• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи)

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи) за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.05.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 500 000,00 грн. без ПДВ / 9 000 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.09.2020 о 15-00 год. 12. Умови оплати: авансування у розмірі 30 % від загальної вартості Робіт (ціни Договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту набрання чинності Договором на підставі виставленого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. Договору. Оплата вартості виконаних Робіт здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання виконаних робіт та на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

7 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 75 000.00 UAH
Період уточнення: 12.08.2020 15:01 - 11.09.2020 15:00
Відповідь надана

Запитання до закупівлі

Номер: 77a89ab631214f6f97765bd8334675a5
Дата опублікування: 19.08.2020 14:38
Опис: 1. Кому належать авторські права на цей проект? 2. Який договір є аналогічним? 3. Що є підтвердженням об'єднання учасників? 4. Якщо один з учасників об'єднання учасників нерезидент, то які документи він подає відповідно до статті 17 Закону?
Відповідь: Роз’яснення 2 Затверджено рішенням ТК від 21.08.2020р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 19 серпня 2020 о 14:38) по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-12-001894-с) Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи) за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Повідомляємо наступне: Щодо першого запитання: Кому належать авторські права на цей проект? Відповідно до п. 25.2 «Завдання на проектування об’єкту «Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи), який є додатком до Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації, Виконавець передає Замовнику всі права та матеріали проектної документації, виконаної, відповідно до вимог ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших будівельних норм, державних стандартів і правил, інших вимог законодавства. Щодо другого запитання: Який договір є аналогічним? Аналогічним є договір на розробку проектної документації на капітальний ремонт/реконструкцію причалів/гідротехнічних споруд. Щодо третього запитання: Що є підтвердженням об'єднання учасників? Державну реєстрацію об’єднань учасників (об’єднань підприємств) регулюють: статті 58, 118, 121 ГК України, Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». Створення об’єднання учасників (об’єднань підприємств) підтверджують такі документи: - рішення про утворення об’єднання та статут; - установчий договір та/або статут; - засновницький договір та/або статут; - статут. Відповідно до ч. 4 ст. 121 ГК України рішення про утворення об'єднання підприємств (установчий договір) та статут об'єднання погоджуються з Антимонопольним комітетом України в порядку, встановленому законодавством. Створення об’єднання юридичних осіб — нерезидентів зі створенням або без створення окремої юридичної особи підтверджують: - договір про спільну діяльність; - рішення засновників об’єднання, оформлене відповідно до законодавства іноземної держави; - виписка з торговельного (банківського) реєстру країни, де іноземний суб’єкт господарської діяльності має офіційно зареєстровану контору; - довідка від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок подавця. Документом про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації (представництва) на території України є: - свідоцтво про реєстрацію представництва, видане центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики, - для представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності на території України, на яких поширюється дія Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 № 959-XII; - документ, виданий уповноваженим органом державної влади України, що засвідчує реєстрацію, акредитацію, створення, отримання згоди, дозволу тощо на функціонування відокремленого підрозділу нерезидента на території України, - для інших відокремлених підрозділів нерезидентів. Щодо четвертого запитання: Якщо один з учасників об’єднання учасників нерезидент, то які документи він подає відповідно до статті 17 Закону? Учасники процедури закупівлі (у тому числі об’єднані учасники) для участі в процедурі закупівлі у відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надають наступні документи та інформацію, а саме: - довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частини другою статті 17 Закону (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців); - довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про наявність/відсутність в учасника процедури закупівлі антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (для Учасників - юридичних осіб, крім нерезидентів); - довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців). - довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про наявність/відсутність достроково розірваного раніше укладеного договору про закупівлю із замовником, та застосованих санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців) Якщо учасник процедури закупівлі, перебуває у вищезазначених обставинах, такий учасник підтверджує вжиття заходів для доведення своєї надійності, шляхом надання документів, з інформацією, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У відповідності до ч.3 ст.17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 у вигляді довідок (довідки тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Щодо учасників-нерезидентів (в тому числі об’єднанні учасники нерезиденти): надають вищевказані документи (завантажують файли з документами) аналогічні за змістом і у вигляді відповідно до законодавства їх країни. Документи, що не передбачені законодавством країни учасників - нерезидентів, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів. Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Розділом І Додатку 2 до тендерної документації, подають у складі своєї пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та/або відповідний(-і) аналогічний(-і) документ(-и), передбачений(-і) законодавством країн, де вони зареєстровані, у тому числі відповідний документ про реєстрацію учасника – нерезидента суб’єктом господарювання, передбачений законодавством країни, де він зареєстрований. Документи повинні бути легалізовані та/або апостильовані в установленому в Україні порядку та перекладені на українську мову. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється нотаріально. Вищезазначені вимоги для підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону, стосуються кожного суб’єкта господарювання, який входить до об’єднання учасників.
Дата відповіді: 21.08.2020 15:10
Відповідь надана

