• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Роботи по завершенню будівництва за об'єктом: Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України

Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.

Торги не відбулися

655 808 738.54 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 558 087.39 UAH
Період уточнення: 07.08.2020 10:49 - 04.09.2020 11:00
Відповідь надана

Щодо актів про прийняття в експлуатацію

Номер: 5e2cc88905c44595885031f81ea4eb52
Дата опублікування: 02.09.2020 13:09
Опис: Відповідно до п. 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації наявність у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується довідкою встановленої форми (Додаток 7 до тендерної документації), підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного/их договору/ів. До довідки додаються документи, що підтверджують її достовірність: завірені Учасником в установленому порядку скан-копії (або витяг з) аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) виконаних робіт в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування робіт), обсягу робіт, терміну виконання робіт; або лист(и)-відгук(и) від Замовника(ів) щодо підтвердження виконання договору(ів) якісно, своєчасно та в повному обсязі, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору (найменування робіт), обсягу робіт, терміну виконання робіт, що виконувались Учасником відповідно до договору(ів), вказаного(них) у Довідці. В той же час, роботи зі створення та функціонування систем фізичного захисту є конфіденційною інформацію і учасник не має права розкривати зміст відповідних договорів та актів приймання-передачі виконаних робіт. Чи може учасник замість актів виконаних робіт надати Акти про прийняття в постійну / промислову експлуатацію систем інженерно-технічних засобів фізичного захисту, автоматизованого інформаційно-управляючого комплексу технічних засобів фізичного захисту тощо?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): Відповідно до п. 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації наявність у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується довідкою встановленої форми (Додаток 7 до тендерної документації), підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного/их договору/ів. До довідки додаються документи, що підтверджують її достовірність. Згідно із статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922 (далі-Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації виконання аналогічного (аналогічних) договору (-рів). Акти виконаних робіт є підтвердженням виконання аналогічного договору та є його невід’ємною частиною.
Дата відповіді: 04.09.2020 11:05
Відповідь надана

Щодо витягів з актів виконаних робіт

Номер: b20b60251ebd44d49b1ed6583b43a56f
Дата опублікування: 02.09.2020 13:08
Опис: Відповідно до п. 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації наявність у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується довідкою встановленої форми (Додаток 7 до тендерної документації), підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного/их договору/ів. До довідки додаються документи, що підтверджують її достовірність: завірені Учасником в установленому порядку скан-копії (або витяг з) аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) виконаних робіт в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування робіт), обсягу робіт, терміну виконання робіт; або лист(и)-відгук(и) від Замовника(ів) щодо підтвердження виконання договору(ів) якісно, своєчасно та в повному обсязі, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору (найменування робіт), обсягу робіт, терміну виконання робіт, що виконувались Учасником відповідно до договору(ів), вказаного(них) у Довідці. В той же час, роботи зі створення та функціонування систем фізичного захисту є конфіденційною інформацію і учасник не має права розкривати зміст відповідних договорів та актів приймання-передачі виконаних робіт. Чи правильно розуміє Учасник, що для виконання цієї вимоги, Учасник може надати: 1) витяг з договору, в якому буде відображено номер та дату договору, предмет договору (найменування робіт), обсяг робіт, термін виконання робіт; 2) витяг з акта виконаних робіт, в якому буде посилання на номер та дату договору та підпис уповноваженої особи замовника, який прийняв виконання робіт?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): 1. Відповідно до п. 5.1 розділу ІІІ Тендерної документації наявність у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується довідкою встановленої форми (Додаток 7 до тендерної документації), підписана керівником або уповноваженою особою та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного/их договору/ів, учасник має право надати витяг з аналогічного договору, якому буде відображено номер та дату договору, предмет договору (найменування робіт), обсяг робіт, термін виконання робіт. 2. Згідно із статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922 (далі-Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації виконання аналогічного (аналогічних) договору (-рів). Акти виконаних робіт є підтвердженням виконання аналогічного договору та є його невід’ємною частиною. Зазначаємо, що відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Виходячи із вищезазначеного, учасник має надати акти виконаних робіт аналогічного договору.
Дата відповіді: 04.09.2020 11:05
Відповідь надана

