• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду з утепленням в навчальному та адміністративно-побутовому корпусах ВНЗ Київський міський медичний коледж, вул Братиславська,5.

Торги відмінено

7 497 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 500.00 UAH
Період уточнення: 19.08.2020 12:04 - 24.08.2020 13:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: f177fda4a93940d99eb92646591687ce
Дата опублікування: 20.08.2020 19:56
Опис: Шановний Замовнику! Ваша документація містить безліч форм документів від яких не дозволено відступати. Велике прохання завантажте тендерну документацію у форматі ворд для можливості нормальної роботи учасників при підготовці пропозицій. Вдячні за розуміння!
Відповідь: Ворд завантажено
Дата відповіді: 21.08.2020 10:03
Відповідь надана

Усунення порушень та дискримінації

Номер: d0e101eb9f114898b8f41b68f98dd7b9
Дата опублікування: 19.08.2020 17:07
Опис: 1. Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частиною «Інша інформація» визначено, що Договірна ціна – це ціна сформована за результатами аукціону, Договірна ціна є твердою. Проте одночасно у п. 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовник вимагає надання Учасником на електрону адресу Замовника документацію та зазначає, що має право відхилити пропозицію, якщо за результатами перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження або завищення цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт , що може призвести до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі. Дана вимога суперечить Закону України про публічні закупівлі, яким чітко визначені умови відхилення тендерних пропозицій учасників та не передбачено листування між Учасником та Замовником на етапі кваліфікації. Дана вимога грубо суперечить Законодавству України. Одночасно зазначаємо, що Замовник не є експертною організацію з перевірки правильності визначення кошторисної вартості будівництва та не має права суб’єктивно визначати правильність її складання. Вимагаємо прибрати дані вимоги та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України про публічні закупівлі. 2. Розділом 2 «Інша інформація» вимагається надання Учасниками розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат за попередній звітний період (рік). ДСТУ-Н Б.1.1-1:2013 п.6.2.6 визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються за даними за передній період. Просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації , оскільки дана вимога дискримінує та обмежує потенційних Учасників (новостворені підприємства, що відповідають всім кваліфікаційним критеріям), для яких попереднім звітним періодом є півріччя чи квартал.
Відповідь: Замовник відповідає Закону ст. 5 ч.1 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частиною «Інша інформація» визначено, що Учасник, пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною надає протягом трьох робочих днів (завантажує скан копії підписаних з печаткою організації учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника або надати в паперовому вигляді (належним чином оформлену)Замовнику, Договірну ціну (не вище середньорегіональної ціни), Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонта відповідно до опублікованого дефектного акту з пояснювальною запискою, Об’єктні кошториси, Локальні кошториси, Підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни), Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних), Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, Загальновиробничі та адміністративні витрати, Розрахунок прибутку, Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт 3,8 виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів, галузевих угод та КЗпП, Календарний графік виконання робіт та обов’язково для перевірки IMD-файл, розроблений в програмному комплексі АВК-5 або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом, згідно ДБН та стандартів, на електронну адресу Замовника – vh07@ukr.net. Тобто на електронну адресу Замовника надсилається IMD-файл для перевірки кошторисної документації, кошторисної вартості об'єкту та відповідності наданих документів, розроблених в програмному комплексі згідно ДБН та стандартів, відповідність пропозиції учасника пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною Технічному завданню Замовника, що надає Замовнику можливість об'єктивно та неупереджено визначити переможця процедури закупівлі та дотримання відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. В ТД Замовника чітко зазначено, що Замовник має право відхилити пропозицію, якщо за результатами перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження або завищення цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт , що може призвести до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі. Згідно ст. 29 п.15 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно ст. 22 п.3 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ст. 22 Закону, в ТД зазначається 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; Згідно Ст. 31. Відхилення тендерних пропозицій ч.1 п.1 Закону не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; та ч.2 Закону не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Відповідно Замовник повністю відповідає вимогам Закону України про публічні закупівлі. Згідно ст. 16 Закону Замовник вимагає 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Вносимо зміни: Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (*Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). - На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Дата відповіді: 20.08.2020 15:07
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 321260652f3a4a47999a92c271008e38
Дата опублікування: 19.08.2020 17:06
Опис: 1. Розділом 3, частина 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що Ціна тендерної пропозиції є Договірна ціна без врахування глави 10 (вартості технічного нагляду -1,5% та авторського нагляду 50000 грн.) Проте згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 витрати на здійснення авторського нагляду відносяться до Глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Просимо Замовника надати чітке роз’яснення, яким чином враховувати чи не враховувати витрати на авторський нагляд у складі Договірної ціни. Одночасно просимо надати роз’яснення щодо врахування зазначених витрат у складі Зведеного кошторисного розрахунку. Просимо уточними, витрати на авторський нагляд передбачені Замовником у розмірі 50000грн. це з ПДВ чи без ПДВ. 2. Розділом 3 частина 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.8 зазначено «До технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз «або еквівалент». Тендерна Документація не містить у своєму складі специфікацію та жодних технічних вимог, просимо оприлюднити дану інформацію або внести зміни до Тендерної документації. Одночасно у Додатку 4 «Технічне завдання» містяться численні посилання та конкретні бренди, марки та виробників матеріалів, що суперечить Закону України про публічні закупівлі. Просимо Замовника надати чітке роз’яснення з приводу можливості розрахунку Ціни тендерної пропозиції та кошторисних розрахунків у її складі із застосуванням еквівалентних будівельних матеріалів для виконання робіт згідно технічного завдання.
Відповідь: Уточнення стосовно Глави 12 внесено до ТД.
Дата відповіді: 20.08.2020 16:18
Відповідь надана

Уточнення тендерної документації

Номер: 4a7129a1319042a896a57b0acd2d0058
Дата опублікування: 19.08.2020 17:06
Опис: 1. Замовником вимагається надання в складі Пропозиції Учасника Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Проте, згідно чинного законодавства, наразі роботи підвищеної небезпеки, що відповідають зазначеним у технічному завданні, виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надалі «Декларація»). Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання Учасниками в складі Пропозиції Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації. 2. Замовником вимагається надання в складі Пропозиції Учасника Ліцензії на будівельні роботи з додатками. Проте, згідно чинного законодавства, наразі Ліцензії на право виконання робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (надалі «Ліцензія») є електронними. Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання Учасниками в складі Пропозиції Ліцензії або Листа поясненням з зазначенням номеру Ліцензії на посиланням на публічне розміщення інформації про діючу Ліцензію та перелік робіт до неї на сайті ДАБІ.
Відповідь: Внесено доповнення до ТД.
Дата відповіді: 20.08.2020 16:19