-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Харківська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 5 000 000.00 грн
Завершена
17 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 000.00 UAH
Період уточнення:
18.08.2020 17:21 - 23.08.2020 17:30
Відповідь надана
Запитання щодо вимог по ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
f9dc5aa833744e0884e1484abd6224d7
Дата опублікування:
20.08.2020 11:43
Опис:
Просимо внести зміни пп.6 ч. 5.3. п. 5 Розділу 3 ТД, а саме передбачити можливість надання учасниками в якості наявного досвіду виконання аналогічних договорів у період 2020 року.
Також просимо виключити з пп.7 ч. 5.3 п.5 Розділу 3 ТД, вимогу щодо наявності в учасника аналогічного договору вартість якого повинна будити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Вище вказані вимоги Замовника є дискримінаційними по відношенню до новостворених підприємств та порушують вимоги ч.4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідь:
Стосовно першого питання: згідно статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовнику не заборонено визначати кількість виконаних аналогічних договорів за предметом закупівлі та роки їх виконання.
Стосовно другого запитання, відповідно до статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Замовник: а) вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям; б) установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В пункті 33 статті 1 Закону визначено вимоги до Предмета закупівлі: "Технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги".
Стаття 23 Закону: "Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності" ПЕРЕДБАЧАЄ, що "Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації."
Виконання учасником аналогічного договору в розмірі 50% від очікуваної вартості закупівлі не є дискримінаційною вимогою, а є підтвердженням виконання аналогічного договору за характеристиками та в обсягах, що вимагаються ст.16. та ст. 23 Закону, які Замовник може вимагати в учасників процедури закупівлі. Замовник вважає, що за даним предметом закупівлі виконання такої вимоги підтверджує кваліфікацію учасника згідно з підпунктом 3 пункту 2 статті 16 Закону.
Дата відповіді:
25.08.2020 17:08