• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свинини, філе куряче, стегно куряче, печінка куряча

ДК 021:2015, код 15110000-2- М’ясо. (М'ясо свинини, філе куряче, стегно куряче, печінка куряча)

Завершена

959 963.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 599.63 UAH
Період уточнення: 13.01.2017 18:59 - 20.01.2017 10:00
Відповідь надана

Щод підтвердження вимогам кваліфікації

Номер: 097cc7b672d54f13b0e0b0aebc3393fe
Дата опублікування: 15.01.2017 13:35
Опис: Довідка на довідкі а на довідку гарантійний лист. Так і не зрозуміло чи необхідно надавати підтвердження наявності складських приміщень та автотранспортних засобів, які відповідають предмету закупівлі чи ні. яння окрім
Відповідь: Інформація щодо підтвердження кваліфікаційного критерію І "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" надається учасниками закупівлі у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі. Разом з тим, учасники закупівлі можуть надати інші додаткові документи на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази в частині наявності складських приміщень та автотранспортних засобів
Дата відповіді: 18.01.2017 13:50
Відповідь надана

Загальне

Номер: 02f08cb4d43244659294f9ece169f598
Дата опублікування: 15.01.2017 13:16
Опис: У відповідності до розділу V частини 2 перелік додатків що завантажуються передбачено та мають бути надані в складі тендерної пропозиції документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника (додаток 2). Ви вважаєте, що всі хто подав Вашу тендерну пропозицію це вже переможці? Прошу видалити дану вимогу до визначення переможця торгів за результатами аукціону.
Відповідь: Зверніть увагу, що згідно додатку 2 до тендерної документації встановлено: "Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону, а також інші документи передбачені тендерною документацією.". Відтак, Вимога стосовно надання інших нижчевказаних документів за додатком 2 тендерної документації вимагається лише для учасника-переможця, оскільки "Спосіб документального підтвердження згідно з законодавством відсутності підстав для відмови визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі."! Підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині не має, оскільки додаток 2 тендерної документації розроблений у відповідності до положень статті 17 Закону
Дата відповіді: 18.01.2017 13:44
Відповідь надана

загальне запитання

Номер: a4936c181cdf44dfa7abd6e505aab6d1
Дата опублікування: 14.01.2017 08:21
Опис: Скажіть будь ласка, яким нормативним актом передбачена, обовязкова наявність у учасника спеціального гаражу зі стічною ямою для миття автомобілів?????? Санітарними вимогами до транспортування харчових продуктів передбачено, що транспортні засоби повинні утримуватися в чистоті. Для цього щодня на автобазах після використання їх очищають, промивають теплим лужним розчином (1% розчином кальцинованої або 0,15% розчином каустичної соди). Не рідше одного разу на тиждень транспорт дезінфікують 2-3% освітленим розчином хлорного вапна або 2% розчином хлораміну. Після цього кузов промивають гарячою водою, просушують і провітрюють до повного видалення запаху хлору. Але ні де не має вимоги про наявність доного гаражу....
Відповідь: Як зазначалося вище: Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерною документацією передбачено вимогу до учасників, що щодня, а в разі забруднення транспорту і після кожного перевезення харчових продуктів і готової їжі він повинен промиватися. Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію. Учасники у складі тендерних пропозицій повинні у довільній формі гарантувати можливість використання таких гаражів з майданчиком для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію. Інформація стосовно виконання даної вимоги учасниками закупівлі надається у довільній письмовій формі. Згідно, пункту 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари зазначено, що постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Разом з тим, пунктом 4.21. цієї Інструкції передбачено: «Безпека і якість продуктів харчування та продовольчої сировини залежить від умов їх зберігання, у тому числі від температури, вологості. При тривалому зберіганні у несприятливих умовах, а також при недодержанні товарного сусідства, вони псуються, гниють, висихають, частково втрачають вагу, збільшується відсоток відходів.». Додатково вимоги гігієнічні вимоги до транспортних засобів, передбачені статтею 44 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року зі змінами. до Таким чином, з метою попередження настання шкідливих наслідків щодо постачання продуктів харчування, які є безпечними для споживання та в належних санітарно-гігієнічних умовах, з метою попередження завдання шкоди навколишньому середовищу учасники закупівлі зобов’язані вирішити питання стосовно укладання договорів купівлі-продажу або використання на іншій договірній основі (найму) гаражів з майданчиком для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію. Відтак, Замовником не порушено принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, отже, підстав для внесення змін до тендерної документації у цій частині Замовником не має.
Дата відповіді: 18.01.2017 13:27
Відповідь надана

порушення ст.16 Закону України "Про будлічні закупівлі"

Номер: d4a1c6f6933a4354abdff9c95fe7af37
Дата опублікування: 14.01.2017 08:11
Опис: ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначені кваліф. критерії, які завомник може встановлювати в тендерній документації. Одним із таких критеріїв-є виконання аналогічного договору. Підкреслюю виконання договору, а не договорів. Вами в документації вимагається виконання не менше 2-х аналогічних договорів. Таким чином, Вами порушено вищевказану статтю Закону, а тому приведіль будь ласка свою документацію у відповідність до закону.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті Вашого запиту інформуємо: Статтею 16 Закону встановлено: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Я зазначається у тендерній документації, з метою унеможливлення участі у закупівлі суб’єктів господарювання з ознаками фіктивності та задля запобігання настання шкідливих соціальних, економічних, інших процесів, що можуть призвести до зриву програми харчування Замовника встановлено перелік документів та інформацію, яку потенційні учасники зобов’язані надати у складі своєї тендерних пропозицій. Зокрема, в підтвердження систематичного зайняття господарською діяльністю учасниками закупівлі, останні, зокрема, повинні надати копії аналогічних договорів із попередніми Замовниками не менше двох відповідно до довідки разом із документами, що підтверджують їх повне виконання. Встановлення вимоги щодо кількості договорів (не менше двох) надають змогу Замовнику пересвідчитись у наявності успішного досвіду ведення господарської діяльності на постійній, а не разовій основі. З Вашого запитання не зрозуміло в чому полягає порушення, що обмежує Вашу участь як стабільного постачальника харчової продукції. Всі учасники стосовно даної вимоги знаходяться в однаковому полі та не дискримінуються Замовником. Відтак, Замовником не порушено принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, отже, підстав для внесення для внесення змін до тендерної документації у цій частині Замовником не має.
Дата відповіді: 18.01.2017 13:24