• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бульдозер

Завершена

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період уточнення: 05.08.2020 13:37 - 28.08.2020 13:22
Відповідь надана

внесення змін в тендерну документацію для розширення кола учасників

Номер: 27ee5e81ecf0447ba8106f732d2a626b
Дата опублікування: 20.08.2020 09:48
Опис: Шановний Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, чітко вбачається, що відповідно до умов документації та характеристик предмету закупівлі – дана закупівля сформована для постачання бульдозеру на базі трактору ЧТЗ-Уралтрак, але не заводського виконання, в зв’язку з обмеженнями та рішенням РНБО України про санкції (постачання заводської моделі серійного виробництва неможливе), а зборки одиночного виробу бульдозера, сумнівної зборки та не обов’язково бульдозера Б-10М, можливо під іншою назвою (так як кожна одиночна збірки може мати свою назву), що не змінює самої суті – одиночної збірки (саме збірки, а не виробництво) на території України з комплектуючих бувших у використанні, зокрема – це рама бульдозера, двигун та інші конструкційні деталі, виробництва в Україні яких немає. Зазначений Вами показник «Номінальна потужність двигуна, не менше кВт (к.с.) 132 (180)» - може відповідати лише новому бульдозеру ЧТЗ-Уралтрак, з новим двигуном ЯМЗ-236 (випуск двигунів Д-180 та їх комплектуючих припинено виробником з вересня 2019 року й по сьогодні). Тому бульдозер, який буде пропонувати учасники, незалежно від його конкретної назви – всі будуть з двигуном Д-180, чотирициліндровим з робочим об’ємом 14,48л., який вже не виробляється, але на жаль до сих пір застосовується у вигляді бувших у використанні. Звертаємо Вашу увагу, що на даний час, на території України, здійснюється лише поодинока збірка бульдозерів з відновлених комплектуючих, які знято з виробництва. Придбання Замовником бульдозера, який є поодинокою збіркою на території України, з двигуном ЧТЗ-Уралтрак, який вже знято з виробництва, та подальше його обслуговування та надійна експлуатація під великим сумнівом. Не доречно витрачати бюджетні кошти на придбання сумнівної техніки. Якщо тільки немає чіткої домовленості між учасником та Замовником, та в зв’язку з цим лобіювання інтересів останнього. Для запобігання неякісного постачання продукції для Вашого підприємства, просимо Вас розглянути можливість включення до тендерної документації наступне: 1. Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції детальний опис запропонованого товару, з усіма технічними параметрами, зокрема двигуна, зазначити кількість циліндрів, робочий об’єм, тип запуску дизельного двигуна (а не пускового). 2. Графічне зображення товару, що пропонується; 3. Оригінал листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) товару, що пропонується; 4. Фотографії Товару, що пропонується з чотирьох боків, з чітким зображенням ідентифікаційних табличок Товару та номеру на рамі, фото двигуна, що підтверджують саме запропонований Товар учасника; Також, відповідно до таблиці 2, організаційної частини ТД Замовника, зазначено: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - сертифікат відповідності на товар; - декларацію про відповідність технічному регламенту безпеки машин; - сертифікату ISO 9001 виробника; - детальне зображення (проспект запропонованого товару); -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; - сертифікат якості або паспорт/формуляр на товар. Примітка: В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (обґрунтуванням) на діючий нормативно-правовий акт України.» Вимагаємо видалити дану примітку, в зв’язку з тим, що термін постачання, передбачений ТД, на протязі 10 робочих днів – дозволяє надати зазначені документи в таблиці 2. Зазначена примітка лише дає можливість маніпулювання учасниками, які виходять в підтримку іншого учасника, під якого прописана ТД. Якщо у Замовника немає домовленості та зацікавленості в певному учаснику - внесення змін даних змін до тендерної документації буде запорукою постачання бульдозера для потреб Вашого підприємства – якісного та нового бульдозера, без прихованих відновлених та бувших у використанні деталей та вузлів, розширить коло учасників, призведе до прозорої конкуренції та заощадженню бюджетних коштів. Інформативно: бульдозер ТС-10, з гідростатичною трансмісією, знятий з серійного виробництва ХТЗ (Україна). Бульдозери виробництва (збірки) Каток, Інжемаш та ін. підприємств, окрім ЧТЗ-Уралтрак, з номінальна потужністю двигуна, кВт (к.