Щодо підтвердження фінансової спроможності

Номер: 10182130f34f45e18194aebbfac4381c
Дата опублікування: 28.08.2020 09:54
Опис: Підпункт Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону № 922 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагає від учасника на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» надати фінансову звітність за 2017 - 2019 роки (баланс та звіт про фінансові результати), яка підтверджує фінансову спроможність учасника, зокрема наявність обсягу річного доходу не менше 125 000 000,00 грн (Сто двадцять п'ять мільйонів гривень 00 копійок). Наведений текст тендерної документації не дає можливості зробити однозначний висновок щодо того, яка саме кваліфікаційна вимога встановлена замовником - обов’язкова наявність обсягу річного доходу не менше 125 000 000,00 грн. окремо по кожному з наведених років: 2017 р., 2018 р. та 2019 р.; обов’язкова наявність обсягу річного доходу не менше 125 000 000,00 грн. за будь-який з наведених років: 2017 р., 2018 р. та 2019 р.; обов’язкова наявність обсягу річного доходу не менше 125 000 000,00 грн. за 2019 р.; обов’язкова наявність обсягу річного доходу не менше 125 000 000,00 грн. у сукупності за весь період 2017-2019 роки. Виходячи з викладеного, маючи на меті усунення можливості неоднозначного тлумачення тексту тендерної документації, просимо роз’яснити чи повинен учасник підтверджувати обсяг річного доходу не менше 125 000 000,00 грн (Сто двадцять п'ять мільйонів гривень 00 копійок) за кожен з трьох років (2017 рік, 2018 рік та 2019 рік) окремо чи достатньо підтвердження зазначеного вище обсягу річного доходу за будь-який з наведених трьох років, чи таке підтвердження повинно бути тільки за 2019 рік., чи зазначений обсяг не менше 125 000 000,00 грн підтверджується сукупно за весь період 2017-2019 роки.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): На підтвердження фінансової звітності учасника за 2017 - 2019 роки (баланс та звіт про фінансові результати), яка підтверджує фінансову спроможність учасника, зокрема наявність обсягу річного доходу не менше 125 000 000,00 грн (Сто двадцять п'ять мільйонів гривень 00 копійок) достатнім буде - обов’язкова наявність обсягу річного доходу не менше 125 000 000,00 грн. за будь-який з наведених років, а саме: або 2017 р., або 2018 р. або 2019 р. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації в установленому порядку.
Дата відповіді: 01.09.2020 12:59
Відповідь надана

Документи виробника

Номер: 1a5697cd40714ac9973813d81b76a877
Дата опублікування: 28.08.2020 08:31
Опис: 1. Згідно ТД, Додаток 2 Р.4, п.4.1, Абз.2, перелічення 2,3 Учасник повинен виконати постачання систем СКК, зв’язку, та СРК відповідно до вимог, зазначених у п.п.4.2-4.4 документу. Також згідно абз.6 цього пункту Учасник повинен надати документи від постачальника-виробника систем СКК та зв’язку. Питання: 1. Чи потрібно надавати таки документи стосовно виробника системи СРК? 2. У переліченнях 1-3 абзацу 6 вказано про надання документів постачальника на виготовлення обладнання, чи правильно ми розуміємо що необхідно надати документи від конкретного виробника систем.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): 1. Надавати документи стосовно виробника СРК не є обов’язковою вимогою. Всі вимоги щодо виготовлення, постачання, монтажу, ПНР та випробувань обладнання вже визначені в п. 4.4 та в Технічному завданні, яке є додатком 5 до ТС. 2. Так, необхідно надати документи на виготовлення обладнання від конкретного виробника.
Дата відповіді: 01.09.2020 12:56
Відповідь надана

