• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Стіл-парта одномісна, стілець учнівський для закладів освіти Криворізької РДА

Завершена

760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
Період уточнення: 21.08.2020 14:28 - 27.08.2020 00:00
Відповідь надана

Ростові групи

Номер: c7d1766a14474d29ba5ae403742a9ec0
Дата опублікування: 26.08.2020 12:05
Опис: Шановний Замовнику! Зверніть увагу, що згідно Вашого технічного завдання (Додаток №2 ТД) система регулювання висоти стільця учнівського повинна бути не менше 350, 380, 430 мм (це 3,4,5 ростові групи (що відповідає вимогам ДСТУ prEN 1729-1:2004). Проте стіл-парта одномісна повинен бути висотою не менше 640-760, що суперечить ростовим групам стільця, тому що 640-760 це 4,5,6 ростові групи. Таким чином у вас стіл це 4-6 ростові групи, а стілець 3-5 ростові групи. Таким чином Ви не зможете використовувати їх як комплект парта+стілець. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з ДСТУ prEN 1729-1:2004 3,4,5 ростові групи стола це 590, 640, 710мм. Вимагаємо внести зміни до тенедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за запитання, тендерний комітет ознайомився з Вашим питанням, та прийняв рішення внести зміни.
Дата відповіді: 27.08.2020 11:17
Відповідь надана

Зразки товару

Номер: 3100c86acbdf4dcc970427e33694fde4
Дата опублікування: 26.08.2020 10:35
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку №2 ТД встановлена наступна вимога: «Замовник залишає за собою право на витребування примірника(-ів) Товару від учасника тендеру до моменту підписання договору в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні». Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. Відповідно до ч. 8, 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Абз. 2 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляді та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій. Також Замовник має можливість встановити всі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі в Тендерній Документації, та перевірити їх в Тендерній Пропозиції Учасника тільки в електронному вигляді. Згідно рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року №11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року № 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вважаємо, що умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не будь-яких інших обставин. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права.
Відповідь: Замовник вимагає зразки лише в виключних випадках, з метою переконання у належні якості запропонованого товару. Крім того, дана вимога не суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" та не має наслідків дискримінації учасників закупівлі, оскільки в разі наявності якісного товару, який відповідає тендерній документації - будь-яки підстав для відхилення не матимать підґрунтя.
Дата відповіді: 27.08.2020 09:04