• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Комплексне обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану газопроводів)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-26-003453-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі «Комплексне обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану газопроводів» Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Торги не відбулися

7 452 961.08 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 74 529.61 UAH
Період уточнення: 20.08.2020 16:26 - 13.09.2020 14:00
Відповідь надана

Стосовно обсягів робіт.

Номер: 4ef24b4161fe475898416b7dfd75f995
Дата опублікування: 11.09.2020 13:47
Опис: В технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі в п.9.3. написано, що «Обстеження виконується по всій трасі ділянки газопроводу без виключення підводних переходів, заболочених, важкопрохідних ділянок тощо ». В п. 8.2.15. визначення фактичного стану захисного покриття, корозійного стану металу трубопроводу шляхом візуального огляду та приладового обстеження в шурфах на ділянках значних пошкоджень захисного покриття, в зонах аномальних значень захисного потенціалу і.т.д. В п. 9.5., що Контрольне шурфування газопроводів виконується силами Замовника в місцях, визначених Виконавцем послуг. Питання: чи має змогу Замовник проводити шурфування ( контрольні розмиви ) в місцях підводних переходів та заболочених ділянок? Якщо да, то які роботи з приладового обстеження входять в перелік робіт, що необхідно виконувати в контрольних шурфах на цих ділянках?
Відповідь: Замовник у разі виробничої необхідності має змогу проводити шурфування в місцях підводних переходів та заболочених ділянок. В контрольних шурфах на цих ділянках необхідно виконати візуальний огляд захисного покриття, у місцях пошкодження захисного покриття візуально контролювати корозійний стан металу трубопроводу та визначити глибину зовнішніх корозійних пошкоджень.
Дата відповіді: 15.09.2020 12:11
Відповідь надана

Щодо очикуваної вартості (п.4.6)

