-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 640+790 - км 683+600)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 - км 704+400 (окремими ділянками) (ділянка км 640+790 - км 683+600)
Завершена
1 069 994 737.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 349 973.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 349 973.69 UAH
Період уточнення:
29.07.2020 18:06 - 13.09.2020 10:00
Відповідь надана
Про надання Учасником-нерезидентом аналогів підтверджуючих документів атастації АБЗ
Номер:
3ba352f7cef445d7b9dd7d1931e36366
Дата опублікування:
19.08.2020 13:30
Опис:
Відповідно до п..1.3. Додатку 1 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу про те, що
«- асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно , про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору).»
При цьому Замовник 18.08.2020 задовольнив вимогу потенційного Учасника-нерезидента та передбачив можливість «наявності мобільного АБЗ, необхідного для виконання робіт, поза межами України»
Просимо надати відповідь на запитання, чи прийме Замовник як належне виконання Учасником-нерезидентом умов п..1.3. Додатку 1 до Тендерної документації надання аналогів підтверджуючих документів отриманих на території країни Учасника «(посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору)»?
Відповідь:
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено: «Учасники-нерезиденти, подають у складі тендерної пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані (аналоги документів) та пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією, та назви аналогу документа.
У разі наявності у складі об’єднання учасника(ів) підприємства(-)-нерезидента(ів), останній надає документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій він зареєстрований (аналог(и) документу(ів) та пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією, та назви аналогу документа)
Дата відповіді:
21.08.2020 14:44
Відповідь надана
Про порядок продовження строку надання послуг та штрафні санкції
Номер:
33867a111a694cd58ff098e098066e7c
Дата опублікування:
19.08.2020 12:08
Опис:
Будівельна компанія з великим досвідом у будівництві доріг має намвір взяти участь у закупівлі, але у Тендерній документації в п.4.4. вказано строк надання послуг 24.12.2020р. який є за нашою оцінкою нереальним для видів робіт передбачених в технічному завдання для поточного середній ремонту автомобільної дороги М-12 протяжності ділянок близько 42,8 км.
У Тендерній документації в частині Проекту договору в п.6 та 7 вказано про те, що:
«6. Строки виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту об’єкта можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у цей Договір.
7. Замовник може, у разі необхідності, прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт (надання послуг) із внесенням у встановленому порядку змін у цей Договір, у тому числі до Календарного графіка виконання робіт, Договірної ціни, Плану (графіку) фінансування.»
Фактично, це означає що Замовник може продовжити Підряднику строк надання послуг.
Також у п.59 Проекту договору вказано наступне про штрафні санкції:
«59. Підрядник несе відповідальність за порушення зі своєї вини таких зобов’язань за цим Договором:
- за порушення строків закінчення виконання робіт (надання послуг) (здачі закінченого об’єкта поточного середнього ремонту в експлуатацію) та передачі об’єкта поточного середнього ремонту стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості робіт (послуг) за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості;»
Просимо надати відповідь на запитання за якими підставами будуть прийматися Замовником рішення про „про уповільнення...виконання робіт (надання послуг)”? Чи в ситуації продовження строку надання послуг (відповідно до п.7 Проекту договору) буде Замовник застосовувати до Підрядника вищевказані штрафні санкції за прострочення строку надання послуг?
Відповідь:
Замовник може, у разі необхідності, прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт лише за наявності об’єктивних обставин.
Відповідно до пункту 65 проекту договору, зміни, доповнення та розірвання Договору здійснюється за взаємною згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди.
У зазначених випадках присутня згода сторін, відсутня вина сторін і, таким чином відсутня відповідальність сторін.
Дата відповіді:
21.08.2020 14:41
Відповідь надана
Cтрок дії забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
50e61fd978a74cddaa2a8e15e7202851
Дата опублікування:
18.08.2020 12:54
Опис:
В п. 2 Розділу ІІІ Тендерної пропозиції зазначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Пунктом 4 Розділу ІІІ Тендерної пропозиції тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Отже, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
В той же час, в оголошенні № UA-2020-07-29-009152-c та самій Тендерній документації відсутнє посилання на дату розкриття тендерної пропозиції або на подію, яка буде вважатися датую розкриття тендерної пропозиції.
