• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) під автомобільною дорогою державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів протяжністю 91,9 км у Рівненській області

Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.

Завершена

2 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 250.00 UAH
Період уточнення: 07.08.2020 14:18 - 21.08.2020 09:30
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних та антиконкурентних вимог

Номер: cc6c6dd813d847608503c4653a9ddf12
Дата опублікування: 11.08.2020 14:59
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п. 1.3.1 Додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації вважаються договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.). Вважаємо, що встановлюючи вимогу необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів саме наданням витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, Замовником порушуються норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог. Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не факт внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договорами, але не виконували послугу щодо внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Відповідно до статті 186 Земельного кодексу України кінцевим результатом землевпорядних робіт є погодження та затвердження землевпорядної документації. Відповідно ч. 10 статті 79-1 Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі та після отримання рішення про затвердження документації. Відповідно до ст. 79-1 Земельного кодексу України Замовник (власник/користувач земельної ділянки) може зареєструвати право на земельну ділянку протягом року з моменту отримання витягу з Державного земельного кадастру. Для отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно необхідно надати лише оригінал витягу з Державного земельного кадастру на земельну ділянку та рішення про затвердження землевпорядної документації, на даному етапі перевірка складу та якості виконання землевпорядної документації не проводиться, тобто даний документ не може слугувати підтвердженням якості виконаних робіт та професійності учасника. Підтвердженням якості виконання землевпорядної документації є висновки, отримані за результатами перевірки документації, внесення даних про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, отримання витягу з Державного земельного кадастру та рішення про затвердження документації. Підтвердженням факту виконання аналогічного договору є підписані акти приймання-передачі виконаних послуг за договором та витяги з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам. Крім того, відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI та пункту 3 статті 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV заявником реєстрації речового права на майно має бути власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав. Виходячи з договірних відносин, договором може бути передбачено представництво Замовника в центрах надання адміністративних послуг з метою внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але дана норма не містить обов’язковий характер та не може застосовуватися як обов’язкова вимога в Тендерній документації. З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов, а саме: 1. Видалити з пункту 1.3.1 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання: «витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах)».
Відповідь: Технічними вимогами замовника передбачено виконати роботи по здійсненню державної реєстрації права постійного користування земельними ділянками в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-25 Городище-Рівне-Старокостянтинів. Підтвердженням саме обсягу виконаних робіт, за договором, який є аналогічним за технічними умовами/вимогами даного предмету закупівлі є надання наступних документів: - копії витягів з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам, зазначених в аналогічних договорах; - витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах). Якщо дані документи відсутні у учасника закупівлі, як підтвердження виконання аналогічних послуг, виникає закономірна застереженість в спроможності виконання учасником повного обсягу робіт по даній закупівлі.
Дата відповіді: 14.08.2020 15:47