Номер: 0e953f9759ea412896e2ed18294cb228
Дата опублікування: 11.09.2020 13:24
Опис: Шановний представник Замовника! З приводу базової (очікуваної) вартості послуг зазначеної в Тендерній документації (п 4.6), звертаємо Вашу увагу на вельми істотне (приблизно шестиразове) заниження оголошеної Вами вартості в порівнянні з аналогічною вартістю, розрахованою нами згідно з чинними затвердженими державними нормативними документами (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; «Збірник цін на пошукові роботи для капітального будівництва(Москва,1982р.) з доповненнями до нього (Постанова Держбуду СРСР від 01.03.90 №22.)» Вочевидь, має місце некоректне тлумачення історії ціноутворення на ринку послуг з комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних газопроводів за останні 5-6 років, коли вартість цих послуг була штучно занижена в кілька разів. На наш погляд, такий підхід до ціноутворення неприпустимий, оскільки розрахунок вартості послуг з комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних газопроводів проводиться відповідно з вищезазначеними нормативними документами, застосування яких задано самим Замовником, тобто ТОВ «Оператор газотранспортної системи України». Ціни на згадані послуги, що існували до 2013 року були цілком справедливими, апробованими багаторічним їх використанням і дозволяли якісно виконувати роботи, підтримувати і розвивати технологічну базу підприємств-виконавців, удосконалювати професійний рівень робочого персоналу. Нічим не обґрунтоване зниження вартості послуг окремими несумлінними Виконавцями походить від їх бажання за будь яку ціну виграти конкретний тендер, не дивлячись на фізичні межі скорочення трудомісткості робіт. Таким чином зниження заявленої Виконавцем вартості послуг відбувається за рахунок неосмисленої безоглядної інтенсифікації темпів виконання робіт, несанкціонованого виключення з технологічного процесу обстеження окремих, суттєвих і абсолютно необхідних, операцій. Таке прискорення призводить до істотного, іноді неприпустимого, зниження якості обстеження та профанації всіх його результатів. Вважаємо, не треба пояснювати, що несумлінне, низкопрофесійне діагностування засобів протикорозійного захисту та корозійного стану магістральних газопроводів і недостовірні висновки зроблені на підставі таких обстежень будуть мати для ГТС України найнегативніші, руйнівні наслідки. Ще одним вельми негативним наслідком некоректної цінової політики є те, що ринок послуг з комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних газопроводів залишають найбільш досвідчені, технологічно і професійно підготовлені Виконавці, які не вважають за можливе братися за цю роботу при таких цінах. Яскравим прикладом такого розвитку подій може служити історія останніх років, що сталася з корозійними обстеженнями в Бердичівському ЛВУМГ: шість разів не відбувся, здавалося б, привабливий тендер з обстеження 982 км МГ. Цього разу згадане обстеження знову виставляється на торги за мізерною неспроможною ціною. На наш погляд, вирішення цих проблем можливе за умови: 1. Проведення Замовником, ТОВ «Оператор ГТС України», із залученням авторитетних організацій - Виконавців, глибокого і неупередженого дослідження з метою визначення фізично і економічно обґрунтованої вартості послуг з комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних газопроводів. 2. Суворого виконання вимог Статті 29, п.14 "Закону України про публічні закупівлі", який однозначно вимагає щоб: "Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції." 3. Суворого неформального контролю з боку Замовника за технічним оснащенням організацій - Виконавців, якістю підготовки їх робочого персоналу, а, головне, за неухильним дотриманням вимог ДСТУ 4219, який встановлює технологічні вимоги до виконання робіт з комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних газопроводів. Для формування обґрунтованої вартості послуг, що розглядалися вище, пропонуємо звернутися до історії 5ти-6ти річної давнини і простежити еволюцію питомої ціни комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних газопроводів (грн./км обстеженої траси). -2013 рік - практична ціна, багаторазово апробована в роботі, складала 8000-9000 грн./км. Ця ціна була розрахована згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Збірника цін на пошукові роботи для капітального будівництва (Москва, 1982р.) з доповненнями до нього (Постанова Держбуду СРСР від 01.03.90 №22” і становила за тодішнім курсом близько $1000. -2018 - 2019 рік - пропонована ТОВ «Оператор ГТС України» ціна 4600 грн./км, що становить за нинішнім курсом приблизно $ 170 (в ШІСТЬ !!! разів менше), в той час, як ціна що розрахована по вищезазначеним державним нормам, становить більше 28000 грн./км, тобто приблизно ті ж $ 1000. Підсумовуючи вищезазначене, з метою забезпечення належної якості робіт з комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану лінійної частини магістральних газопроводів, для уникнення недобросовісної конкуренції серед Виконавців, вважаємо за необхідне і пропонуємо встановити очікувану вартість предмету закупівлі у відповідності до розрахованої, згідно із затвердженими державними нормами і, головне, при оцінці тендерних пропозицій і в процесі роботи з обстеження МГ, суворо дотримуватися рекомендацій і вимог пунктів 1,2,3 цього розділу.
Відповідь: Очікувана вартість сформована відповідно до внутрішніх регламентуючих документів ТОВ «Оператор ГТС України» на підставі проведеного суміщеного аналізу цінових пропозицій Учасників відкритих торгів по аналогічних процедурах закупівлі в електронній системі «ProZorro» та аналізу інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій.
Дата відповіді: 15.09.2020 12:05
Відповідь надана

Стосовно ціни договору.

