• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ПГВ 20П-026_код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічне супроводження, монтаж та підтримка системи GPS-моніторингу транспортних засобів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації. Вимагається забезпечення виконання договору -Банківська гарантія 5% від вартості договору

Торги не відбулися

2 129 420.69 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 42 600.00 UAH
Період уточнення: 30.07.2020 12:21 - 21.08.2020 15:00
Відповідь надана

Питання щодо сервісного обслуговування

Номер: 3940ca2e5e3347e080a40085ea7bc132
Дата опублікування: 20.08.2020 17:26
Опис: Шановний Замовнику, згідно вимог тендерної документації необхідно провести Сервісне обслуговування, а саме - відновлення елементів живлення Трекера; - діагностика та ремонт Трекера, датчика рівня пального (далі – ДРП) в місцях базування ТЗ. Просимо внести уточнення, що ремонтні роботи проводяться Виконавцем по заявках Замовника не гарантійного випадку виходу з ладу обладнання з закриттям окремих актів виконаних робіт. Монтажні і ремонтні роботи проводяться Виконавцем по заявках Замовника гарантійного випадку виходу з ладу обладнання, але у випадку виходу з ладу обладнання по негарантійним причинам Замовник оплачує дані послуги додатково. На момент виконання робіт замовник забезпечує безперешкодний і своєчасний доступ до техніки. Гарантія не поширюється на раніше встановлене в замовника обладнання.
Відповідь: Розрахунок вартості наданих послуг за технічне супроводження, монтаж та підтримку системи GPS-моніторингу транспортних засобів проводиться згідно, та в рамках Додатку №2 до договору. У разі виходу з ладу або некоректної роботи негарантійного Обладнання, Виконавець повинен провести діагностування його компонентів та виконати ремонтні роботи до усунення несправності Обладнання за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця. У разі виходу з ладу елемента живлення Трекера, Виконавець проводить його заміну за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
Дата відповіді: 26.08.2020 08:32
Відповідь надана

Питання щодо уточнення вимог до пломб

Номер: 2a466384dd4a46ed83593b5d941ee7e4
Дата опублікування: 20.08.2020 17:25
Опис: Шановний Замовнику, Просимо надати перелік вимог до пломб, які відповідатимуть вашим стандартам
Відповідь: Пломба-наклейка: Габаритні разміри - 100 х 20 мм; Маркувальна інформація - унікальний серійний номер; Тип пломби – наклейка; Температурний діапазон застосування – (-30 … +60 ͦС); Гарантія – не менше 1 року; Пломбувальна поверхня - пластик, метал, скло, фарбована поверхя. Пломба охоронна: Матеріал – Полікарбонат; Габаритні розміри - 36,9х27х14,5 мм; Тип пломби - пломба-ротор; Температурний діапазон застосування – (30°С до + 120°С); Діаметр отвору - 1.1 мм; Спосіб нанесення номера - лазерне маркування. Мононить армована для пломбування: Матеріал троса - Сталь нержавіюча + полімер; Діаметр троса - 0.98 мм. У разі монтажу демонтованого чи нового Обладнання, Виконавець повинен опломбувати з'єднання Трекера та ДРП власними пломбами.
Дата відповіді: 26.08.2020 08:31
Відповідь надана

Питання щодо серверних потужностей, придбання ліцензій, оплати хостингу

Номер: 0c1c0076ebc448e4af452e0f05dedb4b
Дата опублікування: 20.08.2020 17:24
Опис: Шановний Замовник, правильно ми розуміємо, що Вами обрано хмарне рішення яке передбачає оренду серверних потужностей, придбання та оплату ліцензій, оплату хостингу?
Відповідь: Після установки Системи Виконавець щомісячно оплачує хостинг та ліцензії за кожен пристрій, внесений в базу ПЗ Wialon за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця.
Дата відповіді: 26.08.2020 08:27
Відповідь надана

Вимога щодо зміни предмету закупівлі через невідповідність коду закупівлі

Номер: 7d4dddc19f494d74a3b83d07d41864e2
Дата опублікування: 20.08.2020 17:24
Опис: Шановний Замовнику, просимо внести зміни у предмет закупівлі, так як даний тендер проводиться по коду 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, а наступні пункти не відповідають коду закупівлі: - демонтаж, монтаж і налагоджування комплектів GPS-моніторингу та контролю палива (далі - Обладнання); - виконання ремонтів Обладнання системи GPS-моніторингу на ТЗ; - підключення пристрою спостереження (далі – Трекер) до електроживлення ТЗ; - відновлення елементів живлення Трекера; - діагностика та ремонт Трекера, датчика рівня пального (далі – ДРП) в місцях базування ТЗ; - пломбування з’єднань Трекера та ДРП; - тарування ДРП.
Відповідь: Основним предметом закупівлі є програмне забезпечення, оскільки більша частина коштів передбачена саме на GPS супровід, відповідно й код був обраний 72260000-5; а решта коштів - це купівля та обслуговування вже встановленого обладнання як допоміжна складова. Навігаційне обладнання самостійно не здатне виконувати необхідні нам функції; основна мета систем GPS моніторингу полягає в контролі ТЗ на лінії, який здійснюється програмним забезпеченням Wialon Hosting через передачу інформації каналами GPRS-зв’язку. Окрім цього згідно п.10 статті 3 «Закону України про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини. Вибір предмету закупівлі здійснено згідно пункту 21 частини першої статті 1 «Закону України про публічні закупівлі», тому зміну коду вважаємо недоцільним.
Дата відповіді: 26.08.2020 08:26
Відповідь надана

