-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
CPV за ДК 021:2015 – код 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження. Монтаж пожежної сигналізації, системи оповіщення КЗ «Новомиколаївська СЗШ №2 І-Ill ст.»).
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження. Монтаж пожежної сигналізації, системи оповіщення КЗ «Новомиколаївська СЗШ №2 І-Ill ст.»). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Торги не відбулися
246 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 231.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 231.25 UAH
Період уточнення:
03.08.2020 12:12 - 09.08.2020 13:00
Відповідь надана
щодо некоректної відповіді про експертизу та затвердження проекту
Номер:
69b8c81072e042849e0649acc6c40cc4
Дата опублікування:
08.08.2020 13:47
Опис:
Добрий день! у зв'язку із малограмотною відповіддю щодо необхідності проведення експертизи та затвердження проекту нагадуємо, що затвердження проекту не має відношення до У "Про публічні закупівлі" та врегульовано Законодавством з питань застосування проектів та виконання монтувальних робіт.Не дивлячись на багато написаного вами про класи наслідків (відповідальності) розрахунок до речі досі відсутній у ТД! згідно абзацу 6 пункту 17 "Ліцензійних умов..." (ПКМУ №852) "Роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.". "Порядком затвердження проектної документації..." (ПКМУ №560) передбачено проведення експертизи перед затвердженням проекту! Таким чином і підтверджується правильність проектних рішень, та перевіряється правильність застосування кошторисних норм - тільки в такому випадку буде досягнено все те, що Ви писали. Не бажаєте добровільно виправити ТД? Або звертатись на Дозорро про скасування закупівлі?
Відповідь:
Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» п.3, ст.31 « Не підлягають обов’язковій експертизі проекти будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», п. 21 «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» а саме, Проектна документація затверджується відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560.
Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 п.10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого (якої) входять об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та за сукупними показниками перевищують рівень, установлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), проект будівництва підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами, визначеними абзацом другим цього пункту.
Даний обєкт не підлягає обовязковій експертизі, так як належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
Дата відповіді:
10.08.2020 11:56
Відповідь надана
уточнення
Номер:
1fdec2550397472a99866a3072940ece
Дата опублікування:
07.08.2020 13:22
Опис:
надайте будь ласка пояснення як можливо виконати дані роботи в термін який зазначає замовник в оголошенні - 31.08.2020 р, якщо аукціон відбудеться лише 20.08.2020р., і навіть договір до 31.08.2020 р. ще може бути не підписаний!!!
Внесіть зміни!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за зауваження, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
07.08.2020 14:39
Відповідь надана
щодо інформації про затвердження проекту
Номер:
f8728863428e43c3adc4398f11616995
Дата опублікування:
04.08.2020 13:16
Опис:
Добрий день! Відповідно до вимог "Порядку затвердження проектів на будівництво та проедення їх експертии2 ПКМУ №560 та "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг та робіт протипожежного призначення" ПКИУ №852 забороняють застосовувати проект та виконувати монтажні роботи по незатвердженому проекту та без проведення експертизи - чи не бажаєте дозавантажити у ТД документ про затвердження проекту та експертний висновок по проекту??? Ну або, за відсутності, скасувати закупівлю?
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно п.10 порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого Постановою КМУ № 560 від 11.05.2011 "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України", а саме обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Таким чином, даний обєкт не підлягає обовязковій експертизі, так як належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
Дата відповіді:
07.08.2020 12:05
Відповідь надана
щодо вимог пункту 2.4 додатку №2 до ТД
Номер:
7d13bc7065584a03a7f8f1c26550a20f
Дата опублікування:
04.08.2020 13:13
Опис:
Добрий день! Аналогічно по ситуації із сертифікованим кошторисником, навіщо Вам потрібен ще один кошторис, якщ у складі ТД завантажено до системи вже розроблений кошторис? Навщо Ви витрачали бюджетні кошти на розробку проекту та кошторису, щоб під час тенджеру ще вимагати від учасників те саме??? Чи не бажаєте виправити?
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
Дата відповіді:
07.08.2020 11:31
Відповідь надана
щодо вимог пункту 2.3 додатку №2 до ТД
Номер:
4444a4572c3343029e706d977c751630
Дата опублікування:
04.08.2020 13:11
Опис:
Добрий день! Чи не поясне організатор навіщо монтувальній організації (Учаснику) для проведення монтажних робіт сертифікований кошторисник??? Інженери-проектувальники у частині кошторисної документації навряд-чи займаються монтажем СПЗ!!! У складі ТД завантажено проект у складі ПЗ, креслеників та кошторисі - отже кошторис вже розроблений! Тоді навіщо ще один кошторис та сертифікований кошторисник? Чи не бажаєте добровідно видалити цю несинітницю?
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
Дата відповіді:
07.08.2020 11:31
Відповідь надана
щодо вимог пункту 2.1 додатку 1 до ТД
Номер:
b3479c67cbbd4b8896b26a7523cb0154
Дата опублікування:
04.08.2020 13:07
Опис:
Добрий день! Чи не поясне Організатор навіщо Вам потрібні всі димломи та документи про професійну освіту всіх працівників Учасника? Чи Ви є біль досвідченими у питаннях ліцензування господарської діяльності? Чи Ви думаєте, що Учаснику видали ліцензію за "красиві очі" та щорічно проводять перевірки відповідності "Ліцензійним умовам..." ПКМУ №852??? Чи не бажаєте виправити цей явний "загиб" та обмежитись довідкою про наявність відповідного персоналу (що надається для оформлення ліцензії) або актом перевірки відповідності ліцензійним умовам?
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
Дата відповіді:
07.08.2020 11:31