• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій

Торги не відбулися

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період уточнення: 24.08.2020 00:59 - 30.08.2020 00:00
Відповідь надана

Підвищення якості вогнезахисного складу

Номер: 58cec28e858a4458b2ff536f38d46909
Дата опублікування: 29.08.2020 21:28
Опис: В зв’язку з тим, що на ринку України почастішали випадки продажу вогнезахисних речовин які не мають всіх належних документів згідно норм і законів України, просимо вас внести уточнення до тендерної документації Додаток №1. Вимоги до вогнезахисних речовин якими повинні оброблятися дерев’яні елементи будівель прописані в нормативних документах України, а саме: ППБУ затвердженого наказом №1417 от 30.12.2014 (Далі Наказ №1417) Розділ 1 пункт 2 наголошує: «Ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання…». Згідно п.2.5 Розділ 3 Наказ №1417 «дерев’яні елементи горищних покриттів слід обробляти засобами вогнезахисту, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності», а також в п. 9. Розділ 2 Наказ №1417 зазначено «Застосування у будівництві й на виробництві матеріалів та речовин, на які відсутні показники щодо пожежної небезпеки, забороняється». Згідно Правила з вогнезахисту затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064 (Далі Наказ №1064) законотворцем надається роз’яснення, що є показники пожежної небезпеки, а саме: п.2 Розділ 1 Наказ №1064 « пожежна небезпека матеріалів - сукупність властивостей (показників), що характеризують здатність матеріалів до виникнення і поширення горіння (горючість, займистість, поширення полум’я, димоутворювальна здатність, токсичність);». Є ДСТУ, де окремо зазначено, яким показникам якості повинна відповідати деревина оброблена таким вогнезахисним засобом, а саме: згідно п.4.1 ДСТУ 4479:2005 «Показники якості водних розчинів захисних речовин повинні відповідати вимогам, які наведе­но у таблиці 1, а захищеної деревини — у таблиці 2.». - Корозійна активність, - Вогнезахисна ефективність, - Індекс поширення полум’я, - Строк експлуатації покриття. Учасник має підтвердити Строк експлуатації покриття вогнезахисного покриття або просочення. Для цього Учасник повинен надати копію Регламенту від виробника вогнезахисного засобу, в якому повинні бути додані копії протоколу кліматичних або періодичних випробувань. Ці протоколі повинні обов’язково бути додані до Регламенту робіт у вигляді додатку, відповідно до розділу IV п. 2 п.п. 2 Наказ №1064. , а також згідно письма роз’яснення від департаменту яке можна завантажити за посиланням http://surl.li/enuc. Також, окремо, згідно п. 3.5.9 ГОСТ 30219-95 деревина повинна відповідати нормам токсичності. Підсумовуючі вищенаведене, зауважимо, що на вимоги законів України, Учасник повинен надати документи, які підтверджують відповідність вогнезахисного розчину вимогам законодавства України, а саме протоколи сертифікаційних випробувань які повинні бути видані акредитованими лабораторіями по ГОСТ, ДСТУ або затвердженим ДСНС методикам на: - Корозійна активність, - Вогнезахисна ефективність, - Індекс поширення полум’я, - Токсичність - Строк експлуатації покриття Просимо внести цю вимогу до тендерної документації. Якщо цю вимогу не буде включено до тендерної документації і Замовник наддасть перевагу вогнезахисному розчину, який не буде мати всіх необхідних документів, то це можна буде вважати порушенням Законів Україна та службовою недбалістю. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. А тому Ви можете вважати все, що Вам заманеться, і якщо Вами вбачається чи здаються якісь порушення, то рекомендуємо звернутись зі скаргою до органу оскарження у відповідності до вимог ст. 18 Закону. Окрім цього, додатково повідомляємо, що всі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” (з урахуванням Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX). А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та наразі Ваших рекомендацій та змін не потребує.
Дата відповіді: 31.08.2020 05:45
Відповідь надана

Дискримінаційні вимога (дозвіл)

Номер: 316d61a5655a4e8fac44408d4c610ba3
Дата опублікування: 25.08.2020 20:37
Опис: Вимога надати копію Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Додаток № 1 до тендерної документації «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. Додатково зазначаємо, що надання послуг по вогнезахисній обробці здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується посвідченням про перевірку знань з охорони праці про безпечне виконання верхолазних робіт. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути відкоригована або виключена з Документації. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по вогнезахисній обробці не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку, а саме: виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357; вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху; утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу; підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно до Додатку №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація “ДК 021:2015 – 77220000-8. Послуги з просочування деревини (вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій)” достатньо посвідчення з питань охорони праці.
Відповідь: Шановний Учаснику, по-перше, слід зауважити, що при розгляді даних вимог, Замовником було враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог. Причому в п. 15.4 Додатку №1 тендерній документації зазначено учасник має надати копію діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні. Тобто замість дозволів учасники можуть надати Декларації відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні (Декларація, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки”, що передбачена затвердженою формою - Додатком 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48). Вищезазначену Декларацію безперешкодно може оформити та надати будь-який учасник процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя. Вимоги тендерної документації про надання Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні (згідно додатку №1 до тендерної документації), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагаються, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до Додатку №1 тендерної документації, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги Додатку №1 тендерної документації, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі. Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (детальніше слід дивитись за посиланням - http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA) де зазначає, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації” а також, слід прийняти до уваги аналогічні роз'яснення, що містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017. По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” (з урахуванням Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX). А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Дата відповіді: 26.08.2020 14:49