-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням Рекультивації полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису)
Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою.
Торги не відбулися
205 632.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 030.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 030.00 UAH
Період уточнення:
29.07.2020 17:15 - 03.08.2020 19:00
Відповідь надана
Щодо гарантійного листа Учасника або власника про залучення випробувальної лаболаторії
Номер:
2f97c461db60494886ff4c2a08eceeb0
Дата опублікування:
03.08.2020 15:50
Опис:
Шановний замовнику!
Нам як потенційному учаснику не зрозуміло чи гарантійний лист щодо залучення випробувальної лабораторії надає учасник чи відповідна організація, яка буде залучена для проведення контролю за якістю будівельних виробів і конструкцій, які будуть використовуватися під час будівництва об'єкту. Не зрозуміло, яким чином власник лабораторії може надати гарантійний лист на об'єкт, де ще не визначено переможця процедури закупівлі. Просимо внести зміни до оголошення про спрощену закупівлю, в частині гарантійного листа від власника лабораторії, про те що він гарантує виконувати контроль якості будівельних матеріалі, виробів, конструкцій. Просимо врахувати, що дані питання регулюються відповідними договорами (правочинами) а не гарантійними листами.
Відповідь:
На Ваш лист повідомляємо, що має бути надано гарантійний лист від Учасника або власника лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які будуть використовуватися.
Дата відповіді:
03.08.2020 22:07
Відповідь надана
Скарга
Номер:
0fcc5acfb9a4459b84c616cdb59c175e
Дата опублікування:
03.08.2020 10:55
Опис:
Доброго ранку! Згідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" вимога п. 4 Додатку №3 в частині потреби як мінімума 2 аналогічних договорів за 2019 та 2020 рр., де Замовником виступає державна та комунальна власність є дискріминаційної вимогою. Просимо Вас зробити зміни до тендерної документації, які не порушують права Учасників згідно ЗУ.
Відповідь:
На Ваш лист повідомляємо, що закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету, тому Замовник вимагає виконання аналогічних договорів з Замовниками державної або комунальної форми власності. Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначену вимогу Замовника.
Дата відповіді:
03.08.2020 22:10
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
948c70bcccf244239550ba1ebbbba75e
Дата опублікування:
02.08.2020 14:04
Опис:
Доброго дня! Згідно постанови КМУ №903 від 11 липня 2007 року зі змінами чітко встановлені вимоги щодо виконання свої повноважень та обов'язків інженера з технічного нагляду. У цьому переліку відсутні такі вимоги, які визначені у Вашій тендерній документації (ТД), а саме:
1 . Вимога щодо наявності у інженера технічного нагляду програмного комплексу АВК-5.
2. Вимога щодо наявності інженера- геодезиста, інженера- проектувальника у частині кошторисної документації, наявность головного інженера. Технічний нагляд згідно постанови Постанові КМУ №903 явно відсутні.
3. Вимога щодо наявності страхових полісів до договору добровольного страхування, оскільки це страхування є добровльним, а не примусовим для інженерів технічного нагляду і не зобов'язує інженера технічного нагляду мати його у наявності.
4. Вимога наявністі випробувальної лабораторії. Інженер технічного нагляду має право на проведення лабораторних досліджень, але це не означає , що він повинен їх виконувати власними силами. Зазвичай якщо стоїть питання якості будівельно-монтажних матеріалів та виробів, інженер технічного нагляду має право вимагати у виконавця робіт офіційного підтвердження якості незадовільних матеріалів, у тому числі і висновки будівельної лабораторії.
У технічному завданні, яке є невід'ємною частиною ТД чітко відображені законодавчі акти, згідно яких здійснюється технічних нагляд, а також чітко розписані зобов'язання щодо виконання своїх повноважень. Таким чином, Додаток №3 суперечить технічному завданню ТД і законодавчим актам (Постанові КМУ №903, ЗУ "Про архітектурну діяльність" та ЗУ "Про містобудівну діяльність".
Просимо Вас згідно Ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі " не порушувати принципи добросовісної конкуренції серед Учасників та недискримінації Учасників та рівне ставлення до них. Виходячи х цього, просиом Вас зробити суттєві зміни до ТД, в особливості до Додатку №3, враховуючи вищезазначені протиріччя згідно законодавчих актів. Дякуємо за розуміння!
Відповідь:
На Ваш лист повідомляємо, що в оголошенні зазначено, що учасник повинен підтвердити наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого у вигляді ліцензії та копії договору про поставку програмного забезпечення або договору на користування. Тобто допускається не тільки програмний комплекс АВК-5, але й інший що забезпечить виконання робіт. Постанова КМУ №903 визначає Порядок механізм здійснення технічного
нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації,
капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного
переоснащення діючих підприємств (далі - будівництво об'єкта). Відповідно до ст.11 ЗУ «Про архітектурну діяльність» технічний нагляд здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Замовником вимагається Перелік обов’язкових працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі: Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 1 особи ;
-сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, учасник надає діючі кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду, інженера-геодезиста та інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, які зазначені у довідці;
Тобто Замовником вимагається надання інформації про осіб, які мають кваліфікаційний сертифікат для проведення технічного нагляду.
Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначену вимогу Замовника.
«Згідно ст. 16.1. Закону «Про архітектурну діяльність» визначено, що саморегулівні організації встановлюють стандарти професійної діяльності, обов’язкові для членів таких організацій, у т. ч. передбачають механізми відшкодування збитків. Правлінням Гільдії проектувальників у будівництві у 2014 році прийнято Стандарт професійної діяльності № 3, яким якраз і визначено механізм відшкодування збитків, що можуть бути завдані споживачам унаслідок надання членами Гільдії послуг неналежної якості.
В Україні налічується 234 діючі страхові компанії, тому Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначену вимогу Замовника.
Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які використовуються на об’єкті.
Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому він не може виконати зазначену вимогу Замовника.
Дата відповіді:
03.08.2020 22:42