-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з поточного ремонту приміщення лівого крила першого поверху адміністративного корпусу КНП «Вінницький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період уточнення:
03.08.2020 14:37 - 11.08.2020 23:00
Відповідь надана
щодо надання роз'яснення
Номер:
62fce66739f94ef39792f85acfdb1374
Дата опублікування:
09.08.2020 02:49
Опис:
У ТД Замовника зазначено: - З метою уточнення та для повноти розуміння предмету закупівлі і його об’ємів, Учаснику в період уточнень або подання пропозицій, потрібно особисто відвідати та оглянути будівлю, в якій буде здійснюватися поточний ремонт, оцінити можливості виконання робіт, уточнити їх види та обсяги. Попереднє технічне обстеження об’єкту поточного ремонту фіксується документально сторонами у вигляді довідки довільної форми про огляд будівлі, види та обсяги необхідних робіт та підписується представниками Замовника і Учасника. Зазначена довідка додається до тендерної пропозиції Учасника.
1. Якою нормою Закону України ""Про публічні закупівлі" передбачено "потрібність особисто відвідати та оглянути будівлю", "оцінити можливості виконання робіт, уточнити їх види та обсяги"?
2. Для чого тоді у Замовника проектно-кошторисна документація?
3. Чи види і обсяги робіт у проектно-кошторисній документації Замовника не відповідають тим видам і обсягам робіт, які фактично (насправді) необхідно виконати?
Відповідь:
Жодною нормою Закону це не заборонено. Ми не є профільною будівельною компанією і можемо помилятися.
У зв'язку з відсутністю на дану послугу ПКД і враховуючи те що роботи будуть виконуватись згідно Дефектного акту, складеного техніком, потрібна довідка обстеження з представником учасника (бажано з інженером-проектувальником) для оцінки обсягів і можливостей виконання робіт.
Дата відповіді:
10.08.2020 14:27
Відповідь надана
щодо надання роз'яснення
Номер:
e1d3356ea1a24a06a715c257b7c6f3fe
Дата опублікування:
09.08.2020 02:40
Опис:
У ТД зазначено що У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 31 Закону.
Однак, відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Чи є вищевказане у Вашій ТД відхилення ТП на підставі ст. 31 Закону правомірним, якщо ст. 29 Закон встановлює право Учасника виправити невідповідності в інформації, і обов'язок Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону?
Відповідь:
Є пряма норма Закону про виправлення помилок протягом 24 годин, що стосується кваліфікаційних вимог і прав підпису. У разі виявлених недоліків, які стосуються кваліфікаційних вимог і прав підпису, кожен учасник отримає цю можливість.
Дата відповіді:
10.08.2020 14:36
Відповідь надана
щодо надання роз'яснення
Номер:
e4526fd90078410e9a2ab22c812f7f74
Дата опублікування:
09.08.2020 02:31
Опис:
у ТД зазначено, що наявність документально підтвердженої фінансової спроможності в розмірі очікуваній вартості частини предмета закупівлі
підтверджується фінансовою звітністю за попередній квартал 2020 року та підсумковими документами за останній звітній період згідно законодавства з відмітками про прийняття фіскальними органами.
(пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
1. Що означає "пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини"?
2. Яким чином це пов'язується з ч.3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", яким визначено що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)?
3. Яку фінансову звітність надавати Учаснику в ТП, якщо він не подає квартальну звітність?
Відповідь:
1. Що означає "пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини"? У нас відсутній поділ на лоти, пункт 3.2. ТД розділ 3. Інформація про предмет закупівлі : Окремих лотів (частин) не передбачено.
2. Ніхто і не вимагає у Вас звіт за квартал якщо, здача такого звіту не передбачена фіскальними органами згідно роду вашої діяльності. Причину не подання тієї чи іншої інформації описуєте у завіреній вами довідці в довільній формі. А останній зданий вами звіт фіскальним органам за рік має відповідати очікуваній вартості предмета закупівлі.
Дата відповіді:
10.08.2020 14:49
Відповідь надана
щодо надання роз'яснення
Номер:
925ec438d7574d0486867f0f29732c83
Дата опублікування:
09.08.2020 02:02
Опис:
У ТД зазначено, що на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надається:
Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на надання аналогічної послуги та загальною вартістю вартістю пропорційною розміру закупівлі, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2017 - 2020 роках, разом із прізвищем, ім’ям та по батькові керівника, контактними телефонами.
Чи означає це що аналогічні договори повинні бути пропорційні розміру закупівлі, тобто сума аналогічного договору становить 1 500 000 грн з ПДВ?
Якщо так, то чи не є це дискримінаційною умовою і не суперечить це рішенню ПДАК АМКУ № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 (https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vikonannya-analogichnih-dogovoriv), яким визнано дискримінаційним встановлення для учасників певного розміру аналогічних договорів?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. В ТД встановлено : Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на надання аналогічної послуги та загальною вартістю пропорційною розміру закупівлі, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2017 - 2020 роках, разом із прізвищем, ім’ям та по батькові керівника, контактними телефонами. Новостворені учасники, подають інформацію по договорах з моменту створення (Підтверджується сканованими копіями договорів, актами, накладними та іншими підтверджуючими документами). Це треба розуміти що, загальна вартість наданих в пропозиції договорів має становити не менше 1500000 грн. на аналогічні послуги.
Дата відповіді:
10.08.2020 14:55