Щодо підтвердження кваліфікаційних вимог 2

Номер: b909f1f50d4c4baeb26bb807b7cecaeb
Дата опублікування: 19.08.2020 19:26
Опис: Ми, компанія що планує прийняти участь у цих відкритих торгах, просимо відповісти на декілька запитань, що виникли при підготовці пропозиції. Необхідно надати декілька довідок і хочемо дещо уточнити. Запитання: 2.1 Довідку в довільній формі про наявність працівників з досвідом розробки проектів виконання робіт (ПВР). - це повинен бути свій штатний персонал, або може бути залучений? Яка мінімальна кількість таких працівників? 2.2 Довідку .... про наявність у працівників ....допуску до виконання особливих робіт оформленого відповідно до Постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, із зазначенням категорії допуску, дати та номеру наказу про надання допуску до особливих робіт. Скільки мінімально повинно бути таких працівників і яких категорій допуску? 2.3 Скан-копію діючого Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» або лист, яким підтверджує готовність учасника пройти оцінку постачальника до підписання договору на виконання робіт. Довідку ми безумовно дамо. Але запитання - чи буде замовник вимагати одержання такого рішення до підписання договору з переможцем? Чи буде сприяти його одержанню? Що буде, якщо переможець торгів не зможе отримати це рішення до кінцевого терміну укладання договору? Чи буде у такому випадку Замовник претендувати на неповернення тендерного забезпечення? 2.4 Скан-копію спеціального дозволу Державного агентства України з управління зоною відчуження на провадження окремих видів діяльності на території зони відчуження і зони безумовного (обов’язкового) відселення. Гарантійний лист ми безумовно дамо. Але, розпочавши процес одержання дозволу ми стикнулися з тим, що потрібно оформити дуже багато документів. Чи може Замовник сприяти одержанню дозволу переможцю торгів (надати послуги гуртожитку, дезактивації, тощо). Які наслідки будуть для підрядника у разі неотримання такого дозволу після укладання договору? Чи буде вважатися, що це дія непереборної сили, яка заважає вчасно виконати контракт? 2.4 Довідку довільної форми про проходження працівниками перевірки знань норм, правил і стандартів у сфері радіаційної безпеки та проходження медичного огляду. Ми правильно розуміємо, що у цей персонал може включатися персонал субпідрядника? Яка мінімальна кількість такого персоналу повинна бути?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): 2.1 Зазначена вимога Замовника передбачає, що Учасник має довести свою спроможність вчасно розробити відповідні проекти виконання робіт згідно із Технічною специфікацією та термінами виконання робіт. Для виконання цієї вимоги Учасник може залучати субпідрядні організації із достатньою кількістю персоналу, який забезпечить необхідні темпи проектних робіт. 2.2. Весь персонал Підрядника та персонал субпідрядників, які виконують роботи на майданчику ЦСВЯП (захищена зона) повинні мати допуск до особливих робіт. Категорії допуску визначаються в залежності від видів виконуваних робіт та зон обмеження доступу в яких виконуються ці роботи. На ядерній установці ЦСВЯП проектом передбачені наступні зони обмеження доступу: особливо-важлива зона, життєво-важливі місця та захищена зона. З урахуванням зони обмеження доступу до ядерних установок та ядерних матеріалів встановлюються такі категорії особливих робіт: • перша - виконання робіт у внутрішніх або особливо важливих зонах з правом доступу до місць розташування важливих технічних елементів та основного обладнання ядерної установки; • друга - виконання робіт у внутрішніх або особливо важливих зонах без права доступу до місць розташування важливих технічних елементів та основного обладнання ядерної установки; • третя - виконання робіт у захищених зонах. 2.3. Зазначена вимога у ТД передбачає що Учаснику необхідно надати скан-копію діючого Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» або лист, яким підтверджує готовність учасника пройти оцінку постачальника до підписання договору на виконання робіт. Замовник має одержати таке рішення до підписання договору з переможцем. 2.4. Відповідно до пункту 6.12 ТД, у разі відсутності в Учасника відповідного дозволу, Замовник вимагає від Учасника не гарантійний лист, а лист-довідку з детальним графіком отримання дозволу для виконання робіт в обов’язковому порядку погоджений з Державним агентством України з управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов’язкового) відселення, що гарантуватиме своєчасне виконання зобов’язань Генпідрядника за договором. Замовник не має можливості сприяти одержанню дозволу переможцем торгів. У разі неотримання зазначеного дозволу підрядник буде неспроможний виконати свої зобов’язання за договором в передбачені терміни (або взагалі), що передбачає застосування відповідних санкцій, передбачених п.15 проекту договору (додаток № 3 до ТД). Також звертаємо увагу, що відповідно до п 17.2. проекту договору (додаток № 3 до ТД) наявність форс-мажорних обставин має засвідчується відповідним документом, виданим Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою, згідно з законодавством України. 2.4(2). Довідка про проходження працівниками перевірки знань норм, правил і стандартів у сфері радіаційної безпеки та проходження медичного огляду згідно із чинними правилами і нормами необхідна для всього персоналу Учасника та субпідрядників. Зазначена перевірка знань є однією з вимог для отримання спеціального дозволу Державного агентства України з управління зоною відчуження.
Дата відповіді: 25.08.2020 08:07
Відповідь надана

