-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів
Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Технічна специфікація».
Завершена
104 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 045.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 045.50 UAH
Період уточнення:
29.07.2020 10:00 - 04.08.2020 10:00
Відповідь надана
Щодо розвантаження товару
Номер:
26263364b6274474bd7031023ac9f2dd
Дата опублікування:
31.07.2020 16:57
Опис:
Просимо Замовника вказати, яка сторона здійснює розвантаження товару Покупець чи Постачальник
Відповідь:
У відповідь на Ваш запит тендерний комітет відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатком 1 до Документації передбачено, що Учасник визначає ціни на товар з урахуванням витрат на транспортування та проведення навантажувально-розвантажувальних послуг. Поставка контейнерів може здійснюватися партіями.
Дата відповіді:
03.08.2020 16:21
Відповідь надана
Де еквівалент
Номер:
ebd4c8f9814e42999c9fc3e12da54b67
Дата опублікування:
31.07.2020 16:56
Опис:
Тендерна документація розміщена Замовником не містить умови щодо можливості запропонувати «еквівалент», що є порушенням норм чинного законодавства. З метою уникнення порушень норм просимо Замовника передбачити у тендерній документації можливість запропонувати «еквівалент».
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит тендерний комітет відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічне завдання щодо закупівлі Контейнерів було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Також повідомляємо що умови проведення Спрощеної закупівлі передбачені ст. 14 Закону про публічні закупівлі, та зазначаємо що нормами чинного законодавства не встановлено передбачати еквівалент у спрощеній закупівлі.
Дата відповіді:
03.08.2020 16:18
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо з’єднання кронштейну для утримання коліс.
Номер:
1c6225d50005414ab3575c8e6ed17acc
Дата опублікування:
31.07.2020 16:56
Опис:
Вимога щодо того, що «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання /закривання кришки кріпляться до корпуса контейнера методом болтового з’єднання з метою надійності та довготривалості експлуатації.» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Зазначаємо, що оскільки стандарти згідно яких виготовляються контейнери не передбачають за допомогою якого з’єднання повинні кріпитися кронштейни для утримання коліс, то виробники мають змогу на власний розсуд визначити вид з’єднання. Зазначаючи вимогу щодо болтового з’єднання Замовник обмежує Учасників які використовують зварне з’єднання. Зважаючи на вказане просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
У відповідь на Ваш запит тендерний комітет відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: Замовник не вважає, що вимога: «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання /закривання кришки кріпляться до корпуса контейнера методом болтового з’єднання з метою надійності та довготривалості експлуатації.» до документації дискримінаційною. Така вимога обґрунтовується тим що контейнери з такою конструкцією мають значно більший термін служби, за рахунок того що є ремонтопридатними, в порівнянні з приварними з’єднаннями. При болтовому з’єднанні можна замінити кронштейн без порушення цинкованого шару. На ринку України є ряд компаній які пропонують контейнери з такою конструкцією.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги окументації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними.
Дата відповіді:
03.08.2020 16:23
Відповідь надана
Товщина металу важеля кріплення кришки
Номер:
dc8d8099a35646a28c68f7f1a76983fb
Дата опублікування:
31.07.2020 16:55
Опис:
Умова, що важелі кріплення кришки повинні виготовленні шляхом штампування, з металу товщиною не менше 2 мм – є такою, що обмежує конкуренцію між Учасниками та порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Повідомляємо, що товщина деталі не впливає на її якість. Зазначаємо, що товщина металу може бути і 1,5 мм. головне щоб дана деталь виконувала функції які на неї покладені. А передбачаючи, що товщина металу повинна бути не менше 2 мм. Замовник обмежує участь тих Учасників які виготовляють контейнери із важелем з товщиною металу меншою ніж зазначено. Тому просимо усунути дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічне завдання щодо закупівлі Контейнерів було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Замовник не вважає вимогу, що важелі кріплення кришки повинні виготовлятись шляхом штампування, з металу товщиною не менше 2 мм. Ця технічна вимога до контейнеру вимагається для зниження ударного навантаження і збільшення терміну експлуатації контейнера. Контейнери з важелями кріплененя кришки товщиною 1,5 мм можуть виконувати таку ж функцію, але їхня стійкість до ударів та термін експлуатації значно нижчий. Виходячи вже з попереднього досвіду закупівель даної продукції та моніторингу ринку перед закупівлею, було встановлено ряд компаній які можуть пропонувати контейнери саме з такими технічними характеристиками.
