• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Хмельницького, 94, в с. Васютинці Чорнобаївського району – капітальний ремонт

Завершена

4 714 868.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 574.34 UAH
Період уточнення: 29.07.2020 09:32 - 04.08.2020 09:37
Відповідь надана

Роз'яснення щодо змісту тендерної документації

Номер: ff3f0aba8fce48aeaf546508bf6909c2
Дата опублікування: 03.08.2020 12:06
Опис: Пункт 2.4 розділу 4 тендерної документації встановлено, що у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 5% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). Просимо раз'яснити причини встановлення такої антиконкурентної умови (коли учасника "стимулюють" до завищення ціни)? Чому при цьому змінюється тип договірної ціни з динамічної на тверду? Які саме мають бути надані документи, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів?
Відповідь: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації, уважно розглянувши ваше запитання повідомляє наступне. Пунктом 2.4. розділу 4 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації встановлено, що «АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 5% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). В разі ненадання вищезазначених документів, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовник має право перевірити відповідність наявних матеріальних ресурсів у Учасника-Переможця документам, які були надані Замовнику для підтвердження наявності та вартості всіх матеріальних ресурсів.» Департамент будівництва вважає, що така вимога не обмежує конкуренцію, а також не дискримінує Учасників закупівлі. Такий висновок департамент робить з того, що фактично не встановлено вимог щодо конкретної форми власності та/або організаційно-правової форми Учасників закупівлі, або інших умов, які б фактично обмежували конкуренцію. Також департамент вважає за необхідне зазначити, що у Вашому зверненні не зазначено, яким саме чином така умова тендерної документації обмежує конкуренцію у даній закупівлі. Крім того така умова/вимога тендерної документації є досить поширеною та використовується іншими Замовниками у системі Prozorro.
Дата відповіді: 03.08.2020 13:41
Відповідь надана

Роз'яснення щодо змісту тендерної документації

Номер: 6db6de55e7f94e388b99cf7ccbbc6d9b
Дата опублікування: 03.08.2020 11:53
Опис: Пунктом 2.1 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога до учасника надати інформацію територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Просимо надати роз'яснення на наступні запитання: - чим викликана така необхідність? - яким законодавчим документом передбачена необхідніст такої реєстрації? - яким нормативним документом передбачена необхідність подання відповідної довідки у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Оскільки закупівля проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету Департамент будівництва Черкаської ОДА (Замовник) вимагає від учасника інформацію територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) .
Дата відповіді: 03.08.2020 13:40