Щодо підтвердження кваліфікаційних вимог

Номер: 7c5fe4adbe684ceba024e0baca0e660a
Дата опублікування: 19.08.2020 16:33
Опис: Ми компанія, що планує прийняти участь у відкритих торгах і просимо відповісти на декілько запитань, що виникли при підготовці пропозиції. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Самі запитання: 1.1 Ми вірно розуміємо, що потрібно або достатньо надати 2 виконаних (завершених) договора: один на будь-які роботи з класом наслідків СС-3, другий на особливі роботи із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту будь-якої категорії складності? 1.2 Наразі, ми не маємо досвіду виконання подібних робіт і здійснюємо пошук кваліфікованих субпідрядників.Ми не маємо поки-що досвіду роботи з ядерними проектами і не виступали генпідрядниками на проектах з класом наслідку СС-3. Ми вірно розуміємо, що для кваліфікованої участі у торгах достатньо буде досвіду роботи субпідрядних організацій? Причому проєкт з класом наслідку СС-3 може бути геть не пов'язаний з ядерною енергетикою, наприклад з соціальної сфери? 1.3 Має бути наведений договір за останні три роки. Прошу уточнити - як саме рахуються ці 3 роки - по даті початку, або даті закінчення? Або і початку і закінчення? 1.4 Ми з прикрістю переконалися, що сканкопії договорів та актів, як і листи-відгуки від Замовників наших потенційних субпідрядників не містять указівок на клас наслідків виконаних робіт і не дають підстав зробити однозначні висновки щодо того що об'єкт здано в експлуатацію. У деяких договори давно виконані, а об'єкти досі не здані в експлуатацію із-за різних проблем. Пропонуємо прописати вимогу підтвердити досвід виконання робіт копіями сертифікатів та актів вводу в експлуатацію відповідно до діючих правил. Щоб не можна було обхитрити тендерний комітет - адже нас деякі потенційні субпідрядники ледь не ввели в оману.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): Згідно з п. 5.1 ТД учасник має надати інформацію про те, що ним виконується або виконано не менше одного договору у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення або інших радіаційно-небезпечних майданчиках, при цьому предметом цих договорів мають бути роботи з нового будівництва або реконструкції об’єктів виробничого та невиробничого призначення. Також у договорі має бути зазначено виконання особливих робіт із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту (відповідно до категорій особливих робіт, встановлених згідно з Постановою КМУ від 25.12.1997 року № 1471 на ядерних установках, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів інших джерел іонізуючого випромінювання). Таким чином Учасник має надати довідку довільної форми, за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою (у разі її використання), із зазначенням, що він у якості Генпідрядника виконав або виконує аналогічний договір (з додаванням його скан-копії) з будівництва об’єкту, який має відповідати таким вимогам: • відноситься до класу наслідків СС-3; • наявність виконання особливих робіт із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту ядерних установок або ядерних матеріалів; • завершений не пізніше ніж 3 роки тому. Щодо пункту 1.4: Вимоги Замовника щодо інформації про субпідрядників викладені в п. 7 розділу ІІІ ТД є достатніми.
Дата відповіді: 25.08.2020 08:05
Відповідь надана

