• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Світильник світлодіодний вуличний консольний від 35W до 50W

Світильник світлодіодний вуличний консольний від 35W до 50W. Код товару (послуги), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 31527200-8 - Світильники зовнішнього освітлення

Завершена

147 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 470.00 UAH
Період уточнення: 04.08.2020 09:08 - 09.08.2020 10:00
Відповідь надана

Гарантійний термін

Номер: 243922f6b010472cb1fccd940d4b8009
Дата опублікування: 07.08.2020 13:33
Опис: Шановний замовник, питання стосовно умов гарантійного терміну. У вас вказано наступне: "Гарантійний термін 24 міс (заміна світильника, що вийшов з ладу протягом гарантійного терміну експлуатації проводиться повністю за рахунок Постачальника (враховуючи витрати послуг автогідропідіймача, електрика тощо)". Ми, як виробник або постачальник продукції, беремо на себе обов'язки по обміну або ремонту поставленої продукції, що до витрат на послуги з монтажу, автогідропідіймача, електрика тощо - ми не є компанією, яка здійснює монтаж та обслуговування освітлення, то як за це ми можемо нести відповідальність? Хто гарантує якість монтажу поставленої продукції ? Якщо ми і повинні оплачувати витрати по заміні, то надайте тарифну сітку на ці роботи та послуги. В цілому якщо, ви хочете що б постачальник ніс відповідальність не тільки за якість світильників, але і здійснював монтаж та заміну світильників за властний рахунок з допомогю автогідропідіймача, електрика тощо, тоді вам потрібна "реконструкція" котрую виконуватиме монтажна організація під ключ.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В умовах тендерної документації наведено комерційний договір згідно якого буде встановлюватись проемет закупівлі. Згідно кошторисної документацій передбачено встановлення 325ти світлодіодних світильників (з гарантією їх експлуатації). Відповідно, розраховано витрати лише на встановлення світильника (без урахування витрат на заміну, демонтаж, повторний монаж). Саме тому Замоник вимагає у разі виходу з ладу предмету закупівлі під час гарантійного терміну, з метою запобігання нецільового використання коштів, відновлення (перевстановлення) світильників за рахунок постачальнтка.
Дата відповіді: 07.08.2020 15:06
Відповідь надана

Гарантійний термін

Номер: 4f683dccef544e61935675323a324e0c
Дата опублікування: 07.08.2020 13:33
Опис: Шановний замовник, питання стосовно умов гарантійного терміну. У вас вказано наступне: "Гарантійний термін 24 міс (заміна світильника, що вийшов з ладу протягом гарантійного терміну експлуатації проводиться повністю за рахунок Постачальника (враховуючи витрати послуг автогідропідіймача, електрика тощо)". Ми, як виробник або постачальник продукції, беремо на себе обов'язки по обміну або ремонту поставленої продукції, що до витрат на послуги з монтажу, автогідропідіймача, електрика тощо - ми не є компанією, яка здійснює монтаж та обслуговування освітлення, то як за це ми можемо нести відповідальність? Хто гарантує якість монтажу поставленої продукції ? Якщо ми і повинні оплачувати витрати по заміні, то надайте тарифну сітку на ці роботи та послуги. В цілому якщо, ви хочете що б постачальник ніс відповідальність не тільки за якість світильників, але і здійснював монтаж та заміну світильників за властний рахунок з допомогю автогідропідіймача, електрика тощо, тоді вам потрібна "реконструкція" котрую виконуватиме монтажна організація під ключ.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та уточнення характеристик предмету закупівлі. Відповідь надається повторно. Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог договору укладеного на комерційній основі . Згідно кошторисної документацій нами, як постачальником за комерційним договором, передбачено встановлення 325ти світлодіодних світильників (з гарантією їх експлуатації). Відповідно, розраховано витрати лише на встановлення світильника (без урахування витрат на заміну, демонтаж, повторний монтаж). Саме тому Замовник вимагає у разі виходу з ладу предмету закупівлі під час гарантійного терміну, з метою запобігання нецільового використання коштів, відновлення (перевстановлення) світильників за рахунок Постачальника. Постачальник несе відповідальність в розрізі гарантійного терміну експлуатації. Саме тому заміна світильників, що вийшли з ладу протягом гарантійного терміну, здійснюється за рахунок Постачальника із залученням будь-яких механізмів та персоналу для його виконання.
Дата відповіді: 07.08.2020 15:38