• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти (хліб з борошна пшеничного 1 гатунку, хліб житньо-пшеничний 1 гатунку, булочка з борошна пшеничного (вага 100 гр), кекс з різними добавками (кулич)

(хліб з борошна пшеничного 1 гатунку, хліб житньо-пшеничний 1 гатунку, булочка з борошна пшеничного (вага 100 гр), кекс з різними добавками (кулич)

Завершена

653 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 267.50 UAH
Період уточнення: 04.01.2017 10:53 - 11.01.2017 10:58
Відповідь надана

Вимоги стосовно кількості автотранспорту

Номер: 722b30ea871d4607891f387cbff6d150
Дата опублікування: 10.01.2017 17:34
Опис: Згідно Вашої Тендерної документації Ттовар постачається за рахунок постачальника на склад за адресою: Україна, Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Івана Середи, буд.10, 64660. В п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників 5.1. Наявність обладнання (потужностей) та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази: (спеціалізованого автотранспорту для перевезення хліба (не менше 3 одиниць)) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Просимо надати роз’яснення стосовно кількості спеціалізованого автотранспорту для перевезення хліба. Постачання предмету закупівлі 1 раз на день на склад.
Відповідь: КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат на Ваше запитання повідомляє, що відповідно до ч.1 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У відповідності до ч.2 статті 16 ЗУ Замовник встановлює декілька кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 5. «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації, Замовник, відповідно до вищезазначеного вимагає документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасників, серед іншого, у вигляді надання відповідно до п.5.1.1. Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази: (спеціалізованого автотранспорту для перевезення хліба (не менше 3 одиниць)) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Підтвердження матеріально-технічної бази у кількості та відповідно до встановлених технічних вимог обумовлено: - товар, що закуповується є обов’язковою та невід’ємною частиною раціону при харчуванні підопічних Закладу; - строк поставки товарів: січень-грудень 2017 року, Замовник повинен бути впевнений у належній матеріально-технічній базі постачальника (у разі форс-мажору, поломок транспортних засобів, погодних умов, постачальних забезпечить належну доставку товару іншим транспортним засобом); - здійсненням замовлень нашим закладом дрібними партіями (хліб – щоденно до 8-00 години); - термін придатності продукції на момент поставки повинен складати досить великий % від кінцевого строку придатності; - вимогою здійснення постачання товару на підставі письмових або усних заявок Замовника по телефону на протязі 1 (однієї) доби з моменту отримання заявки; Враховуючи вищезазначене, специфіку товару, що закуповується, безперебійне харчування підопічних Закладу, Замовник повинен мати впевненість в достатній матеріально-технічній базі постачальника, що забезпечить безперебійне постачання товару, вимога щодо кількості спеціалізованого транспортного засобу не передбачає одночасну доставку товару декількома транспортними засобами, а підтверджує, що за умов збоїв, поломок тощо постачальник матиме змогу продовжувати здійснювати щоденно протягом року доставку іншим (ми) транспортним засобами.
Дата відповіді: 11.01.2017 12:12