ДСТУ ISO/IEC 27001:2015

Номер: b971bc6d57c1415fb6666cfdbb5de35d
Дата опублікування: 19.08.2020 09:21
Опис: Відповідно до однієї з вимог тендерної документації є надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту cистеми управління інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT). Просимо прибрати дану вимогу, вона є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, даний сертифікат відповідності не є обов’язковим документом у відповідності до вимог чинного законодавства України про сертифікацію або аргументувати наявність такого сертифіката та як він впливає на кваліфікацію Учасника. Просимо також звернути увагу на рішення Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17 «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації»
Відповідь: Cертифікат відповідності ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 або ІSO/ІEC 27001:2013 – «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги (ІSO/ІEC 27001:2013; Cor 1:2014, ІDT)» не є обов’язковим документом у відповідності до вимог чинного законодавства України про сертифікацію. Проте наявність даного сертифікату у потенційного учасника чи його підрядчиків забезпечує дотримання внутрішньої політики інформаційної безпеки Замовника та виконання наступних задач: 1. Заходи підтримання безпеки мають бути запроваджені для захисту інформації, яка доступна, обробляється чи зберігається в місцях віддаленої роботи; 2. Проведення регулярного резервного копіювання інформації, програмного забезпечення та образів систем; 3. Обладнання має бути розміщено чи захищено так, щоб зменшити ризики інфраструктурних загроз і небезпек та можливого несанкціонованого доступу; 4. Обладнання має бути захищено від аварійних відімкнень живлення та інших порушень, внаслідок аварій засобів життєзабезпечення; 5. Силові та телекомунікаційні кабельні мережі передачі даних або підтримки інформаційних послуг має бути захищено від перехоплювання, взаємного впливу чи пошкоджень; 6. Мають бути наявними процедури контролю інсталяції (оновлення) програмного забезпечення в системах, що перебувають в експлуатації.
Дата відповіді: 21.08.2020 09:16
Відповідь надана

Питання щодо уточнення вимог

Номер: acd813471fdf4447a217eb689e141661
Дата опублікування: 18.08.2020 14:02
Опис: Шановний Замовнику, просимо роз'яснити наступні питання: 1. У технічному завданні вказано: Мати резервне Обладнання  Комплектів № 1, № 2, № 3, № 4 для здійснення аварійної заміни в гарантійний період за рахунок Виконавця – просимо вказати у якому об’ємі має бути передбачений ЗІП комплект; 2. У технічному завданні вказано: Накопичена телеметрична інформація з пам’яті Трекера повинна передаватися автоматично за допомогою GPRS-каналу на телематичний сервер Виконавця. Чи правильно ми розуміємо, що в даному випадку ми надаємо Замовнику хостинг серверу, де хостинг, тобто це фактично «хмарне рішення», коли ПО і ряд ключових даних розміщується на віддаленому (нашому) сервері, а Замовник отримує віддалений доступ і АРМ управління всіма системами, що працюють під управлінням ПО Віалон в своєму офісі. У цьому випадку після установки системи Замовник на всьому протязі експлуатації оплачує хостинг і ліцензії за кожен пристрій, внесений в базу ПО Віалон щомісячно, що сумарно має розрахуватись у тендерній пропозиції. 3. У технічному завданні у розділі сервісне обслуговування вказано: виконання ремонтів Обладнання системи GPS-моніторингу  на ТЗ - так, як обладнання вже встановлене у Замовника при його демонтажі передбачено його огляд і звірка з гарантійним талоном на обладнання, у випадку, якщо термін гарантії вже змонтованого обладнання минув, то чи правильно ми розуміємо, що ремонт буде виконуватись ПЛАТНО, згідно окремо виставленого рахунку? 4. У технічному завданні у розділі сервісне обслуговування вказано: відновлення елементів живлення Трекера – при демонтажі і повторному монтажі трекерів рекомендується провести заміну елементів живлення, так як гарантія від виробника трекерів на елементи живлення не поширюється, чи правильно ми розуміємо, що ці витрати повинен врахувати учасник торгів? 5. У технічному завданні у розділі сервісне обслуговування вказано: пломбування з’єднань Трекера та ДРП – пломби надає Замовник?
Відповідь: 1. Враховуючи кількість вже встановленого в Замовника гарантійного Обладнання та потреб у новому Обладнанні згідно Технічного завдання, Виконавець повинен мати в резерві не менше 2 (двох) кожного із Комплектів №1,№2,№3,№4. 2. Після установки Системи Виконавець щомісячно оплачує хостинг та ліцензії за кожен пристрій, внесений в базу ПО Wialon за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця. 3. У разі виходу з ладу або некоректної роботи негарантійного Обладнання, Виконавець повинен провести діагностування його компонентів та виконати ремонтні роботи до усунення несправності Обладнання за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця. 4. У разі виходу з ладу елементів живлення Трекера, Виконавець проводить його заміну за власний рахунок. Вартість даних послуг повинна бути врахована в загальну вартість цінової пропозиції Виконавця. 5. У разі монтажу демонтованого чи нового Обладнання, Виконавець повинен опломбувати з’єднання Трекера та ДРП власними пломбами.
Дата відповіді: 21.08.2020 09:14