• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (1. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузник для дорослих); 2. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузник для дорослих); 3. Пелюшки поглинаючі (НК 024:2019 60709 Пелюшка вбирає))

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.

Завершена

1 557 976.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 789.88 UAH
Період уточнення: 11.08.2020 09:51 - 21.08.2020 12:00
Відповідь надана

Тех.параметри

Номер: b54c7f0d456140e89d1ab04249864bdd
Дата опублікування: 18.08.2020 11:47
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. Що маете на увазі к-ть упаковок(1 та 2 позиції)? - 1 шт.в уп., 10 шт.уп., 16, 18, 30 шт.в уп.
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуто запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданого питання повідомляємо наступне. В додатку 3 до тенедрної документації, в технічних вимогах, в позиціях 1 та 2 чітко зазначено – в упаковці повинно бути не менше 30 шт.
Дата відповіді: 19.08.2020 14:11
Відповідь надана

по відповіді на питання "незрозумілі вимоги" 2

Номер: cf7eea02fdf741b794fc1306c67f925d
Дата опублікування: 18.08.2020 11:23
Опис: Який ще виробник, крім SENI, декларує поглинання підгузків і пелюшок в грамах?
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуто запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданого питання повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” не зобов’язує Замовника проводити аналіз стосовно виробників предмета закупівлі, а також не зобов’язує надавати перелік таких виробників потенційним учасникам.
Дата відповіді: 19.08.2020 14:10
Відповідь надана

по відповіді на питання "незрозумілі вимоги"

Номер: c67806d7188944d9a11b53612cfa8ef7
Дата опублікування: 18.08.2020 11:22
Опис: Шановний Замовнику! Всім учасникам і так видно, що Ви користуєтесь тільки "КАРТА ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК SENI", а повинні ЗУ «Про публічні закупівлі»! Відповідно до приписів ст.ст. 1,3,25 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви зможете назвати ще торгові марки, крім SENI, які будуть відповідати Вашим вимогам? Ми - ні! Таким чином Ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі» в розрізі недискримінації учасників! Дякуємо.
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуто запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданого питання повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” не зобов’язує Замовника проводити аналіз стосовно виробників предмета закупівлі, а також не зобов’язує надавати перелік таких виробників потенційним учасникам. Лікарня – це потужний багатопрофільний заклад охорони здоров’я на 350 ліжок. Структура стаціонарного підрозділу – це одинадцять клінічних відділень, одним з них є Міський інсультний центр на 45 ліжок. Керуючись п. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет лікарні покладається на основний принцип закупівлі, як «максимальна економія, ефективність та пропорційність». Багаторічний досвід роботи міського інсультного центру виявив ряд незручностей у застосуванні деяких підгузників, які негативно впливають на фізичний стан хворих. Отже, лікарня досконально вивчила питання щодо розмірів підгузків, у кожного виробника вони відрізняються, невірно підібраний розмір підгузка впливає на його основне призначення та функції (протікання, грудкування, або інший дискомфорт). Як вже було зазначено Технічні характеристики на підгузки виписані на підставі вимог п.1 ст. 23 Закону: - «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)»; п.2 ст. 23 Закону: - «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів». На підставі вищенаведеного та вимог п. 4 ст. 32 Закону: - Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація лікарні містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Таким чином на підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” лікарня жодними чином не порушує вимоги Закону, а процює виключно в його межах, в інтересах важкохворих пацієнтів для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”), оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Дата відповіді: 19.08.2020 14:09
Відповідь надана

