• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Консультаційні послуги з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проєкту концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом

за кодом ДК 021:2015 79410000-1, Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консультаційні послуги з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проєкту концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 25.09.2020 11.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.

Торги відмінено

22 901 002.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 114 505.01 UAH
Період уточнення: 20.08.2020 10:01 - 15.09.2020 11:00
Відповідь надана

Щодо назви та SWIFT банку ДП «АМПУ»

Номер: 4a2030b0827a4cb9b6ce5afe047450d4
Дата опублікування: 14.09.2020 21:30
Опис: Відповідно до п. 3 (Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій) частини III (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ) тендерної документації “Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу”. Відповідно, ми розуміємо, що вимога ДП «АМПУ» щодо виплати за банківською гарантією, наданою у формі електронного документу, повинна бути надана аутентичним SWIFT повідомленням через банк ДП «АМПУ». В тендерній документації не зазначено назву банку ДП «АМПУ». Виходячи з МФО, зазначеного в п. 3 розділу ІІІ тендерної документації, ми розуміємо що банком ДП «АМПУ» є Публічне акціонерне товариство акціонерний банк "Укргазбанк" UGASUAUK (назва та SWIFT банку АМПУ). Будь ласка, підтвердіть інформацію щодо назви та SWIFT банку ДП «АМПУ» для коректного відображення в банківській гарантії. Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Надаємо інформацію, щодо назви та SWIFT банку «ДП АМПУ» Розрахунковий рахунок: АБ «УКРГАЗБАНК» за стандартом IBAN: UA363204780000000026002302923 МФО: 320478 SWIFT : UGASUAUK Звертаємо Вашу увагу на наступне: У тендерній документації зазначається, що банківська гарантія не має містити обмежень та умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів, у тому числі стосовно можливості надання вимоги ДП «АМПУ» щодо виплати за банківською гарантією, виключно у вигляді автентичного SWIFT повідомлення. Також замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.09.2020 10:25
Відповідь надана

Інформація про субпідрядників

Номер: 9b5e169036c544d2b9eb2feac79d5a0c
Дата опублікування: 14.09.2020 15:55
Опис: Доброго дня! Маємо таке запитання. Згідно п.8. Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Питання: чи потрібно таку інформацію підтверджувати установчими документами/витягами з реєстрів щодо юридичних осіб таких субпідрядників? Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається відповідно до п. 8 Додатку 4 до тендерної документації у довільній формі.
Дата відповіді: 16.09.2020 10:24
Відповідь надана

Щодо забезпечення участі у торгах у вигляді банківської гарантії

Номер: 3e40502870cd4a7cad3deeccbcb186d5
Дата опублікування: 14.09.2020 14:03
Опис: Оскільки авізування банківської гарантії, що надана бнаками-нерезидентами, потребує певного часу (залежно від внутрішніх процедур банку(ів) це може вимагати від одного навіть до трьох тижнів), просимо розглянути можливість перенесення строку подачі тендерних пропозицій щонайменше на 2 (два) тижні – тобто як мінімум до 9 жовтня 2020 р. – а бажано – на три тижні. Зважаючи на те, що процедура закупівлі передбачає попередню кваліфікація учасників, а торги попередньо призначені на 2.11.2020, таке перенесення строків подачі не вплине суттєвим чином на остаточні строки проведення процедури закупівлі та укладення відповідного договору за результатами закупівлі. Натомість це надасть можливість взяти участь у торгах ширшому колу потенційних учасників, що збільшить конкурентність та прозорість самої закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Інформація про закупівлю оприлюднена відповідно до ст. 10 Закону з дотриманням встановленого Законом строку. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.09.2020 10:23
Відповідь надана

Забезпечення участі у вигляді банківської гарантії

Номер: 972790adbff144208dc6c4f5efe36d9a
Дата опублікування: 14.09.2020 10:54
Опис: Просимо надати роз'яснення стосовно надання забезпечення участі в тендері, а саме: у випадку якщо учасником виступає юридична особа-нерезидент України, чи можливо внесення забезпечення поручителем (довіреною особою) – резидентом України (фізичною або юридичною особою, яка є резидентом України) за та від імені учасника – нерезидента України. Дякуємо за докладну відповідь.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Пунктом 3 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 16.09.2020 10:23
Відповідь надана