Щодо облаштування побутового містечка

Номер: 211370fa99eb433e926a1e409ef0eacc
Дата опублікування: 18.08.2020 15:03
Опис: Згідно п. 7.2. проекту Договору (додаток 3 до ТД) «Замовник передає Генеральному підряднику ділянку будівництва (будівельний майданчик) на період виконання робіт. Разом з передачею Будівельного майданчика Замовник передає Генеральному підряднику точки підключення тимчасових інженерних мереж (каналізації, водо-, тепло-, енергопостачання) необхідних Генеральному підряднику на період будівництва. Передача здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня підписання трьохстороннього акту, зазначеного в п. 6.3.1 шляхом підписання Акту про передачу будівельної ділянки». Просимо пояснити, чи буть передаватись генеральному підряднику разом з будівельним майданчиком наявні тимчасові склади, побутові приміщення для персоналу підрядника, санпропускник, тимчасові майданчики тощо, та вказати наявну кількість місць для розміщення персоналу в побутових приміщеннях та санпропускниках та їх стан, площу складських приміщень (в разі їх передачі), або вказати у ТД повну інформацію щодо необхідності облаштування побутового містечка та тимчасових складів та майданчиків.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): На будмайданчику наявні 3 закриті складські титульні споруди (один склад –опалювальний), габаритні розміри кожного: 8,0х12,0 м, об’єм – 450м3, переможець торгів зможе їх використовувати. Облаштування побутового містечка для персоналу є відповідальністю підрядника.
Дата відповіді: 20.08.2020 17:14
Відповідь надана

Щодо досвіду роботи з улаштування фізичного захисту

Номер: 7fbedc7d78e941219b14a62dbf932260
Дата опублікування: 18.08.2020 13:32
Опис: Згідно умов ТД у Учасника торгів повинна бути наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації, аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись - виконаний договір з нового будівництва, та/або реконструкції, та/або капітального ремонту об’єктів виробничого та невиробничого призначення клас наслідків (відповідальності) СС-3, - з підтвердженням факту виконання аналогічних робіт з будівництва промислових об’єктів, із зазначенням виконання особливих робіт із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту учасником, та/або іншими суб’єктами господарювання яких учасник планує залучити як субпідрядників (відповідно до категорій особливих робіт, встановлених згідно з Постановою КМУ від 25.12.1997 року № 1471 на ядерних установках, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів інших джерел іонізуючого випромінювання). Просимо роз’яснити, чи буде вважатись аналогічним діючий Договір із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту, роботи за яким виконуються підприємством яке учасник планує залучити як субпідрядника (відповідно до категорій особливих робіт, встановлених згідно з Постановою КМУ від 25.12.1997 року № 1471 на ядерних установках, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів інших джерел іонізуючого випромінювання), та знаходяться на завершальному етапі.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): Діючий договір із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту не буде вважатися аналогічним за предметом закупівлі, оскільки відповідно до п. 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації, аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись - ВИКОНАНИЙ договір з нового будівництва, та/або реконструкції, та/або капітального ремонту об’єктів виробничого та невиробничого призначення клас наслідків (відповідальності) СС-3, - з підтвердженням факту виконання аналогічних робіт з будівництва промислових об’єктів, із зазначенням виконання особливих робіт із створення та забезпечення функціонування систем фізичного захисту учасником, та/або іншими суб’єктами господарювання яких учасник планує залучити як субпідрядників (відповідно до категорій особливих робіт, встановлених згідно з Постановою КМУ від 25.12.1997 року № 1471 на ядерних установках, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів інших джерел іонізуючого випромінювання).
Дата відповіді: 20.08.2020 17:12
Відповідь надана

Щодо робочої документації

Номер: 87fd40c915314eb6bfd3d6d7aa105a11
Дата опублікування: 18.08.2020 11:57
Опис: Згідно з роз’ясненнями Замовника від 14.08.2020 «На даний момент уся робоча документація на виконання робіт за предметом закупівлі розроблена в повному обсязі». Водночас, згідно з п. 8.3 проекту договору (Додаток № 3 до Тендерної документації «Проект договору»), «В місячний термін після підписання договору на поставку устаткування між Генеральним підрядником та Постачальником відповідного устаткування, Генеральний підрядник надає Замовнику всі вихідні дані по відповідному устаткуванню з метою подальшої передачі їх Генеральному проектувальнику, на основі яких Генеральний проектувальник розробляє робочу документацію. Після розробки робочої документації Генеральним проектувальником остання буде надана Генеральному підряднику в установленому порядку». Просимо пояснити про яку робочу документацію йде мова у п. 8.3 проекту Договору. Якщо у п. 8.3. йдеться по робочу документацію, яку вже розроблено (згідно з відповіддю Замовника від 14.08.2020) просимо видалити п. 8.3 з проекту Договору.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): В п.8.3 мова йде про робочу документацію, яка наразі розроблена проектувальником, але, в разі потреби, буде коригуватись, після отримання Генпідрядником повного комплекту техдокументації від постачальника обладнання (устаткування) та передачі її Замовникові. У зв’язку із викладеним вважаємо за недоцільне внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.08.2020 17:11
Відповідь надана

