-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ліжка дитячі для закладів дошкільної освіти
Придбання меблів для закладів освіти Сихівського та Личаківського районів м. Львова
Торги не відбулися
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 750.00 UAH
Період уточнення:
28.07.2020 18:52 - 02.08.2020 23:00
Відповідь надана
габаритні розміри сход
Номер:
06ae1d0f9f8448bba699b3daa1d9df0a
Дата опублікування:
30.07.2020 20:35
Опис:
Шановний Замовник, просимо надати габаритні розміри сходів до ліжка. Завчасно дякуємо
Відповідь:
Шановний учаснику! Вашу вимогу розглянуто. Зміни щодо розміру сходинок внесено до тендерної документації. Зміни оприлюднено в електронній системі відповідно до вимог Закону.
Дата відповіді:
31.07.2020 10:31
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
062a50f6c9d34a0fa7f4fc96da9711e5
Дата опублікування:
29.07.2020 17:05
Опис:
Шановний Замовник! Просимо вас уточнити, чи правильно ми розуміємо, що аналогічним договором в даній закупівлі буде тільки договір із закладом дошкільної освіти?
Відповідь:
Шановний учаснику! Вимогу тендерної документації "Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання товару відповідно до предмету закупівлі (меблів для закладів дошкільної освіти)" слід розуміти не як договір, укладений із закладом дошкільної освіти, а договір, предметом якого були меблі для закладів дошкільної освіти. Дякуємо.
Дата відповіді:
30.07.2020 09:08
Відповідь надана
Вимоги надання сертифікатів
Номер:
97148540dd5a4e34b4e1217a8fa82553
Дата опублікування:
29.07.2020 10:22
Опис:
В додатку 2 до тендерної документації Замовник зокрема вимагає:
4.Товар повинен супроводжуватися сертифікатами якості.
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «сертифікатів якості» є незаконними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції та є дискримінаційними
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів якості» на меблі, що є предметом закупівлі.
Пропонуємо також Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником якості товару, що пропонується наступним чином:
«Для підтвердження якості товару Учасник має надати в складі тендерної пропозиції:
1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі.
2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основний матеріал для виготовлення меблів – ДСП.
3. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
Відповідь:
Шановний учаснику! Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога, за результатами чого до тендерної документації внесено відповідні зміни. Дякуємо.
Дата відповіді:
29.07.2020 16:28
Відповідь надана
Вимоги щодо аналогічних договорів
Номер:
9c24c99c97a64321bdb1611c8818b96e
Дата опублікування:
29.07.2020 10:22
Опис:
В Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. При цьому замовник наголошує, що буде вважати аналогічним лише договори щодо меблів для закладів дошкільної освіти.
Ця вимога є дискримінаційною та такою, що перешкоджає вільній конкуренції та суперечить діючому законодавству України в сфері публічних закупівель.
Просимо Замовника видалити дану дискримінаційну вимогу щодо меблів для закладів дошкільної освіти, залишивши загальне формулювання аналогічного договору – виробництво та постачання меблів.
Відповідь:
Шановний учаснику !! Предметом даної закупівлі є дитячі ліжка для закладів дошкільної освіти. Відповідно, аналогічним вважатиметься договір, виконаний у попередні роки відповідно до вимог тендерної документації. Замовник не може виконати Вашу вимогу з наступних підстав. Зазначення в документації фрази "виробництво меблів та постачання меблів" є доволі абстрактним поняттям, так як не всі виготовлені потенційними учасниками меблі можуть підтверджувати досвід виконання аналогічного договору в учасника. Наприклад, виготовлення кухонних гарнітурів, мягких меблів (диванів), вітрин, комодів, шаф, столів тощо для приватного сектору не може підтвердити наявність досвіду виготовлення меблів для закладів дошкільної освіти. В цей же час Замовником не встановлено обмежень щодо форми власності контрагентів за аналогічними договорами. Крім цього, зазначення в тендерній документації фрази "Виробництво меблів" власне і буде дискримінаційною нормою, так як відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" , учасниками закупівлі можуть бути як і безпосередні виробники товару так і представники виробника, так і суб'єкти господарювання, до видів діяльності яких відноситься гуртова та/або роздрібна торгівля товарів певного виду. Дякуємо.
Дата відповіді:
29.07.2020 11:09