КЕП/ЕЦП

Номер: fd441c16e5584c30b3d6898b5e5325bc
Дата опублікування: 12.09.2020 08:40
Опис: Якщо Учасник нерезидент бере на судпідряд компанію, яка зареєстрована в Україні, чи може документацію завірити свлїм КЕП/ЕЦП компанія, яка зареєстрована в Україні? Обидві компанії входять в одну глобальну мережу.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Відповідно до п. 1 Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Додатку 4 до ТД, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ КЕП/ЕЦП за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Документ, отриманий від органів державної влади, підприємств, установ, організацій, подається/завантажуються учасником окремим файлом із накладанням КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції (за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign), якщо такий документ наданий не у формі електронного документу із накладанням КЕП/ЕЦП уповноваженої посадової особи органів державної влади, підприємств, установ, організацій, яка видала цей документ (якщо такий документ наданий у формі електронного документу із накладанням КЕП/ЕЦП уповноваженої посадової особи органів державної влади, підприємств, установ, організацій, яка видала цей документ, то накладення КЕП/ЕЦП уповноваженої особи учасника не вимагається). На виконання частини 5 статті 22 Закону Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису. Повноваження на підпис документів тендерної пропозиції підтверджуються документально згідно Додатку 4 до Тендерної документації. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. Повноваження на підпис документів тендерної пропозиції підтверджуються документально згідно Додатку 4 до ТД.
Дата відповіді: 15.09.2020 12:51
Відповідь надана

Щодо банківської гарантії

Номер: abb581fa0fda4b02aaeb0175e486156c
Дата опублікування: 11.09.2020 16:54
Опис: Тендерною документацією передбачена гарантія як єдиний можливий інструмент забезпечення зобов’язання, що на думку учасника створює обмеження для окремих категорій потенційних учасників, в першу чергу міжнародних компаній, які виходячи з специфіки регуляторного середовища України та країн їх реєстрації не можуть у вказані терміни забезпечити банківську гарантію (через неможливість відкриття рахунків нерезидентів (окрім інвестиційних)) Виходячи з вищевказаного, просимо розглянути можливість доповнення гарантії в якості забезпечення зобов’язання учасника такими інструментами як порука та завдаток.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Пунктом 3 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. З урахуванням викладеного, Законом не передбачено інших видів забезпечення тендерної пропозиції, окрім гарантії.
Дата відповіді: 15.09.2020 12:50
Відповідь надана

Банківська гарантія від учасників - нерезидентів

Номер: e56a8ed4772946a38ec0a4479ffd8164
Дата опублікування: 10.09.2020 19:09
Опис: У Тендерній документації за кодом ДК 021:2015 79410000-1, Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Консультаційні послуги з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проекту концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом), зокрема у пункті «3. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вказано про необхідність забезпечення тендерної пропозиції Учасником у вигляді банківської гарантії. При цьому учасник надає у тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, у разі їх наявності. Оскільки процедура отримання банківської гарантії компанією-нерезидентом вимагає оформлення відповідної банківської гарантії через банківські фінансові установи відповідної країни-місця реєстрації Учасника, та подальшої необхідності додаткового узгодження випуску/авізування з комплаєнс службами авізуючих банків в Україні, то даний процес потребує значно більшого терміну, ніж це передбачено Тендерною документацією. Просимо розглянути можливість оформлення відповідної банківської гарантії Представником Учасника, яким є субпідрядник-юридична особа зареєстрована в Україні в одній із зазначених у тендерній документації банківських установ, а саме: — Філія АТ «Укрексімбанк» в м. Одеса; — ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК»; — Філія – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк». На нашу думку прийняття пропозиції щодо можливості надання гарантії участі в процедурі закупівлі сприятиме справедливій конкуренції між потенційними учасниками закупівлі та знизить ризик нерівнозначності позицій між юридичними особами резидентами та(або) нерезидентами, і при цьому формально не порушить законодавство у сфері закупівель. У разі не можливості прийняття відповідної пропозиції просимо розглянути можливість подовження терміну подачі тендерних пропозицій з огляду на усунення дискримінаційних умов відповідно до Закону «Про державні закупівлі» відносно до компаній-учасників у якості резидентів та нерезидентів.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно з п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, в свою чергу п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на зазначене, субпідрядник/співвиконавець, який залучається учасником, не може надати забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагається замовником від учасника процедури закупівлі. Інформація про закупівлю оприлюднена відповідно до ст. 10 Закону з дотриманням встановленого Законом строку.
Дата відповіді: 14.09.2020 10:50
Відповідь надана

