• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антитимоцитарний глобулін кролячий 25 мг)

Торги не відбулися

2 387 736.75 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 938.68 UAH
Період уточнення: 30.07.2020 17:18 - 20.08.2020 11:00
Відповідь надана

Договір

Номер: 8e4948fc60db46269ee60e95947a1634
Дата опублікування: 17.08.2020 11:45
Опис: Шановні партнери, ТОВ Санофі-Авентіс Україна висловлює свою повагу та звертається з питаннями щодо проекту догововру: п.3.4-3.5 - термін сплати за поставлену продукцію встановлений в банківських днях. Чи можливе переведення терміну оплати в календарні дні, оскільки більшість систем працюють з календарними днями і такий підхід є загальноприйнятою практикою на ринку? п.3.6.3 – додаткове відправлення Замовнику зареєстрованої податкової накладної. Яким чином має бути здійснення відправлення податкової накладної – на електронну адресу? В чому полягає необхідність додаткової комунікації ПН, якщо ви можете зробити запит в ЄРПН і переконатись в реєстрації ПН? Пропонуємо виключити даний пункт. п.3.7. – здіснення поставчання продукції на умовах попередньої оплати. В який момент Постачальник та Замовник можуть дійти згоди – взаємної домовленості про даний тип оплати – попередня оплата? Як фіксується взаємна згода Сторін? Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Встановлений пунктом 3.4 проекту Договору строк оплати за партію поставленої продукції обумовлений практикою проведення органами казначейства у візуальному режимі поточного контролю документації на стадії здійснення платежу, що сповільнює обробку документів, проходження платежів та потребує певного часу на казначейське обслуговування бюджетів органами казначейства. У випадках, коли стороною договору виступає нерезидент України додаткового часу потребує розгляд органами казначейства заявок на забезпечення іноземною валютою, а також здійснення операцій з купівлі відповідної суми іноземної валюти. Організаційні взаємовідносини між органами Казначейства та розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів регламентовано Порядком казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2013 р. за № 130/22662, яким час для проведення казначейських операцій обраховується в робочих (банківських) днях. Оскільки положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» передбачене забезпечення рівних умов для всіх учасників процедури закупівлі, то встановлений строк оплати є вмотивованим та достатнім для проведення усіх необхідних дій стосовно проведення оплати за партію поставленої продукції з боку замовника. При цьому, встановлений строк оплати не обмежує замовника у можливості здійснення оплати у строк коротший, ніж це встановлено умовами проекту Договору. Пунктом 3.6.3 проекту Договору передбачено направлення на електронну пошту Замовника складеної в електронній формі та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної з накладенням електронного підпису уповноваженої особи Постачальника. Порушення Постачальником-резидентом порядку складання і подання податкової накладної, розрахунку коригування до неї може призводити до зменшення контролюючими органами податкового кредиту Замовника за такими податковими накладними, донарахування Замовнику податків, зборів, обов’язкових платежів, застосування до нього штрафних (фінансових) санкцій за порушення податкового законодавства за цими господарськими операціями шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акта перевірки або іншим шляхом. Норми проекту Договору попереджають зловживання, пов’язані із коригуванням податкового кредиту у випадках включення до податкового кредиту суми ПДВ, сплачених (нарахованих) у вартості товарів. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Дата відповіді: 18.08.2020 10:32