-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
(ДК 021:2015 код 45350000-5 Механо-монтажні роботи) Капітальний ремонт ходових коліс крану машзалу філії "Каховська ГЕС імені П. С. Непорожнього" ПрАТ "Укргідроенерго"
Торги відмінено
3 254 618.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 546.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 546.00 UAH
Період уточнення:
11.08.2020 14:07 - 17.08.2020 09:00
Відповідь надана
Терміни оплати
Номер:
a838398107294eabae69f3f3cfb72bb3
Дата опублікування:
14.08.2020 15:41
Опис:
Просимо надати пояснення щодо тлумачення пунктів 2.6.1. та 2.6.2. ДОДАТКА № 4 до вимог предмета закупівлі ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, а саме:
«Розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює поетапно.
Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури.
Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу».
На підставі вищенаведеної цитати перший етап розрахунку буде проведено протягом 90 (дев’яносто) банківських днів (майже 5 календарних місяців) після закінчення всіх робіт та оформлення акту, а другий етап протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів (майже 1 календарний місяць) після реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, але не раніше оплати першого етапу. Но строк другого етапу розрахунку наступить раніше ніж першого – після оформлення та підписання акту реєстрація податкових накладних в ЄРПН проводиться протягом 15 календарних днів до яких додаємо 15 банківських днів та виходимо на майже 1,5 календарних місяця, що менше ніж строк оплати по першому етапу розрахунку (майже 5 календарних місяців).
Але Підрядник під час виконання робіт повинен витрати власні кошти на велику суму, а потім протягом 6-7 календарних місяця (після закінчення всіх робіт та оформлення акту) чекати на остаточний розрахунок.
На підставі вищенаведеного пропонуємо внести зміни до ДОДАТКА № 4 до вимог предмета закупівлі ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, а саме:
2.6. Розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює поетапно.
2.6.1. Перший етап – оплата у розмірі, який не перевищує 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється на підставі виставлених рахунків-фактур протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України на підставі проміжних (щомісячних) актів.
2.6.2. Останній етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури, але не раніше оплати першого етапу.
Відповідь:
Внесення запропонованих змін вважаємо не доцільним оскільки проект договору у сьогоденній редакції в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства, сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника, як суб’єкта господарювання, у майбутньому та створенню сприятливого правового поля у відносинах із контрагентом.
Дата відповіді:
17.08.2020 14:01
Відповідь надана
Строк виконання робіт
Номер:
ed5104fcf2d048be849ba4272a35a56f
Дата опублікування:
14.08.2020 10:37
Опис:
У вимогах до предмету закупівлі Розділ І. «Загальні положення» п. 8 «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:» вказано «До 31.12.2020 р. (Протягом 92 календарних днів) а у Додатку №6 «Технічне завдання» п. 2.1 «Ремонт передбачає» вказано «Строк виконання робіт разом із виготовленням кранових коліс складає не більше 140 календарних днів». Просимо надати пояснення який саме строк виконання робіт.
Відповідь:
Замовником внесено зміни до вимог предмета закупівлі, а саме: пункт 2.1 Додатку № 6 до вимог предмета закупівлі викладено в новій редакції.
Дата відповіді:
14.08.2020 14:54