• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Постачання природного газу для гуртожитків та учбових корпусів організації, що фінансується з державного бюджету

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою, про що учасник надає згоду у складі тендерної пропозиції.

Торги не відбулися

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Період уточнення: 17.08.2020 12:10 - 22.08.2020 18:00
Відповідь надана

щодо законності вимоги

Номер: 3cd219a2d72b42749de65b23cc1971f3
Дата опублікування: 19.08.2020 13:49
Опис: Шановний Замовнику! У складі тендерної пропозиції містиься вимога, щодо надання "Інформації, щодо мінімальних стандартів якості згідно Постанови НКРЕКП № 1156 від 21.09.2017 року за останній звітний період." Просимо надати посилання на конкретний пункт нормативного документу, що зобов'язує Постачальника подавати зазначену звітність.
Відповідь: Шановний Учасник! Щодо вашого запитання повідомляємо наступне: Згідно з п.3.1. розділу 3. «Забезпечення мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу» Постанови НКРЕКП № 1156 від 21.09.2017 року Постачальник має забезпечити мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу споживачу. Пропонуємо вам ознайомитись Постановою НКРЕКП № 1156 від 21.09.2017 року в чинній редакції та повному обсязі за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/?id=27699
Дата відповіді: 21.08.2020 08:50
Відповідь надана

Щодо тендерной документації

Номер: 7699ded7fa564780a6d8fe77310259aa
Дата опублікування: 18.08.2020 14:49
Опис: Шановний Замовник! Просимо завантажити тендерну документацію у форматі Word
Відповідь: Шановний Учасник! Керуючись п.31 частини 1 ст. 1 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) повідомляємо, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з абз.1 частини 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Також зазначаємо, що згідно частини 1 ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. На підставі вищезазначеного повідомляємо, що Законом не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію. Харківським національним медичним університетом була розміщена тендерна документація та додатки до неї у форматі «.pdf», що дає змогу учасникам ознайомитися з вимогами, які передбачені вищезазначеними документами. Також зазначаємо, що тендерна документація завантажена у форматі «.pdf» з можливістю копіювання тексту та перенесення його в інші текстові редактори.
Дата відповіді: 20.08.2020 12:57
Відповідь надана

предмет закупівлі

Номер: fb28102051774f088dcc36fc3bd5c5db
Дата опублікування: 18.08.2020 08:49
Опис: Просимо розділити закупівлі на лоти окремо гуртожитки та навчальні корпуса, так як передбачаютьтся різні тарифи для побутових і непобутових споживачів
Відповідь: Шановний Учасник! Керуючись нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за Замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Зазначаємо, однією із підстав не лотової закупівлі є доцільність придбання даної продукції у одного Постачальника, оскільки закупівля відбувається на постачання природного газу за єдиним EIC-кодом, як Споживача, що виданий Оператором газорозподільної системи. Тендерний комітет не вбачає доцільності поділу закупівлі на окремі лоти для EIC-кодів точок комерційного обліку та укладення декількох окремих договорів, оскільки це може негативно вплинути на формування цінової політики на зазначений товар та своєчасність і безперебійність поставок природного газу, як товару, а також може збільшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміну процедури в частині лотів. Керуючись абз.2 частини 10 ст.3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Також зазначаємо, що згідно з Постановою від 1 липня 2020року №542 Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу» 1 серпня 2020року закінчилась дія Положення про покладання спеціальних обов’язків (ПСО) на ринку газу в частині поставок газу для населення, що впроваджує вільний ринок цін природного газу для населення. На підставі вищезазначеного повідомляємо, що розділення закупівлі на лоти, окремо гуртожитки та навчальні корпуси, не передбачено.
Дата відповіді: 20.08.2020 12:55