• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Котли опалювальні твердопаливні в комплекті з обов’язковим монтажем та пусконалагодженням на місці їх безпосередньої експлуатації

Предмет закупівлі визначено згідно розділу п. 22 розділу 3.1.1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету (до предмету закупівлі включені видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місці його безпосередньої експлуатації із вказівкою у договорі на придбання зазначеного обладнання)

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 14.08.2020 14:44 - 20.08.2020 08:00
Відповідь надана

Запит

Номер: df3e5f3a63af4c5a8fdf65fd2d401daa
Дата опублікування: 19.08.2020 17:47
Опис: Доброго дня! Котли відносяться до об'єктів підвищеної небезпеки. Ви вимагаєте монтаж та пусконалагодження, але не вимагаєте будівельних ліцензій і дозволів Держпраці. Також не вимагаєте гігієнічних висновків на котли. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: П.2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто учасник підтверджує цим, що роботи будуть здійснюватися з дотриманням норм безпеки.
Дата відповіді: 21.08.2020 12:41
Відповідь надана

Уточнення

Номер: e19af58600e5492f9ab87fb01be24723
Дата опублікування: 19.08.2020 17:44
Опис: Цікава постанова питання: Вимагаєте 10 років гарантії, а при цьому дозволяєте надавати замість сертифікату відповідності, декларації про відповідність лише ТУ (ТЗ).Котли до 100 кВт відносяться до об'єктів обов'язкової сертифікації. Сказати, що котли зроблені в гаражі мають гарантію 10 років не має жодного документального підтвердження по відношенню до виробників, які мають десятки дозвільних документів. Просимо відредагувати технічну частину з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідь: Обов’язкову оцінку відповідності продукції в Україні відмінили ще 26.01.2018 року. До того ж згідно п.п.2.1.1 та п.п.2.1.2 п.2 Додатку 3 до тендерної документації Учасники можуть надавати оригінал або копію декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (для товару, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів), або оригінал сертифікату відповідності або іншого підтверджуючого якість товару документу. А п.п.6.2 п.6 Розділу 3 тендерної документації чітко визначено: «Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:- сертифікати відповідності, що видані виробнику на товар (для товару, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні);- документи, що засвідчують якість та безпеку товару".
Дата відповіді: 21.08.2020 12:40
Відповідь надана

Запит

Номер: 5be24e9517014934965ba9bf39ec342f
Дата опублікування: 19.08.2020 17:38
Опис: Шановний тендерний комітет! Вимагаємо зупинити порушення ЗУ "Про Публічні закупівлі" ст.22 ч.4 Тендерна документація не повинна містити вимог,що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та ст.5 даного Закону.В технічній специфікації в п.1.5 зазначено дискримінаційна вимога про зобов'язання Учасника прибути в термін двох годин! Як може Учасник з Києва , або Харкова, або прифронтової Мар'їнки прибути по розбитим дорогам вночі,зимою або на свята до Ваших селищних шкіл?
Відповідь: Ця вимога має обґрунтоване пояснення: оскільки це заклади освіти, то в зимовий період необхідно підтримувати цілодобово відповідний температурний режим для життєдіяльності цих закладів. Враховуючи те, що потенційні учасники можуть територіально знаходитися на великій відстані від вищевказаних закладів, є велика вірогідність того, що виконання умов вищезазначених пунктів тендерної документації виявиться неможливим. В подібній ситуації збільшується кількість захворювань серед дітей і це призводить до перебоїв у навчальному процесі. До того ж мережа теплопостачання закладів освіти не теплоізольована належним чином, тому дуже вразлива до розмерзання, а це підвищує ризики ушкоджень теплових труб, втрат теплової енергії та великих додаткових витрат на відновлення мережі внаслідок повторного запуску котлів в період низьких температур, що не є енергоефективним і раціональним. Тому проблема з відновленням теплопостачання потребує оперативного реагування і рішення у найкоротші терміни, і ця вимога тільки підстраховує Замовника, а не є його упередженим ставленням до Учасника. Зауважимо, що при першому оголошенні відкритих торгів, які не відбулися з причини відхилення всіх тендерних пропозицій, було винесено рішення АМКУ від 07.08.2020 № 15210-р/пк-пз про відхилення скарги, яка містила саме таку претензію щодо терміну двох годин. АМКУ не визнав цю вимогу такою, що обмежує конкуренцію та призводе до дискримінації учасників, і вказав, якщо Учасник підтверджує своє прибуття у складі тендерної пропозиції згідно п.1.5.технічної специфікації, то немає підстав для її відхилення з цього приводу.
Дата відповіді: 21.08.2020 12:40