пропозиції щодо внесення змін до проекту договору

Номер: 637179db2917425d8a9df34f01184852
Дата опублікування: 19.08.2020 09:15
Опис: Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію до Договору «Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 П 2.4.3...читати в редакції Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень, (в межах Договору та Завдання на проектування) або виправити їх власними силами. У такому разі збитки, завдані Адміністрації, відшкодовуються Виконавцем, у тому числі за рахунок відповідного зменшення загальної вартості Робіт. П 2.4.4...читати в редакції . Відмовитись від прийняття результатів виконаних Робіт, якщо виконані Роботи не відповідають умовам Договору, Завданню на проектування у порядку, передбаченому цим Договором, і вимагати від Виконавця відшкодування збитків, якщо вони виникли внаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх обов'язків за цим Договором і Завданням на проектування. П 3.3....читати в редакції Адміністрація здійснює авансування у розмірі 30 % від вартості проектних робіт за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. цього Договору. Після погодження проектних робіт Адміністрація проводить авансування у розмірі 100% вартості експертизи на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 10(десяти ) банківських днів з дати отримання підтвердженого розрахунком вартості П 3.8....читати в редакції Замовник здійснює розрахунки за Договором по етапам, відповідно Календарного плану виконання робіт (Календарний план виконання робіт складається на етапі укладання Договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання виконання робіт на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу. П 3.10....читати в редакції Виконавець надає Адміністрації підписані та скріплені печаткою 3 (три) примірника Актів здавання-приймання виконаних робіт, а Адміністрація приймає виконанні Роботи та їх результати, в підтвердження чого підписує, скріплює печаткою та надає Виконавцю один примірник Акту здавання-приймання виконаних робіт. У разі виявлення недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) під час приймання результатів виконаних Робіт, Адміністрація має право відмовитись від підписання Актів здавання-приймання виконаних робіт та скласти акт із вказівкою недоліків і строків їх усунення. П 4.3. читати в редакції За порушення Виконавцем умов зобов’язання щодо якості Робіт стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Робіт. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від обов’язку усунення виявлених недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) власними силами та засобами за свій рахунок у строки та в порядку, визначені у Договорі. . Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних (некомплектних) робіт, вона визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.
Відповідь: Роз’яснення 1 Затверджено рішенням ТК від 21.08.2020р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 19 серпня 2020 о 09:15) по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-12-001894-с) Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи) за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне: Запропонований варіант: П 2.4.3...читати в редакції Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень, (в межах Договору та Завдання на проектування) або виправити їх власними силами. У такому разі збитки, завдані Адміністрації, відшкодовуються Виконавцем, у тому числі за рахунок відповідного зменшення загальної вартості Робіт. Відповідь: Додатково встановлювати вимоги щодо виявлених недоліків в межах Договору та Завдання на проектування не має потреби, оскільки Завдання на проектування є невід’ємною частиною Договору. Запропонований варіант: П 2.4.4...читати в редакції . Відмовитись від прийняття результатів виконаних Робіт, якщо виконані Роботи не відповідають умовам Договору, Завданню на проектування у порядку, передбаченому цим Договором, і вимагати від Виконавця відшкодування збитків, якщо вони виникли внаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх обов'язків за цим Договором і Завданням на проектування. Відповідь: Додатково зазначати Завдання на проектування не має потреби, оскільки Завдання на проектування є невід’ємною частиною Договору. Запропонований варіант: П 3.3....читати в редакції Адміністрація здійснює авансування у розмірі 30 % від вартості проектних робіт за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. цього Договору. Після погодження проектних робіт Адміністрація проводить авансування у розмірі 100% вартості експертизи на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 10(десяти ) банківських днів з дати отримання підтвердженого розрахунком вартості. Відповідь: відповідно до уніфікованих умов розрахунків за витратними договорами, які діють в цілому по ДП «АМПУ», максимальний розмір авансування по договорам на проектування складає 30% від суми договору, і додаткове стовідсоткове авансування проведення експертизи проекту не передбачається. Запропонований варіант: п.3.10....читати в редакції Виконавець надає Адміністрації підписані та скріплені печаткою 3 (три) примірника Актів здавання-приймання виконаних робіт, а Адміністрація приймає виконанні Роботи та їх результати, в підтвердження чого підписує, скріплює печаткою та надає Виконавцю один примірник Акту здавання-приймання виконаних робіт. У разі виявлення недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) під час приймання результатів виконаних Робіт, Адміністрація має право відмовитись від підписання Актів здавання-приймання виконаних робіт та скласти акт із вказівкою недоліків і строків їх усунення. Відповідь: Відповідно до п. 2.1.1 проекту договору Виконавець зобов’язаний Виконати Роботи відповідно до Додатку № 1 - «Зведений кошторис» та Додатку № 2 – «Завдання на проектування», які є невід’ємними частинами Договору. Виконавець надає Адміністрації Акти здавання-приймання виконаних робіт. Тобто недоліки можуть бути виявлені підчас приймання виконаних робіт, отже запропонований варіант не є доцільним. Запропонований варіант: п. 4.3. читати в редакції За порушення Виконавцем умов зобов’язання щодо якості Робіт стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Робіт. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від обов’язку усунення виявлених недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) власними силами та засобами за свій рахунок у строки та в порядку, визначені у Договорі. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних (некомплектних) робіт, вона визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом. Відповідь: враховуючи наявність в проекті договору пунктів 4.7 та 4.8, вважаємо внесення запропонованих змін недоцільним. Запропонований варіант: п.3.8....читати в редакції Замовник здійснює розрахунки за Договором по етапам, відповідно Календарного плану виконання робіт (Календарний план виконання робіт складається на етапі укладання Договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання виконання робіт на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу. Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в Додаток 6 до тендерної документації, який буде викладено у новій редакції. Перелік змін та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Дата відповіді: 21.08.2020 15:07