-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі ЦПУ Дніпродзержинського судноплавного шлюзу»
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період уточнення:
17.08.2020 19:49 - 23.08.2020 20:00
Відповідь надана
Проєкт договору
Номер:
a67cefc36cd54001888ab4ce693eca18
Дата опублікування:
21.08.2020 15:36
Опис:
У п 5.7 Документація розроблена в програмному комплексі АВК (з урахуванням останніх змін в нормативній базі) видається Замовнику українською мовою у 4-х примірниках на паперових носіях, один примірник на магнітних носіях, зведена кошторисна документація та локальні кошториси у електронному вигляді у форматі imd.
Чи можлива зміна програмного розширення на ims?
Відповідь:
Шановний учасник!
Кошторисна документація та локальні кошториси повині надаватись в електронному вигляді у форматі imd.
Зміна програмного розширення на ims не передбачена.
Дата відповіді:
25.08.2020 10:30
Відповідь надана
Кількість примірників
Номер:
9d0d5946402f4a0f909b96d3df340372
Дата опублікування:
21.08.2020 15:26
Опис:
У п.5.7 Договору підряду (додаток 4 до ТД) зазначено, що "Додаткові примірники Документації, видаються на прохання Замовника". Оплатно чи безоплатно Підрядник надає вищазазначені документи?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Питання щодо видачі додаткових примірників у випадку їх необхідності буде вирішуватись додатково, на договірних засадах.
Дата відповіді:
26.08.2020 12:40
Відповідь надана
Проєкт договору
Номер:
73bd6585a05a4244a73b47703ab804cb
Дата опублікування:
21.08.2020 15:03
Опис:
Просимо внести наступні зміни до Договору підряду(додаток 4 до ТД) :
1. Доповнити п.3.10 "Відсутність відсутності реального бюджетного фінансування має підтверджуватися Замовником довідкою Державної казначейської служби, банку, або іншим достовірним засобом. У разі не надання Замовником такого підтвердження та затримки виконання грошових зобов’язань перед Виконавцем, Замовник несе відповідальність за порушення договору відповідно до законодавства та цього договору".
2. Викласти п.5.10 в наступній редакції: "Замовник з метою перевірки якості вказаних в п. 2.1 робіт від Підрядника, може залучати за власний рахунок третіх осіб до проведення такої перевірки. Результатом перевірки, може бути експертний звіт, висновок чи дефектний акт складений уповноваженою фізичною або юридичною особою з висновками та рекомендаціями".
3. Просимо видалити пункт 6.1.8 "Безумовно повернути Замовнику кошти у сумі виявленого контролюючими органами завищення обсягів та вартості виконаних робіт".
4. Просимо видалити пункт 6.1.11 "Якщо податкова накладна не була зареєстрована згідно п. 187.7 ст. 187 ПКУ або зареєстрована з помилками в обов’язкових реквізитах згідно п. 201.1 ст. 201 ПКУ, яка не дає права на податковий кредит, то Підрядник зобов’язаний відшкодувати Замовнику суму ПДВ шляхом перерахування коштів на суму ПДВ на рахунок Замовника".
5. Просимо доповнити розділ 8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним пунктом "За порушення встановлених Договором строків оплати виконаних Робіт Замовник сплачує на користь Виконавця пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від простроченої до оплати суми за кожний календарний день прострочення. Крім того до Замовника будуть застосовувані норми забезпечення виконання зобов’язань зі сплатою штрафних та інших санкцій передбачених ч. 2. ст. 625 Цивільного кодексу України та ч. 6 ст. 231 Господарського кодексу України".
Відповідь:
Дякуємо за звернення!
Шановний Учасник!
1). Чинне законодавство України не передбачає можливості видачі будь-яких довідок Казнечейською службою або банком, які б підтверджували відсутність реального бюджетного фінансування. Тобто фактично, надання таких довідок неможливе, а тому внесенння відповідних змін до Договору неможливе. Учасник процедури закупівлі несе всі ризики пов'язані із несвоєчасним фінансуванням.
2). Питання розрахунку з третіми особами, яких може залучити Замовник буде встановлюватись в договорах про надання послуг із перевірки якості виконаних робіт тощо, і виключно в них буде визначено сторону яка буде проводити оплату за надані послуги та компенсацію за неякісні послуги.
3). Оплата за виконані роботи проводиться за рахунок бюджетних коштів. У випадку наявності рішення уповноважених органів про завищення обсягів та вартості робіт та необхідіності повернення бюджетних коштів, таке рішення має бути реалізоване з метою уникнення негативних наслідків.
4). Виключне право Замовника передбачати можливість захисту своїх інтересів від халатних та непрофесійних дій посадових осіб Підрядника.
5). У зв'язку із щорічною зміною обсягів бюджетного фінансування на реалізацію Договірних зобов'язань, включення даного пункту в Договір порушує інтереси підприємства. Однак у будь-якому випадку Підрядник має право на стягнення пені та застосування норм із забезпечення виконання зобов'язань на підставі п. 8.1 та п. 11.6 Договору, але виключно в судовому порядку.
Дата відповіді:
26.08.2020 12:40
Відповідь надана
Надання додаткової інформації
Номер:
4eeb271ec50d4235b4944bb6e2ef3fbf
Дата опублікування:
19.08.2020 14:40
Опис:
Просимо опублікувати технічний паспорт будівлі, або направити на електронну адресу solomahaelena6@gmail.com
Відповідь:
Дякуємо за звернення!
Можемо направити акт обстеження будівлі, надання інформаційної моделі вважаємо недоцільним, ознайомитись з будь якими іншими документами ви можете безпосередньо на теріторії замовника за попереднім зверненням.
Дата відповіді:
21.08.2020 10:55