• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі різні

Завершена

1 509 917.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 099.17 UAH
Період уточнення: 30.07.2020 15:40 - 04.08.2020 15:45
Відповідь надана

Сертифікати відповідності

Номер: 51d6192ce3be4d4c843457ca3f2033dc
Дата опублікування: 03.08.2020 13:41
Опис: Шановний Замовнику! В ДОДАТОКУ № 1 до тендерної документації (редакція 01), пункт 6 для підтвердження якості вимагається зокрема надати Сертифікат відповідності на матеріал який використовується при виробництві. З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на матеріал.
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше запитання від 03.08.2020 року, щодо сертифікатів відповідності, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-006256-c, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне: Згідно статті 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» - «3. Тендерна документація може містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Згідно статті 23 п.5 Закону «…5. Замовник може вимагати від учасника підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.» Згідно ж з п.4 статті 22 Закону : «…4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Вимога надання сертифікатів відповідності, протоколів випробувань, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника. Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
Дата відповіді: 04.08.2020 11:00
Відповідь надана

Вимоги щодо предмету аналогічного договору

Номер: 4a34d4f58b644e8f8bef29a427dbe6f5
Дата опублікування: 31.07.2020 11:37
Опис: Замовник в тендерній документації у вимозі 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Вказує, що аналогічним договором буде вважатись тільки договір із кодом предмета закупівлі: 39150000-8 Меблі та приспособи різні. Шановний Замовник! Ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що перешкоджає вільній конкуренції, що прямо вказується в діючому законодавстві в сфері публічних закупівель. Просимо змінити дане формулювання і розширити визначення предмету закупівлі в аналогічному договорі, включивши туди код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі. Проаналізувавши аналогічні закупівлі медичними закладами Ви можете пересвідчитись, що більшість меблів закуповується саме за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі. Пропонуємо викласти вимогу щодо предмету закупівлі аналогічного договору так: «Інформаційна довідка (за формою №3, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (39150000-8 Меблі та приспособи різні або 39130000-2 Офісні меблі) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару. Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі – (39150000-8 Меблі та приспособи різні або 39130000-2 Офісні меблі) товарів."
Відповідь: Уважно вивчивши Вашу Вимогу від 31.07.2020 року, щодо предмету аналогічного договору, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-006256-c, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 16 ч.2 п.3 –«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору(договорів)». Так, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розділ 1, стаття 1, п.22 «Предмет закупівлі –товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Відповідно до Наказу №708 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» розділ 1 п.3 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника», тому враховуюче Закон України «Про публічні закупівлі» , наказ № 708 від 15.04.2020 року, аналогічним договір має бути відносно предмета закупівлі, а саме - предмет закупівлі «Меблі різні», код ДК 021:2015(39150000-8 Меблі та приспособи різні). Вимога ні в жодному разі ні є дискримінаційною та не перешкоджає вільній конкуренції.
Дата відповіді: 03.08.2020 10:23
Відповідь надана

Документи для підтвердження якості товару

Номер: 0fae789017a04a2cb64b4e35461e56bb
Дата опублікування: 31.07.2020 11:23
Опис: З метою недопущення закупівлі Замовником продукції сумнівної якості, а також задля вибору постачальником найбільш фахової компанії-виробника меблів, пропонуємо доповнити тендерну документацію наступними вимогами з надання Учасником документів, що підтверджують якість: 1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі. 2. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше запитання від 31.07.2020 року, щодо документів для підтвердження якості товару, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-006256-c, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне: 1. Відповідно до тендерної документації додатку № ,1 п.6. «З метою уникнення закупівлі товарів невідповідного походження та/або сумнівної якості, а також для встановлення Замовником відповідності пропонованого предмету закупівлі технічним вимогам» : Висновок СЕС (санітарно-епідеміологічної експертизи), якій підтверджує відповідність продукції, підтверджує безпечність продукції, не токсичність сировини та матеріалів – вимога встановлена. 2.Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.» - це вимога не є обов’язковою, діє принцип добровільної сертифікації, для нас як для замовника ця вимога не є важлива.
Дата відповіді: 03.08.2020 10:19
Відповідь надана

Вимога надання креслень

Номер: aff87952546f4dc38edd1fc35163971d
Дата опублікування: 31.07.2020 11:22
Опис: Замовник в Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» вимагає надати:  Інформацію (детальний опис) та креслення (зображення) продукції та її характеристики; Просимо Замовника уточнити: треба надати креслення та зображення / чи креслення або зображення.
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше запитання від 31.07.2020 року, щодо документів для підтвердження якості товару, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-006256-c, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі за текстом-Замовник) повідомляє наступне: Інформацію (детальний опис) та креслення (зображення) продукції та її характеристики – необхідно надати креслення та зображення
Дата відповіді: 03.08.2020 10:17