-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гусеничний бульдозер
Завершена
3 390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 900.00 UAH
Період уточнення:
14.08.2020 08:39 - 23.08.2020 17:00
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
0bc641ba068f4b9789267331f796a079
Дата опублікування:
21.08.2020 16:59
Опис:
Шановний замовник, просимо в додатку 4 внести зміни:
Масса, кг 8000-9600; Трансмісія - гідростатична або гідромеханчна.
Дякую
Відповідь:
Доброго дня, Шановний учасник!
Тендерний комітет ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь.
.
Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та ЯКІСНИХ характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. При неправильній експлуатації або ж за наявності не відповідності у конструктивних особливостях це може призвести до поломки гусеничного бульдозара. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб нашого підприємства, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником у ТД конкретних технічних вимог до предмета закупівлі, є не тільки правом але й обов’язком Замовника як розпорядника коштів, оскільки при виборі технічних параметрів Замовник керується виключно технологічними потребами підприємства. Нагадуємо, що оцінка тендерних пропозицій проводиться Замовником виключно після розкриття таких пропозицій в системі Прозорро в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України. Для недискримінації учасників у тендерній документації Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Водночас, приймаючи до уваги сталу практику колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України щодо недискримінації учасників – наявність щонайменше двох виробників товарів, що відповідають технічним характеристикам Замовника у повному обсязі, наше підприємство повідомляє Вам, шановний потенційний учаснику, про підтвердження відсутності факту встановлення Замовником дискримінаційних вимог, а саме – при розробці технічного завдання до тендерної документації було встановлено відповідність його умов щонайменше трьом виробникам аналогічних (подібних) товарів.
Дата відповіді:
25.08.2020 17:28
Відповідь надана
Умови та терміни постачання
Номер:
ce5519b2d45746a197a738a80d26e6d5
Дата опублікування:
21.08.2020 16:56
Опис:
Шановний Замовник, уважно вивчивши тендерну документацію, просимо Вас переглянути термін постачання та умови відповідальності за порушення строків постачання, які передбачені:
Додатком 4 Тендерної документації Замовника «Гарантійний лист, що при порушені строків постачання замовленого товару, Постачальник сплачує штраф у розмірі 50% від суми договору.» Чим обґрунтовані 50%? Щоб закріпити конкретного учасника та унеможливити участь інших учасників?
Додатком проект Договору: « п. 11.5. При порушені строків постачання замовленого товару окремими заявками в залежності від потреб Замовника, Постачальник сплачує штраф у розмірі 50% від суми договору.»
Додатком 1 Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» передбачено: «строк постачання товару в календарних днях після отримання заявки не більше 20 календарних днів з дати її отримання на протязі строку дії договору.»
Такі умови прописані під конкретного постачальника, який отримає заявку від Замовника, коли буде відома дата надходження техніки на територію України.
Можливо для того, щоб отримати відповіді на умови Замовника необхідно звернутися в держаудитслужбу, ДБР чи дозорро?
Вимагаємо подовжити термін постачання до 60 календарних днів з дати отримання заявки Замовника, але постачання не пізніше 31.12.2020року, а також переглянути розмір штрафу - на 10% від суми Договору.
Такі зміни призведуть до розширення кола учасників, прозорої конкуренції. Також зазначені зміни будуть відповідати Закону України про публічні закупівлі, зокрема:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо за порозуміння.
Відповідь:
До тендерної документації внесено зміні щодо строків поставки та штрафу за їх порушення .
Дата відповіді:
25.08.2020 17:28
Відповідь надана
Щодо сплати штрафу у розмірі 50% від суми договор
Номер:
d4373dfba3b54c16a81d00a1c8da0235
Дата опублікування:
21.08.2020 16:45
Опис:
Шановний Замовник
В вимогах тендерної документації зазначені надання Учасником:
- "Гарантійний лист, що при порушені строків постачання замовленого товару, Постачальник сплачує штраф у розмірі 50% від суми договору. - Гарантійний лист, що у разі постачання неякісного товару, Постачальник призводить заміну неякісного товару та сплачує штраф 50% від суми договору".
Прошу надати розяснення на підстави яких нормативних актів Вами вимагається штраф у розмірі 50 % від суми договору? Тобто Ви за счет штрафів повертаєте собі кошти? Дані вимоги є дискрімінаційні !!!! Вимагаємо зменьшити сумму штрафів до адекватних!!!!!!!!
Відповідь:
Доброго дня, Шановний учасник!
Тендерний комітет ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь.
Наше підприємство не отримує прибуток зі стягнення штрафних санкцій, ними ми дисциплінуємо Учасників на належне виконання зобов’язань. За порушення строків поставки до тендерної документації внесені зміни.
Дата відповіді:
25.08.2020 17:24
Відповідь надана
Не відповідність умов тендерної документації
Номер:
4a2e5b230640424a97480422c4a71d47
Дата опублікування:
21.08.2020 16:37
Опис:
Не відповідність умов тендерної документації, а саме:
Додаток 1 до тендерної документації: зазначено "Термін постачання: строк постачання товару в календарних днях після отримання заявки не більше 20 календарних днів з дати її отримання на протязі строку дії договору".
В Додаток 4 до тендерної документації зазначено " Термін поставки: до 31.12.2020р."
Прошу внести зміни в в додатку 1 до тендерної документації
Відповідь:
Зміни по строкам постачання внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
25.08.2020 17:23
Відповідь надана
термін постачання
Номер:
005addd909de4cfdacfa4c5d29841b06
Дата опублікування:
20.08.2020 15:57
Опис:
Шановний Замовник, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме:
Термін постачання викласти у наступній редакції: «строк постачання товару на протязі 90 календарних днів з дати підписання Договору, але в любому випадку не пізніше 31.12.2020р.»
Дані зміни дадуть можливість розширити коло учасників, що призведе до прозорої конкуренції та заощадженню коштів.
Завчасно дякую.
Відповідь:
Зміни по строкам постачання внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
25.08.2020 17:23