• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)

Торги відмінено

649 040.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 245.20 UAH
Період уточнення: 07.08.2020 14:47 - 15.08.2020 00:00
Відповідь надана

Питання

Номер: bf8a9e546b334d32aae77606bd1bc6c6
Дата опублікування: 13.08.2020 15:17
Опис: В п1.2. додатку 3 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» тендерної документації потрібно долучити акт обстеження/перевірки приміщення виданий відповідним територіальним органом Держпродспоживслужби з відміткою про відповідність такого суб’єкта господарювання вимогам чинного законодавства (адреса потужності (приміщення), зазначена в експлуатаційному дозволі та/або документі, що підтверджує проведення державної реєстрації, а також в акті, виданого органами Держспоживслужбою має співпадати з адресами закладів, в яких учасник надавав такі послуги в попередні роки та підтверджує наявність такого досвіду відповідно до вимог тендерної документації (п. 3 додатку № 3 Тендерної документації ). Питання: за які роки має бути наданий акт обстеження/ перевірки?
Відповідь: Шановний учаснику ! Тендерна документація дійсно містить вимогу: «адреса потужності (приміщення), зазначена в експлуатаційному дозволі та/або документі, що підтверджує проведення державної реєстрації, а також в акті, виданого органами Держспоживслужбою має співпадати з адресами закладів, в яких учасник надавав такі послуги в попередні роки та підтверджує наявність такого досвіду відповідно до вимог тендерної документації (п. 3 додатку № 3 Тендерної документації». В свою чергу, п. 3 Додатку № 3 Тендерної документації містить вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору шляхом подання «Довідки, складеної та підписаної учасником, про виконання аналогічного договору у період 2018 та 2019 років з долученням не менше 2-х копій виконаних договорів (один – для відповідного року), інформація про які подана в довідці, та з обовязковим зазначенням адреси, контактних телефонів відповідальних осіб Замовників, з якими укладені такі договори…..». Враховуючи це, замовник мав на увазі подання актів, виданих органами Держспоживслужбою щодо перевірки діяльності суб’єкта господарювання – учасника закупівлі в конкретному закладі, у період виконання аналогічних договорів (які учасник в складі своєї пропозиції) відповідно у 2018 та 2019 роках, з долученням для таких приміщень експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та /або копію ( або сканкопію оригіналу) документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (виданий на імя учасника торгів).
Дата відповіді: 14.08.2020 13:20
Відповідь надана

Запитання

Номер: 8234cabec62e408a86794a7248d23cba
Дата опублікування: 13.08.2020 10:15
Опис: На підтвердження 1-го кваліфікаційного критерію - "Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, які будуть використовуватись учасником для надання послуг по харчуванню, в тому числі інформація про наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування". Що мається на увазі під поняттям "наявність автотранспорту"? Чи може бути підтвердженням наявності автотранспорту орендований автотранспорт / або знаходиться у користуванні / або наявний договір про надання послуг з перевезення продуктів харчування. Як бути учаснику в тому випадку, коли продукти харчування до шкіл будуть довозити безпосередні виробники / або дилери /або представники (що не заборонено законами), а не учасник-переможець?
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерна документація містить вимогу про підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання у формі довільної довідки, і лише конкретизує інформацію, яка має міститись у підготовленій учасником довідці. Відповідно, інформація про наявність транспорту, яким буде здійснюватись поставка продуктів харчування в заклад подається учасником в довільній формі.
Дата відповіді: 13.08.2020 11:19