поглинання пелюшка

Номер: 3b428f14e8a64b019a49106bdbca7696
Дата опублікування: 17.08.2020 18:47
Опис: Доброго дня! Маємо в своєму асортименті пелюшки розміром 90*60 см з максимальним поглинанням 1942 мл. Можемо ми запропонувати на закупівлю пелюшки з поглинанням 1942 мл? Адже це менше за вимоги всього на 2,9%? І відмінність знаходяться в межах похибки вимірювання. Дякуємо.
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуто запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданого питання повідомляємо наступне. В додатку 3 до тендерної документації Замовником торгів було прописані якісні характеристики до пелюшок поглинаючих. Вразі, якщо Учасник закупівлі запропонує пелюшки з поглинанням, похибка поглинання яких буде не більше 3%, тендерний комітет допустить до розгляду Вашу тендерну пропозицію.
Дата відповіді: 19.08.2020 14:08
Відповідь надана

незрозумілі вимоги

Номер: 16aeefbadc00482cb77963f7369c1d3e
Дата опублікування: 16.08.2020 19:36
Опис: Шановний Замовнику! Роз'ясніть будь ласка, Ваші вимоги "ступень утримання вологи – 940 г. "? Відповідно до чого така вимога? Це вимірювання якимось відмінним методом від "Поглинання - не менше 3200 г"??? Звертаємо Вашу увагу, що поглинання вологи вимірюється в мілілітрах (літрах), а не в грамах (кілограмах)!! виправте вимоги! Дякуємо.
Відповідь: Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянуті запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками). По суті заданих питань повідомляємо наступне. Лікарня – це потужний багатопрофільний заклад охорони здоров’я на 350 ліжок. Структура стаціонарного підрозділу – це одинадцять клінічних відділень, одним з них є Міський інсультний центр на 45 ліжок. Багаторічний досвід роботи відділення виявив ряд незручностей у застосуванні деяких підгузників, які негативно впливають на фізичний стан хворих. З метою забезпечення комфортності для хворих з тяжким перебігом хвороби, лікарня досконально вивчила питання щодо розмірів підгузків, у кожного виробника вони відрізняються, невірно підібраний розмір підгузка впливає на його основне призначення та функції (протікання, грудкування, або інший дискомфорт). На підставі вищенаведених характеристик була складена тендерна документація. . КАРТА ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК SENI Підгузки для дорослих Seni Standard Plus Air I. Характеристика Підгузки для осіб з важкою проблемою нетримання сечі та калу. Дві поглинальні вкладки анатомічної форми з целюлозної пульпи з суперабсорбентом. Бокові оборки вздовж поглинальної вкладки, що відігнуто назовні. Складки з еластичною пряжею, що запобігають протіканню в області промежини. Чотири нееластичні застібки-липучки для багаторазового закривання. Індикатор волого наповнення: тушевий напис, що розмивається під впливом рідини. Ізолюючий шар з поліетиленової плівки в середній частині, нетканий матеріал області стегон. ІІ. Сировина Целюлоза, Суперабсорбент,ізоляційна плівка біла з блакитними полосами, верхній нетканий матеріал гідрофільний-гідрофобний, гідрофобний матеріал (для оборок), гігієнічний папір, еластомірна пряжа розташована вздовж промежини та в складці, нееластичні застібки-липучки, індикаторна туш, клей, екстракт зеленого чаю. ІІІ. Розміри Розмір: Small; Повна довжина (мм)*: 720 ; Довжина поглинаючого шару (мм)*: Верхній 370; Нижній 580; Повна ширина (мм): 520; Ширина поглинаючого шару (мм)* (пер.ч – серередня ч. –тильна ч.): 250-150-250; Передбачуваний обхват талії/стегон (см): 55-80. Розмір: Medim; Повна довжина (мм)*: 830; Довжина поглинаючого шару (мм)*: Верхній 690; Нижній 690; Повна ширина (мм): 640; Ширина поглинаючого шару (мм)* (пер.ч – серередня ч. –тильна ч.): 260-160-260; Передбачуваний обхват талії/стегон (см): 75-110. Розмір: Large; Повна довжина (мм)*: 970; Довжина поглинаючого шару (мм)*: Верхній 820; Нижній 820; Повна ширина (мм): 790; Ширина поглинаючого шару (мм)* (пер.ч – серередня ч. –тильна ч.): 280-160-280; Передбачуваний обхват талії/стегон (см): 100-150. Розмір: Extra Large; Повна довжина (мм)*: 970; Довжина поглинаючого шару (мм)*: Верхній 820; Нижній 820; Повна ширина (мм): 850; Ширина поглинаючого шару (мм)* (пер.ч – серередня ч. –тильна ч.): 280-160-280; Передбачуваний обхват талії/стегон (см): 130-170. • Коливання розмірів: +/- 10мм ІV. Фізико-хімічні властивості Розмір: Small; Вага (г) не менш ніж: 77,0; Поглинальна властивість (г), не менш ніж (у відповдглсті з ISO 119481): 2100; Ретенція (г) середня (NAFC): 650. Розмір: Medim; Вага (г) не менш ніж: 113,1; Поглинальна властивість (г), не менш ніж (у відповдглсті з ISO 119481): 2900; Ретенція (г) середня (NAFC): 810. Розмір: Large ; Вага (г) не менш ніж: 134,9; Поглинальна властивість (г), не менш ніж (у відповдглсті з ISO 119481): 3200; Ретенція (г) середня (NAFC): 940. Розмір: Extra Large ; Вага (г) не менш ніж: 135,8; Поглинальна властивість (г), не менш ніж (у відповдглсті з ISO 119481): 3200; Ретенція (г) середня (NAFC): 940. V. Основні логістичні дані 1. Підгузки для дорослих SENI STANDARD PLUS дихаючі. 2. При важкому ступені нетримання сечі та калу 3. Підгузки повинні мати систему нейтралізації запаху; 4. Подвійний всмоктуючий шар з суперабсорбентом, високий рівень вбирання; 5. Бічні складки з еластичною пряжею для забезпечення додаткового захисту від протікання в області промежини; 6. Чотири нееластичні застібки-липучки для багаторазового закривання 7. Індикатор вологонасичення 8. Ізоляційний шар з поліетиленової плівки в центральній частині, нетканий матеріал в області стегон 9. окружність талії/стегон L - (см) 100-150; окружність талії /стегон XL - (см) 130-170 10. Поглинаюча здатність не менше 3200 г 11. Ступінь утримання вологи (ретенція) – не менше 940 г
Дата відповіді: 18.08.2020 10:16
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендеру

Номер: ccc6a29c7e8544fea9eb34466764ed17
Дата опублікування: 13.08.2020 17:54
Опис: Інформуємо Вас, що відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині. У зв'язку з вищезазначеним, вбачаємо, що у медико-технічних умовах до даного тендеру присутні вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині умов, а саме унеможливлюють участь у тендері з аналогічними товарами.
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянувши запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (1.Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузки для дорослих); 2. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузки для дорослих); 3. Пелюшки поглинаючі (НК 024:2019 60709 Пелюшка вбирає), інформує наступне: - в Додатку 3 до Тендерної документації Замовником було прописані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На виконання статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником було зазначено: (у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі). Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”), оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Дата відповіді: 14.08.2020 11:00
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: b94b919570b44652bd3989dd56040e67
Дата опублікування: 13.08.2020 10:07
Опис: В даній процедурі чітко прописано медико-технічні вимоги під конкретну ТМ. яка не має аналогів. Вказані конкретні медико-технічні які має тільки дата ТМ не роблять даний товар екслюзивним . Просимо ввідрегувати .
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради розглянувши запитання щодо процедури закупівлі (ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (1.Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузки для дорослих); 2. Підгузки для дорослих (НК 024:2019 11239 Підгузки для дорослих); 3. Пелюшки поглинаючі (НК 024:2019 60709 Пелюшка вбирає), інформує наступне: - в Додатку 3 до Тендерної документації Замовником було прописані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На виконання статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником було зазначено: (у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі). Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”), оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Дата відповіді: 14.08.2020 11:00