Щодо забезпечення виконання договору

Номер: 66d410060b91446390b7f50b097004b9
Дата опублікування: 18.08.2020 11:33
Опис: Згідно з п. 3.6 проекту договору (Додаток №3 до Тендерної документації «Проект договору»), «Забезпечення виконання договору встановлюється у вигляді внесення Генеральним підрядником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Генеральний підрядник зобов’язаний внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді грошових коштів не пізніше дати підписання Договору Сторонами. Розмір забезпечення виконання Договору становить 5% вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання Генеральним підрядником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору недійсним та у випадках передбачених статтею 43 Закону України, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), залишаються на рахунку Замовника. У разі не перерахування Генеральним підрядником забезпечення виконання Договору у вигляді грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника до кінцевої дати укладення Договору, Договір на закупівлю вважається не укладеним з вини Генерального підрядника». Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі становить 655 808 738,54 грн, забезпечення виконання Договору складатиме приблизно 32 млн. грн (тридцять два мільйона гривень). Оскільки відповідно до п.3.6 проекту договору, замовник поверне виконавцю забезпечення лише після виконання договору, учасник має фактично вивести зі свого обороту «зайві» тридцять два мільйони гривень. При цьому, відповідно до п. 3.1., 3.7. проекту Договору, оплата виконаних робіт за Договором здійснюється по факту виконаних робіт у розмірі 90% від їх вартості протягом 45 календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт; остаточний розрахунок за виконані роботи, у розмірі 10% вартості раніше виконаних робіт, здійснюються після прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту, після передачі результатів виконаних робіт Замовнику; Замовник має право, але не зобов’язаний здійснити часткову попередню оплату робіт, придбання матеріалів, устаткування. Враховуючи надзвичайно стислі терміни виконання робіт за договором, мова, фактично йде про те, що кошти будуть сплачені лише після повного виконання договору. Тобто інтереси замовника вже захищені тим, що виконавець робіт, фактично зобов’язаний самостійно фінансувати закупівлю обладнання та виконання робіт. Крім того 10% вартості будівництва (понад 65 мільйонів гривень) виконавець отримає лише після введення об’єкта в експлуатацію. За таких умов, сплата додатково 32 мільйони гривень на рахунок замовника та неможливість їх використання для фінансування виконання робіт за цим же договором створює надмірний тягар для учасників, значно звужує можливе коло учасників, що, очевидно, впливає на вартість закупівлі, та не є необхідним, оскільки інтереси замовника повністю захищені визначеним договором порядком розрахунків. Також, звертаємо увагу, що відповідно до ст. 546 Цивільного кодексу України, виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Тобто є низка різноманітних способів забезпечення виконання зобов’язань, які може обрати Замовник, і які не обов’язково передбачають виведення капіталу з обороту підрядника. Наприклад для забезпечення тендерних пропозицій Замовником використовується банківська гарантія, яка є ефективним способом забезпечення виконання зобов’язань та, водночас, не вимагає додаткового надмірного фінансування виконавцем. У зв’язку з викладеним, просимо Замовника замінити або передбачити як альтернативні у проекті Договору ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Роботи по завершенню будівництва за об'єктом: Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України (ДК 021:2015 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури) вид забезпечення Договору на той, який не передбачатиме виведення капіталу з обороту переможця публічних закупівель на час виконання Договору.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): Відповідні зміни щодо забезпечення виконання договору будуть внесені Замовником до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.08.2020 17:10