• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09120000-6 Газове паливо (09123000 -природний газ)

Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою, за винятком документів та інформації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.

Завершена

3 325 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 625.00 UAH
Період уточнення: 20.08.2020 12:59 - 05.10.2020 17:00
Відповідь надана

щодо документального підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника (інженера з охорони праці)

Номер: ba37a6ae5f774ef3b747cc7764f5d56f
Дата опублікування: 28.08.2020 15:09
Опис: Доброго дня. В складі тендерної документації міститься вимога: "учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника (інженера з охорони праці), має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності 4 групи з електробезпеки) та пожежної безпеки (з наданням: сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій; копій протоколів засідання комісій, посвідчень). " Просимо роз'яснити, чи буде вважатися виконаною вимога, та чи не буде відхилена пропозиція учасника у випадку надання документального підтвердження про наявність у штаті учасника працівника (інженера з охорони праці), який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці з підтвердженням наявності вищої ніж 4-та група з електробезпеки, а саме 5-та група з електробезпеки? Якщо надання документів з підтвердженням наявності 5-ї групи з електробезпеки задовільнить вашу вимогу, тоді просимо розширити зміст вимоги та передбачити можливість надання підтверджуючих документів про наявність НЕ МЕНШЕ ЯК 4-ї групи електробезпеки у інженера з охорони праці. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, стосовно Вашого питання , були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 31.08.2020 16:19
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: fb08ed97adb04f3b963e1c04d51d74b8
Дата опублікування: 28.08.2020 10:35
Опис: Згідно Розділу 5 "Інша інформація" Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про Санкції»: «Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України». Тобто Служба безпеки України є тільки одним із декількох субєктів ініціації застосування, скасування та внесення змін до санкцій і відповідно інформація надана СБУ не може бути вичерпною і остаточною. ч.2 та ч.3 ст.5 Закону України «Про Санкції» передбачає, що: Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Як видно з вищенаведеного Служба безпеки України не є органом, який примайє рішення про застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Ідентифікаційні дані осіб до яких застосовуються санкції зазначаються в додатках до рішень Ради національної безпеки і оборони України., які опубліковані на офіційних сайтах органів державної влади України та є у відкритому доступі: Рішення РНБО України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1842020-33629. Рішення РНБО України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» Введено в дію Указом Президента України від (21 червня 2018 року № 176/2018 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1762018-24362. Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850 Законом України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX) не передбачено подання в складі тендерної пропозиції «листа з цетрального управління СБУ про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції»(Редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX) та «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) не визначають такий лист як підтвердження наявності або відсутності санкцій щодо особи. Крім того, Розділом IV Закону України «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) взагалі не передбачено повноваження служби безпеки щодо надання інофрмації (у формі довідок, гарантійних листів тощо.) з приводу застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Виходячи з вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тенедрної пропозиції "Листа про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції»" є незаконним, так як вимога подання такого листа не передбачена чинним законодаством України щодо публічних закупівель. На підставі вищевикладеного вимагаємо: виключити з тендерної документації вимогу подання «Листа про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX)
Відповідь: Добрий день, стосовно Вашого питання , були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 31.08.2020 16:18
Відповідь надана

запитання

Номер: f1d2e33740014937850f550da57ef9b1
Дата опублікування: 28.08.2020 09:24
Опис: Шановний Замовнику! В складі тендерної документації міститься вимога: "3.5. На виконання положень Закону України «Про охорону праці» учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника (інженера з охорони праці), який працює не менше шести місяців, має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності 4-ї групи з електробезпеки) та пожежної безпеки (з наданням: сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій; копій протоколів засідання комісій, посвідчень)." Просимо роз'яснити, чи буде вважатися виконаною вимога, та чи не буде відхилена пропозиція учасника у випадку надання документального підтвердження про наявність у штаті учасника працівника (інженера з охорони праці), який працює не менше шести місяців має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності вищої ніж 4-та група з електробезпеки, а саме 5-та група з електробезпеки??? Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Відповідь: Добрий день, стосовно Вашого питання , були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 31.08.2020 16:17