Зупинення строку надання послуг

Номер: 26183f2da1844193a7ac7be2d4332dea
Дата опублікування: 10.09.2020 13:06
Опис: Відповідно до Тендерної документації виконання Етапів 2-4 є послідовним та буде розділене коротким проміжком часу, протягом якого Концесієдавець та ДП «АМПУ» будуть приймати ключові рішення на основі наданого техніко-економічного обґрунтування здійснення ДПП у формі концесії. Орієнтовний строк здійснення аналізу ефективності може досягати 3 і більше місяців. Поряд з цим, Тендерна документація не передбачає надання консультантом послуг протягом вищенаведеного "проміжку часу". Питання: Чому умовами торгів, у тому числі умовами проєкту договору про надання послуг, не передбачено зупинення перебігу строку надання послуг протягом здійснення процедур аналізу ефективності, як це зокрема, передбачено у випадку відсутності затвердженого фінансового плану АМПУ на наступний календарний рік?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. В Технічній специфікації, яка є додатком 1 до Тендерної документації, визначено наступне «Сторони розуміють, що МІУ проводить аналіз ефективності здійснення ДПП Проєкту за результатами розгляду концептуальної записки та техніко-економічного обґрунтування здійснення ДПП у формі концесії протягом 30 днів та готує висновок щодо аналізу ефективності здійснення ДПП, який повинен бути перевірний Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та погоджений/непогоджений протягом 45 днів, або протягом іншого строку, що може бути визначений законодавством України, чинним на час проведення такого аналізу ефективності та/або його погодження.». Зазначені терміни відповідають Порядку проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2011 р. № 384 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 294). Варто зазначити, що якість та зміст наданих послуг повинен відповідати Вимогам до Послуг, що надаватимуться в рамках Етапів 1, 2, 3 та 4, а саме: «Учасник зобов’язаний надати Послуги належної якості, а саме, результат надання Послуг має повністю відповідати всім вимогам до підготовки техніко-економічного обґрунтування та проведення концесійного конкурсу, встановленим законодавством України, зокрема, але не виключно, Законом України «Про концесію», Законом України «Про державно-приватне партнерство», постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2011 р. №384 «Деякі питання організації здійснення державно-приватного партнерства». Враховуючи викладене, не вбачаємо доцільним зупинення перебігу строку надання послуг для здійснення процедур аналізу ефективності.
Дата відповіді: 14.09.2020 10:49
Відповідь надана

Відповідність вимогам законодавства

Номер: 34a8140119444594a234067bb0a01b73
Дата опублікування: 09.09.2020 18:55
Опис: Згідно з ст. 23 Закону України «Про концесію», радники залучаються на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Конкурсний відбір радників здійснюється з дотриманням принципів конкретності, рівноправності, загальної доступності, гласності, прозорості та незалежності. Отже, законодавцем передбачено, що лише та виключно у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, відбувається залучення радників. Так, ДП «АМПУ» вживає у тендерній документації термін «консультант», а не «радник», тим не менше коло прав та зобов’язань «консультанта» у повній мірі корелюються із колом прав та зобов’язань «радника», передбачених Законом України «Про концесію». Чи не вважає ДП «АМПУ», що здійснення даної закупівлі у такому порядку протирічить ст. 23 Закону України «Про концесію»? Чому?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Частиною другою статті 23 Закону України «Про концесію» визначено, що залучення радника є обов’язковим, якщо вартість майна, що є об’єктом концесії, перевищує 250 мільйонів гривень, що підтверджується даними фінансової звітності за останній звітний рік або результатами оцінки, проведеної в порядку, визначеному законодавством про оцінку майна, майнових прав та оціночну діяльність, а також якщо очікувана вартість новоствореного (новозбудованого) об’єкта концесії перевищує 250 мільйонів гривень. У випадках, які не підпадають під дію частини другої статті 23 Закону України «Про концесію», залучення радників не є обов’язковим. Відповідно до частини другої статті 10 Закону України «Про державно-приватне партнерство» для підготовки пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства можуть залучати міжнародні фінансові організації та/або радників. Відповідно до Технічної специфікації (технічних вимог), Учасник процедури закупівлі зобов'язується за завданням ДП «АМПУ» надати обсяги послуг з розробки техніко-економічного обґрунтування проекту державно-приватного партнерства Залізнично-поромного комплексу Державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» в морському порту Чорноморськ, а також провести аналіз переваг та недоліків реалізації проєкту з іншими формами державно-приватного партнерства у відповідності до Законів України «Про державно-приватне партнерство» та «Про концесію». Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Порядку проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2011 р. № 384, визначення форми здійснення державно-приватного партнерства здійснюється на етапі підготовки техніко-економічного обґрунтування, відповідна інформація включається до висновку за результатами аналізу ефективності. Оскільки наразі концесія, як форма здійснення державно-приватного партнерства для реалізації проєкту, не визначена, залучення радників відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про концесію», не є обов’язковим. Разом з тим, з метою якісної підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проєкту щодо розвитку залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» залучення фахівців, що мають відповідну кваліфікацію та досвід, для надання відповідних послуг, здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про публічні закупівлі», із неухильним дотриманням принципів, визначених статтею 5 вказаного Закону, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Дата відповіді: 14.09.2020 10:49
Відповідь надана

Щодо надання банківських документів

Номер: 7072bdd143164cebaa6cef0f27a350c7
Дата опублікування: 09.09.2020 16:10
Опис: Відповідно до Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені окремими файлами учасником у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасника зобов’язано надати сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію, завірену цим банком. Прошу пояснити, чим передбачено декларування у тендерній документації такої обтяжливої вимоги для учасника, у той час, коли ДП «АМПУ» само зазначає виключний перелік банків? Прошу внести зміни до тендерної документації, передбачивши надання учасником копії ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком без безпосереднього засвідчення ліцензії цим банком, адже така ліцензія є публічним документом.
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.09.2020 10:47