-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт пасажирського ліфта в житловому будинку №74 по вул. Козацька (під’їзд 1) м Дружківка»
Торги відмінено
400 879.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
30.07.2020 13:19 - 10.08.2020 17:20
Відповідь надана
зауваження щодо оголошення
Номер:
5ca9c6a676bd4d27ab43de936f822536
Дата опублікування:
10.08.2020 16:21
Опис:
Шановний замовник! Наголошуємо, що технічні і якісні вимоги до предмета закупівлі складені некоректно та містять високовартісну розцінку, яка не застосовується при виконанні ремонтних робіт. Зазначене надає можливість несумлінному підряднику вводити в оману представників замовника та виконувати роботи, що не потребують виконання в принципі. Але не варто забувати, що саме замовник несе відповідальність за раціональне використання бюджетних коштів. В свою чергу оплата «видуманих» робіт є складом злочину, передбаченого ст. 367 КК України(службова недбалість), адже такі дії призведуть до перевитрачання бюджетних коштів. Також нагадуємо замовнику про існування ст.. 167 КК України - Халатність, тобто невиконання або неналежне виконання посадовою особою своїх службових обов'язків через недбале чи несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди державним чи громадським інтересам.У зв’язку з зазначеним та для уникнення порушень законодавства вимагаємо привести розроблену документацію у відповідність до чинних норм та стандартів.
Відповідь:
Шановний учасник. Технічні і вимоги змінювати не будемо тому, що вони відповідно до кошторисної документації, яка пройшла відповідну экспертизу. Ваші знання Кримінального кодексу України у даному випадку не доречні. За достовірність даних в кошторисної документації несе відповідальність єксперти.
Дата відповіді:
10.08.2020 21:58
Відповідь надана
зауваження щодо оголошення
Номер:
8620a193f70249559e7fca52a1069285
Дата опублікування:
10.08.2020 16:19
Опис:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
В технічних вимогах тендерної документації взята розцінка "Пусконалагоджувальні роботи.Ліфт пасажирський до 1000кг до 1 м/с" - ця розцінка відноситься до нового будівництва та використовується після монтажу нових ліфтів та не в якому разі при капітальному ремонту ліфтів (не відноситься до ремонтного збірнику державних будівельних норм). Попереджуємо, що в іншому випадку це призведе до незаконного перерахуванню бюджетних коштів замовником підряднику.
Розцінкою ж ЖТ 1-27-1(3) "Підготовка ліфтів до здачі в експлуатацію. Ліфти пасажирські на 9 зупинок з автоматичними розсувними дверима" передбачений такий склад робіт: чищення всіх деталей, механізмів і металоконструкцій; змащення тертьових деталей всіх механізмів, огляд і перевірка зазорів у всіх електроапаратів; регулювання зазорів та необхідних розмірів між взаємодіючими деталями ліфта; перевірка роботи всіх вузлів і деталей ліфта; проведення технічного огляду.
Тому застосування обох видів робіт у технічному завданні за предметом закупівлі « Капітальний ремонт пасажирських ліфтів в житовому будинку» є порушенням державних будівельних норм та приводить до завищення ціни на виконання робіт з капітального ремонту.
На підставі вищевикладеного, та беручі до уваги рішення Сумського окружного адміністративного суду по справі № 2a-1870/1755/11 від 09.11.11 року (залишеного без змін Колегією суддів Харківського апеляційного адміністративного суду 26.02.2015 року) (посилання). – витяг з рішення «Крім того, включення в акти виконаних робіт за жовтень - грудень 2008 року, червень, листопад 2009 року з капітального ремонту та модернізації ліфтів м. Суми пусконалагоджувальних робіт не відповідає п.1.2 ДБН Д. 1.1-6-2000 "Вказівки по застосуванню ресурсних елементних кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи", затвердженому наказом Держбуду України від 04.10.2000 №220. Застосування розцінок ПІ-79-1 (2) та П1-80-1(2) в даному випадку необгрунтовано.».
На підставі вищевикладеного та враховуючи значне, а саме приблизно на 100 000 гривень завищення вартості капітального ремонту, вимагаємо змінити технічні вимоги до тендерної документації.
При відсутності відповіді, або надання фіктивної відповіді не по суті запитань, будемо вимушені звернутися до контролюючих органів в межах чинного законодавства України.
Відповідь:
Шановний учасник. Технічні і вимоги змінювати не будемо тому, що вони відповідно до кошторисної документації, яка пройшла відповідну экспертизу.. За достовірність даних в кошторисної документації несе відповідальність експерти.
Дата відповіді:
10.08.2020 21:59
Відповідь надана
зауваження щодо оголошення
Номер:
84d52d90458341e8946cb6578e199718
Дата опублікування:
10.08.2020 16:15
Опис:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
1) В технічним вимогах п.33 взята розцінка "Установлення пружин буфера. Маса комплекту 60кг "- комплект- 1, в п.34 «Пружина буферна (пружина -1 шт)» -комплект - 1, але комплект це 3 шт. буферних пружин;
2) В технічним вимогах п.41 взята розцінка "Заміна балки дверей кабіни"- балка- 1, в п.42 «Привод ДК 400кг в зборі» -шт- 1, розцінка взята по «Заміні балки дверей кабіни», замість «Заміни привода ДК».
Відповідь:
Шановний учасник. Технічні і вимоги змінювати не будемо тому, що вони відповідно до кошторисної документації, яка пройшла відповідну экспертизу. За достовірність даних в кошторисної документації несе відповідальність єксперти.
Дата відповіді:
10.08.2020 22:00
Відповідь надана
зауваження щодо тендерної документації
Номер:
07c4d2dbe5e54607b40b0e44b18b53d0
Дата опублікування:
10.08.2020 12:51
Опис:
1. Шановний замовник, наголошуємо на невідповідності Додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі електронній формі самого оголошення. Відповідно до електронної форми строк виконання робіт 01 вересня 2020 року – 30 жовтня 2020 року. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 Строки виконання робіт за цим договором становить 60 (шістдесят) календарних днів з дати підписання Договору. Відповідно до паперового варіанту оголошення про проведення спрощеної закупівлі Строк виконання робіт: Початок виконання робіт протягом двох робочих днів після підписання договору. Термін виконання робіт 60 календарних днів. Наголошуємо, що оголошення та додатки до нього не відповідають один одному. Шановний замовник визначтеся нарешті з датами, коли все ж таки заплановано початок виконання робіт: з 1 вересня 2020 року, з дня підписання договору чи протягом двох днів з дня підписання договору??? Та ж сама ситуація і з кінцем виконання робіт.Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію шляхом приведення у відповідність строків виконання робіт.
2. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі у складі пропозиції учасник повинен надати Лист про те, що роботи надаються без залучення третіх осіб. В той же час відповідно до п.8.7. проекту Договору Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників. Просимо визначитись все ж таки можна чи ні залучати до виконання робіт субпідрядні організації та внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього.
Відповідь:
Лист про те, що учасник не буде залучати субпідрядника не означає, що забороняється залучати субпідрядника., а означає, що у випадку виконання робіт без підрядника необхідно у довільній формі надати довідку про не залучення субпідрядника. Якщо, планується залучати субпідрядника то це право учасника. Вносити зміни до оголошення не має підстав.
Дата відповіді:
10.08.2020 17:21