с.) 132 (180) на території РФ – також одиночні збірки на конструктивних комплектуючих ЧТЗ-Уралтрак.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею та на ваше запитання щодо внесення змін в умови тендерної документації надаємо наступну відповідь (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-044403-а). Стосовно включення до тендерної документації вимог щодо надання Учасником додаткових документів, а саме надання Учасником у складі пропозиції: - детального опису запропонованого товару, з усіма технічними параметрами, зокрема двигуна, із зазначенням кількості циліндрів, робочого об’єму, типу запуску дизельного двигуна (а не пускового). - графічного зображення товару, що пропонується; - оригіналу листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) товару, що пропонується; - фотографії Товару, що пропонується з чотирьох боків, з чітким зображенням ідентифікаційних табличок Товару та номеру на рамі, фото двигуна, що підтверджують саме запропонований Товар учасника, зазначимо наступне. Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Виключне право на встановлення зокрема технічних вимог в тендерній документації належить Замовнику. Замовник - КП «Миколаївкомунтранс» є виконавцем послуги з захоронення ТПВ на території м. Миколаєва. Для здійснення захоронення ТПВ, КП «Миколаївкомунтранс» експлуатує Полігон твердих побутових відходів м. Миколаєва (далі – Полігон ТПВ м. Миколаєва). Предмет закупівлі, обраний до закупівлі в даній процедурі, закуповується виключно для експлуатації в процесі здійснення операцій з захоронення ТПВ на Полігоні ТПВ м. Миколаєва, а тому при формуванні технічних характеристик предмета закупівлі Замовником було визначено та враховано всі оптимальні, з точки зору продуктивності і ефективності, вимоги до бульдозера, з урахуванням всіх його експлуатаційних характеристик необхідних для виконання технологічного процесу з захоронення ТПВ. Аналізом ринку товарів в сфері продажу технологічних транспортних засобів, до яких відноситься предмет закупівлі, стосовно якого оголошено дану процедуру закупівлі, нами було встановлено наявність щонайменше двох суб’єктів господарювання (в т.ч. виробники та дилери), які мають можливість запропонувати предмет закупівлі, який відповідає встановленим нами в тендерній документації технічним вимогам. Технічні вимоги (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) складено Замовником таким чином, що параметрам показників предмета закупівлі можуть відповідати декілька Бульдозерів, оскільки передбачено, що технічні характеристики предмету закупівлі мають бути «не менше» або «не більше». Тобто, жодного точного параметру не зазначено, для того щоб максимальна кількість учасників мала можливість прийняти участь у закупівлі, у зв’язку з чим Замовник не вбачає обґрунтованих підстав для розширення технічних параметрів предмета Закупівлі. Стосовно Вашої вимоги щодо видалення з пункту 1 таблиці 2 Додатку №2 до тендерної документації примітки наступного змісту «Примітка: В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причин неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (обґрунтуванням) на діючий нормативно-правовий акт України» з підстав можливості маніпулювання учасниками , які входять в підтримку іншого учасника, зазначимо, що видалення такої примітки звузить коло потенційних часників, зокрема призведе до виключення тих учасників, які мають можливість поставки предмета закупівлі, однак в силу діючих нормативно-правових актів України на момент подання тендерної пропозиції не матиме обґрунтованої можливості для подання у складі тендерної пропозиції документів, визначених у пункті 1 таблиці 2 Додатку №2 до тендерної документації, а тому Замовник не вбачає обґрунтованих підстав для задоволення Вашої вимоги щодо видалення вказаної примітки, через суб’єктивність припущень, що фактично мають на меті звуження кола потенційних учасників, якими можуть бути не тільки Виробники предмета Закупівлі. Відповідно до положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Саме виходячи із змісту норм вказаної статті, Замовник в першу чергу керувався принципами недискримінації майбутніх потенційних учасників Закупівлі. На підставі вищевикладеного вважаємо за необхідне залишити у тендерній документації примітку пункту 1 таблиці 2 Додатку №2, що дозволить забезпечити основні принципи здорової конкуренції та чесної Закупівлі, шляхом доступу до неї всіх охочих потенційних учасників. З повагою, Тендерний комітет КП «Миколаївкомунтранс»!
Дата відповіді: 25.08.2020 14:27