Нормами Закону "Про публічні закупівлі" не регулюються допорогові закупівлі. Це не "відкриті торги", щоб застосовувати пункт 3 ч.3 ст. 22 Закону. Відповідно до цього, єдиним законодавчим актом, що регулює даний вид закупівель - є наказ ДП Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р №35, в якому нічого не сказано про необхідність застосування фрази "або еквівалент" щодо допорогів. Дана норма стосується лише до закупівель, що підпадають під дію ч.1 ст.2 Закону "Про публічні закупівлі".
В даному випадку жодна з норм наказу ДП Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р №35 та принципів проведення торгів не порушується. До Вашої уваги! Медичні заклади України проводять лікування громадян та несуть за це відповідальність, використовують тільки провірені медичні препарати, засоби, дезінфекційні засоби, та інше, які відповідають вимогам законодавства та стандартам України.
Відповідно до п.6.4 Порядку замовник може додатково вимагати забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання забов язань учасника перед замовником.
Для унеможливлення постачання замовнику фальсифікованої продукції та надання негативних наслідків для здоров я людей що цілодобово прибувають у приміщеннях нашого закладу , таке забезпечення пропозиції є обов язковим , для того щоб підтвердити походження товару та його належну якість.
Дата відповіді:
06.02.2017 12:24