-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо
Завершена
487 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 437.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 437.00 UAH
Період уточнення:
04.08.2020 16:03 - 10.08.2020 00:00
Відповідь надана
щодо документів переможця
Номер:
e4a7446da99e4eacb54e0b2b9c342659
Дата опублікування:
07.08.2020 08:48
Опис:
Шановний Замовнику!
У складі вашої тендерної документації міститься наступна вимога (стр.8) "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17, згідно із Додатком 3 шляхом оприлюднення їх через електронну систему закупівель та додатково надає їх замовнику у паперовому вигляді." Просимо виключити полження "про надання документів переможця у паперовому вигляді" адже, згідно Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме ч.3 ст. 17 "Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ." Також, згідно ч.6 ст.17 "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ДОКУМЕНТИ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті." Отже, згідно діючого законодавства, паперовий вигляд надання документів Переможця не передбачається. Просимо виключити положення щодо надання документів переможця у паперовому вигляді.
Відповідь:
Вимога щодо надання підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17, згідно із Додатком 3 шляхом оприлюднення їх через електронну систему закупівель та додатково надання їх замовнику у паперовому вигляді не є дискримінаційною , не призводить до спотворення результатів закупівлі, тому виключення даного положення є не доцільним.
Дата відповіді:
07.08.2020 11:01
Відповідь надана
щодо замовлення (бронювання) потужності
Номер:
c393d7b7c4304a3b9a486373fb1568ac
Дата опублікування:
07.08.2020 08:28
Опис:
При вивченні Тендерної Документації, наданої при проведенні процедури публічної закупівлі природного газу на базі інформаційно-телекомунікаційної системи Прозоро, зокрема, проекту Договору на постачання природного газу, виявлена невідповідність нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, виникла необхідність проінформувати Вас про наступне: Так, проектом Договору не передбачено послуги замовлення (бронювання) потужності. Просимо прийняти до уваги та врахувати той факт, що в травні місяці 2019 року, відбулася концептуальна зміна, відповідно, до Кодексу ГТС та типового договору транспортування природного газу, впроваджено поняття послуг замовлення потужності точок входу/виходу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються Постачальником Споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році. Таким чином, транспортування змінено на послуги замовлення (бронювання) потужності. Одночасно інформуємо, що відповідно до постанови НКРЕКП від 24.12.2019 №3013 з 01 січня 2020 року установлено ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» тарифи на послуги транспортування природного газу для внутрішніх точок входу і точок виходу в/з газотранспортну(ої) систему(и) на регуляторний період 2020 - 2024 роки. Вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) на сьогодні за 1000 кубічних метрів на добу становить 124,16 грн. без ПДВ та 148,99 з ПДВ. Також станом з 01 березня 2020 року почав діяти коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед, - він становить 1,10 умовних одиниць. Отже, чинний тариф становить 148,99*1,10 = 163,89 грн з ПДВ. Звертаємо Вашу увагу на ст. 203 Цивільного кодексу, зокрема, ч.1, відповідно до якої - зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Так, Договір, - має відповідати вимогам, встановленим законом. Зміст Договору (його умови) насамперед не повинен суперечити вимогам актів законодавства, зокрема, нормативно-правовим актам, які регулюють відносини на ринку природного газу. Просимо врахувати та внести вищевикладені зміни до тендерної документації, а саме, передбачити положеннями Договору включення до ціни вартість послуги замовлення (бронювання) потужності.
Відповідь:
відповідно до Додатку 1 ч.3 п. 3.1. Ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст. 12 Закону України від 09.04.2015 р. № 329- VIII «Про ринок природного газу» та повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції вартість послуг, пов’язаних з постачанням газу до точки входу в газорозподільну систему, до якої підключено об’єкти замовника, а саме витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами у відповідності з тарифами, що встановлені згідно постанови НКРЕКП, та не включати до вартості тендерної пропозиції послуг з розподілу природного газу.
Дата відповіді:
07.08.2020 11:04
Відповідь надана
щодо мови підготовки
Номер:
9f87b47862004e72b51dfb1e734d6811
Дата опублікування:
07.08.2020 08:25
Опис:
Шановний Замовнику. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Відповідь:
Шановний Учаснику, посилання на мову міститься в файлі Відділ освіти_ТД розділ 1 частина 7. Електронним майданчиком при заповненні окремих полів при оголошенні закупівлі не передбаченно посилання на мову.
Дата відповіді:
07.08.2020 10:22
Відповідь надана
невідповідність обягу закупівлі та визначення єдиного коду за ДК
Номер:
2033b9f8b9d443ac8a99b63b5b489ce2
Дата опублікування:
06.08.2020 16:08
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» міститься інформація, щодо обсягу закупівлі природного газу, який складає 20000м3 за кодом ДК 021:2015 – 09123000—7.
Всупереч вищезазначеній інформації, в оголошенні про проведення закупівлі, що оприлюднено сайті Уповноваженого органу Prozorro, та умовами Вашої тендерної документації передбачена закупівля природного газу в обсязі 51300м3 за кодом ДК 021:2015 – 09123000—6
Просимо внести відповідні зміни та передбачити єдиний код закупівлі та зазначити відповідний обсяг закупівлі природного газу.
Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Відповідь:
Зміни буде внесено
Дата відповіді:
07.08.2020 07:26
Відповідь надана
Наявність посилань на стару редакцію Закона України «Про публічні закупівлі»
Номер:
e73f2dbce05c469087a1d73ff175f920
Дата опублікування:
06.08.2020 15:50
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо привести положення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Зокрема, у проекті договору міститься п. 8.3 розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ», який передбачає, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частинами 4 і 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що суперечить діючому законодавству України, через наявність посилання на стару редакцію Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон) до 19.04.2020 року.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 24 Закону, Замовник повинен протягом трьох робочих днів надати роз’яснення на це звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону, інакше накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1,7 тис. грн) по ст.164-14 КУпАП.
Відповідь:
Зміни буде внесено
Дата відповіді:
07.08.2020 07:26