Номер: 69f303dbb10e4bf29a2f63846fdac583
Дата опублікування: 11.09.2020 13:13
Опис: В ТД Замовник вказує, що «Ціна договору визначається за результатами аукціону згідно умов, що визначені замовником в тендерній документації, та поданого переможцем розрахунку вартості тендерної пропозиції.» А в Додатку № 2 до Договору «Вартість послуг» вказано тільки вартість послуг з технічного огляду та випробовувань об’єкта обстеження в цілому. Питання: Чи потрібно давати розрахунок вартості тендерної пропозиції, згідно видам робіт та обсягам наданих в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі? Якщо да, то чи повинен розрахунок ціни тендерної пропозиції бути виконаний на основі збірника цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва (Москва 1982р.), з доповненнями до нього (Постанова Держбуду СРСР від 01.03.90р. №22) за формою №2-П, Додатку М, приклад М-2 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” з доповненнями до нього №1 (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.11.2015 №290) та №2 (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 17.06.2016 року №161)? Якщо да, то розрахунок додається, як додаток до договору, чи надається Замовнику, як окремий документ?
Відповідь: Вимоги щодо оформлення переможцем розрахунку ціни тендерної пропозиції наведені в додатку 3.1 до тендерної документації. Крім того форми, де зазначається вартість послуг, наведені у додатку 2 та додатку 3 до проєкту договору. Розрахунок ціни тендерної пропозиції на основі збірника цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва (Москва 1982р.) не вимагається.
Дата відповіді: 15.09.2020 12:02
Відповідь надана

розрахунки вартості

Номер: 29a859daa2a348f3b304c3428b2f754a
Дата опублікування: 10.09.2020 12:01
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику. Просимо надати роз`яснення необхідності та форми надання розрахунків вартості (кошторису) послуги на етапі подання тендерних пропозицій. дякуємо.
Відповідь: Замовником не встановлено вимоги щодо обов’язкового надання розрахунків вартості (кошторису) послуги саме на етапі подання тендерних пропозицій. Інформацію щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції зазначено у додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.09.2020 15:51
Відповідь надана

Стосовно вимог тендерної документації.

Номер: 8bcb60d0f26949b8880d01105d48a7b5
Дата опублікування: 08.09.2020 16:05
Опис: Згідно додатоку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» контрольне шурфування газопроводів виконується силами Замовника в місцях, визначених Виконавцем послуг, в той самий час замовник вимагає від учасника Чинний дозвіл/декларацію/дозвільний документ згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 (зі змінами та доповненнями) на земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. Навіщо виконавцю чинний дозвіл/декларацію/дозвільний документ на ці роботи, якщо шурфування виконує замовник? В технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету цієї закупівлі, не міститься інформації про роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
Відповідь: Питання розглянуте. Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.09.2020 14:45
Відповідь надана

Щодо уточнення даних в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі

Номер: 8dfde73ebe6145928e7cff10c888fc2f
Дата опублікування: 05.09.2020 12:32
Опис: Добрий день. На наше питання про відсутність вихідних даних для розрахунку вартості комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану газопроводів підводних переходів Замовник надав відповідь, що цю інформацію " не може бути надано". Просимо Замовника надати інформацію про глибини водних перешкод скориставшись даними з Паспортів на підводні переходи. Дана інформація необхідна для формування розрахунку вартості комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану газопроводів на ділянках підводних переходів.
Відповідь: Доброго дня. У зв'язку з сезонними періодичними змінами гідрологічного режиму, актуальну інформацію стосовно глибин водних перешкод не може бути надано. Національний стандарт України ДСТУ 4219 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» не диференціює принципи та методи обстеження засобів електрохімічного захисту в залежності від глибини прокладання трубопроводу або від глибини водної перешкоди.
Дата відповіді: 08.09.2020 15:06
Відповідь надана

Щодо уточнення даних в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі

Номер: be9e33c4fd31495b84e5fdfeed37fba6
Дата опублікування: 02.09.2020 20:12
Опис: В технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі в п.9.3. вказано, що «Обстеження виконується по всій трасі ділянки газопроводу без виключення підводних переходів, заболочених, важкопрохідних ділянок тощо. Перелік підводних переходів по трасах газопроводів, які підлягають обстеженню наведено в додатку А». Для розрахунку вартості комплексного обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану газопроводів підводних переходів в Додатку А Додатку 1 до тендерної документації не вистачає даних стосовно глибин водних перешкод. В звязку з цим просимо надати дані глибин водних перешкод.
Відповідь: У зв'язку з сезонними періодичними змінами гідрологічного режиму, актуальну інформацію стосовно глибин водних перешкод не може бути надано.
Дата відповіді: 04.09.2020 16:21