Дата відповіді:
03.08.2020 16:03
Відповідь надана
Щодо кріплення пружинного механізму
Номер:
a8d8609f121f46c3a4d72d9df1e8687c
Дата опублікування:
31.07.2020 16:55
Опис:
Зазначення, що пружинний механізм кріпиться болтовим з’єднанням є дискримінаційною вимогою тендерної документації. Пояснюємо, що болтове з’єднання не впливає на якість. Крім того повідомляємо, що з’єднання за допомогою зварювання є кращим від болтового та при належній експлуатації не потребує заміни. Зазначення конкретного типу з’єднання є дискримінаційною умовою для тих Учасників які використовують інший тип з’єднання ніж зазначено, тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічне завдання щодо закупівлі Контейнерів було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник не посилається у закупівлі на конструкцію конкретного виробника та планує закупити контейнер з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі згідно Додатку 1 документації. Ця технічна вимога до контейнеру надає можливість при необхідності швидко забезпечити ремонт контейнера без порушення захисного цинкового шару та з найменшими трудовитратами ніж з іншим видом з'єднання.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними.
Дата відповіді:
03.08.2020 16:01
Відповідь надана
Щодо товщини металу з якого виготовлений кожух
Номер:
b096bd7716a344aa92452dd5107141b0
Дата опублікування:
31.07.2020 16:55
Опис:
Зазначення, що «Пружинний механізм відкривання /закривання кришки контейнера має бути захищений кожухом товщиною металу не менше 3 мм» призводить до обмеження конкуренції між потенційними Учасниками. Стандарт ДСТУ 8476:2015 не містить вимоги щодо товщини металу з якого виготовлений кожух. Крім того товщина деталі не впливає на її якість. Виробники використовують метал такої товщини, якої достатньо для того, щоб деталь виконувала функції які на неї покладені. Тому товщина може бути і меншою за 3 мм. Зважаючи на зазначене просимо виключити дану дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічне завдання щодо закупівлі Контейнерів було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Замовник не вважає вимогу, що «Пружинний механізм відкривання /закривання кришки контейнера має бути захищений кожухом товщиною металу не менше 3 мм.» до документації дискримінаційною. Виходячи з попереднього досвіду закупівель даної продукції та моніторингу ринку перед даною закупівлею, було встановлено ряд компаній, які мають можливість і можуть пропонувати продукцію саме з такими технічними характеристиками.
Дата відповіді:
03.08.2020 15:55
Відповідь надана
Кріплення обичайки болтовим з’єднанням
Номер:
357a619644e1417e99b1a2307f0a1979
Дата опублікування:
31.07.2020 16:54
Опис:
Просимо Замовника пояснити чому він вимагає кріплення металічної пластини (обичайки) за допомогою болтового з’єднання, чому Учасник не може використати зварне з’єднання?
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічне завдання щодо закупівлі Підгузок для дорослих було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник вважає, що таке з’єднання є більш надійним.
Дата відповіді:
03.08.2020 15:52
Відповідь надана
Підсилення дна контейнера
Номер:
437c177f71de4741a72aa345691e5765
Дата опублікування:
31.07.2020 16:54
Опис:
Вимога щодо того, що «додаткове підсилення дна 2 мм» є дискримінаційною вимогою. Пояснюємо, що стандарт ДСТУ 8476:2015 не зазначає вимоги щодо товщини. Крім того вказуємо, що товщина деталі не впливає на її міцність, а товщини підсилення у 1,25 мм. достатньо для того щоб деталь виконувала ті функції які на неї покладено. Тому з метою усунення дискримінації просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник не вважає вимогу щодо «Для підсилення дна ящика додатково використовується металічна пластина (обичайка) товщиною 2 мм та шириною 200 мм.» до тендерної документації дискримінаційною. Ця технічна вимога запобігає пошкодженню та деформації контейнера під час завантажувально-розвантажувальних послуг. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними.
Дата відповіді:
03.08.2020 15:49
Відповідь надана
Довжина обичайки
Номер:
000ecf240aba44fe84a4080632941708
Дата опублікування:
31.07.2020 16:53
Опис:
Просимо Замовника зазначити, якою повинна бути довжина металічної пластини(обичайки ) у пропонованому контейнері?
Відповідь:
Згідно Додатку 1 до Тендерної документації контейнер повинен мати одну металеву пластину (обичайку). Вимоги, щодо конкретної довжини обичайки Замовником не встановлюються, тобто Учасник може встановити довжину обичайки самостійно, але таку, щоб забезпечувалося підсилення дна контейнера.
Дата відповіді:
03.08.2020 16:02
Відповідь надана
Кількість обичайок
Номер:
1c03aa76e67b48759a0c724ae7078b6c
Дата опублікування:
31.07.2020 16:53
Опис:
Просимо Замовника вказати, яку кількість металічних пластин (обичайок) повинен мати контейнер який планує закупити Замовник?
Відповідь:
Згідно Додатку 1 до Документації контейнер повинен мати одну металеву пластину (обичайку).
Дата відповіді:
03.08.2020 15:42