Така невизначеність, унеможливлює здійснити правильний розрахунок строку дії забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, просимо роз’ярити, якою є дата розкриття тендерної пропозиції або подія, яка буде вважатися датую розкриття тендерної пропозиції.
Відповідь:
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначєються строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Оскільки закупівля проводиться відповідно до частини третьої статті 10 Закону, дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій є датою розкриття тендерних пропозицій.
Пунктом 1 розділу IV тендерної документації визначено: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01 вересня 2020 року, 10 год. 00 хвилин.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, тобто – 90 днів з 01 вересня 2020 року.
Дата відповіді:
21.08.2020 14:37
Відповідь надана
Банківські документи
Номер:
95d1f7a1810549f986e3a8eb8b4ad666
Дата опублікування:
12.08.2020 14:32
Опис:
Шановний замовник!
Чи буде прийнята замовником від учасника банківська гарантія, довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки з банку по рахунку покриття (далі – документи), якщо вказані документи будуть надані банком-нерезидентом і оформлені відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98), а також вказані документи видані банком-нерезидентом будуть авізована через авізуючий банк, що є резидентом України з обов’язкові наданням учасником документів, що підтверджують авізування документів, наданих банком-нерезидентом, проведених авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку?
Відповідь:
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, інших нормативних актів законодавства України
Дата відповіді:
14.08.2020 09:33
Відповідь надана
строк виконання робіт
Номер:
43a0de318e1d4e1aa2f89d7ba57c3876
Дата опублікування:
12.08.2020 10:58
Опис:
В п.4.4. Тендерної документації вказано, що строк надання послуг, виконання робіт - 24 грудня 2020 року.
У той же час у Відомості робіт (Додаток 8) вказано протяжність ділянок робіт у у 42,8 км.
При цьому початок аукціону вказаний 07 жовтня 2020р. а підписання Договору з переможцем вказано у строк від 10 до 20 днів (з 18.10 до 28.10.2020).
Відтак Замовник передбачає проведення Поточного середнього ремонту «протяжністю ділянок робіт у 42,8 км.» за час щонайменше з 18.10.2020 до 24.12.2020р. (2 місяці та 6 днів), що є нереальним в т.ч. щодо обсягів робіт.
Чи дійсно строк надання послуг, виконання робіт - 24 грудня 2020 року при протяжності ділянок робіт у 42,8 км.?
Відповідь:
Підпунктом 4.4. пункту 4 розділу І Тендерної документації визначно: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 24 грудня 2020 року
Дата відповіді:
14.08.2020 09:34
Відповідь надана
Запитання щодо ДЦ
Номер:
05b2181e66954a54bd6ae451835456b7
Дата опублікування:
11.08.2020 15:37
Опис:
Доброго дня! Чи потрібно надавати розрахунки до договірної ціни у складі тендерної пропозиції, чи розрахунки надає тільки переможець процедури закупівлі протягом 10-ти днів відповідно до п. 6 ТД?
Відповідь:
Тендерною документацією не передбачено надання розрахунку до договірної ціни у складі тендерної пропозиції.
Протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець повинен подати на адресу Замовника в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника, для узгодження пакет документів щодо договірної ціни.
Дата відповіді:
11.08.2020 16:02
Відповідь надана
Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Номер:
a408aee5672943629cbe4fe42896881f
Дата опублікування:
10.08.2020 17:27
Опис:
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку, згідно Таблиці 1 цього Додатку, щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Відповідно до Таблиці 1 Додатку № 1 Учасник повинен підтвердити наявність комплекту механізмів для влаштування основи з ограномінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу у кількості 2 одиниці.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно Таблиці 1 цього Додатку, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Просимо роз’яснити з чого має складатися цей комплект: які механізми повинні в нього входити та в якій кількості??? Також просимо роз’яснити яким саме документом Учасник має підтвердити наявність у нього саме комплекту механізмів? Або чи достатньо буде надати документи на кожен механізм окремо?
Відповідь:
Комплект механіхмів для влаштування основи з органомінеральної суміші за технологією холодного ресайклінгу залежить від обраного підрядником методу його виконання – приготування органомінеральної суміші в установці або безпосередньо на дорозі.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно Таблиці 1 Додатку №1, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (бухгалтерського обліку)
Дата відповіді:
11.08.2020 15:41
Відповідь надана
ЕЦП
Номер:
fd370be858144839a6ff04c5d3b391d9
Дата опублікування:
07.08.2020 16:34
Опис:
Шановний замовник!
П. 5 Розділу 1 Тендерної документації встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Абз. 4 п. 1 Розділу 1 Тендерної пропозиції передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Отже, тендерною документацією зобов’язано учасника при подачі тендерної пропозиції та документів завіряти їх шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» має наступний виклад:
1. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
2. Електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій/пропозицій забезпечує:
1) фіксацію дати і точного часу отримання тендерних пропозицій/пропозицій;
2) неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій/пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання;
3) розкриття отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
4. Електронна система закупівель забезпечує збереження та належний захист усієї інформації щодо закупівель відповідно до вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", можливість взаємодії з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави, та можливість доступу до цієї інформації замовникам, учасникам, органам, уповноваженим здійснювати контроль у сфері закупівель, органу оскарження, Уповноваженому органу та іншим особам відповідно до цього Закону.
5. Електронна система відповідає вимогам щодо:
1) можливості здійснювати обмін інформацією з використанням мережі Інтернет;
2) наявності загальнодоступних засобів телекомунікації, що не обмежують участі у процедурах закупівель/спрощених закупівлях;
3) наявності системи електронного обміну документами з використанням методів ідентифікації, вимоги до яких визначаються Кабінетом Міністрів України;
4) можливості здійснювати ідентифікацію учасників і точно визначати час і дату отримання тендерних пропозицій/пропозицій (їх частин) за умови відсутності доступу до таких даних з боку будь-яких осіб до встановленого кінцевого строку подання та часу і дати розкриття їх тендерних пропозицій/пропозицій;
5) наявності системи збереження даних, що здійснює зберігання протягом не менш як 10 років усіх документів, що надійшли від замовників, учасників, органу оскарження, органів, уповноважених здійснювати контроль у сфері закупівель, та були створені під час оцінки тендерних пропозицій/пропозицій, і забезпечує автоматичне резервування і відновлення даних;
6) можливості забезпечення безперервності процесу закупівель.
6. У разі розкриття та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій електронна система закупівель повинна забезпечувати введення/виведення даних, приймання команд та відображення результатів їх виконання в інтерактивному режимі реального часу.
Під час проведення електронного аукціону авторизовані електронні майданчики повинні забезпечувати дотримання вимог, установлених цією статтею, рівний і вільний доступ до таких майданчиків усім учасникам та можливість стежити за ходом проведення електронного аукціону в інтерактивному режимі реального часу всім заінтересованим особам.
7. Порядок авторизації електронних майданчиків, відключення авторизованих електронних майданчиків та вимоги до їх функціонування, також вимоги щодо функціонування електронної системи закупівель, надання онлайн-сервісів, та порядок надання доступу до них і розмір плати встановлюється Кабінетом Міністрів України.
8. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
9. Під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
З аналізу ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що закон не вимагає наявність в учасника ЕЦП та накладення ЕЦП на тендерну пропозицію та документі при подачі через електрону систему закупівель.
Відповідно до п.5.2 Регламенту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС встановлення юридичної особи здійснюється за установчими документами юридичної особи або копіями таких документів, які нотаріально засвідчені відповідно до законодавства, або іншими відомостями відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (у редакції Закону України від 26.11.2015 № 835-VIII), які містяться у Єдиному державному реєстрі. При ідентифікації юридичної особи з’ясовують: – її повне та скорочене найменування; – місцезнаходження; – відомості про органи управління та їх склад; – дані, що ідентифікують осіб, які мають право розпоряджатися рахунками та майном, їх повноваження; – ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром.
Враховуючи той факт, що учасник є нерезидентом, учасника не внесено до державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а отже учасник-нерезидент не може надати необхідний пакет документів для отримання ЕЦП. Крім того, чинним законодавством України не передбачено отримання ЕЦП юридичними особами – нерезидентами.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення: чи будуть вважатися належним чином поданими тендерна пропозиція та документи/копії документів, які підписані та/або засвідченні власноручним підписом уповноваженою особи учасника-нерезидента (юридичної особи-нерезидента) через електронну систему закупівель/електронний майданчик?
Відповідь:
Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Пунктом1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Крім того, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції
Дата відповіді:
11.08.2020 14:01