• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Кулевчанської амбулаторії сімейної медицини загальної практики у с. Кулевча Саратського району Одеської області

ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Кулевчанської амбулаторії сімейної медицини загальної практики у с. Кулевча Саратського району Одеської області) Місцезнаходження: 68261, Одеська обл., Саратський р-н, с. Кулевча, вул. Центральна, буд. 52. Категорія: відповідно п.1.ч.4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Торги відмінено

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період уточнення: 28.07.2020 15:46 - 03.08.2020 10:00
Відповідь надана

Очікувана вартість повторно

Номер: 0d6ec862bb5c4d13929bf110340e5565
Дата опублікування: 30.07.2020 21:07
Опис: Шановний замовник. У наданій Вами відповіді на запитання щодо очікуваної вартості не вбачається сенсу. Для впевненості в спроможності виконання підрядником робіт відповідно до положень законодавства встановлюються кваліфікаційні критерії та вимога щодо надання забезпечення виконання договору. Яким чином на Вашу думку вимога підряднику замість виконання будівельних робіт (як це зазначено в опублікованому Вами проекті договору) фактично повернутися на стадію проектування та провести експертизу щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, про яку взагалі не йдеться в опублікованому Вами проекті договору допоможе замовнику впевнитись у спроможності учасника виконати роботи за цінами, які розрахував учасник? Якщо звернути увагу на положення діючого законодавства, в тому числі на п.12 Постанови КМУ № 560 "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" від 11.05.2011 року, то стає зрозумілим, що замовником експертизи можуть бути ВИКЛЮЧНО замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. Тобто у зв'язку з тим, що наразі закупівля оголошена не на проектно-вишукувальні роботи, то замовлення та оплата підрядником експертизи як цього вимагає замовник є ВЗАГАЛІ ЗАКОНОДАВЧО НЕМОЖЛИВОЮ. Наполегливо просимо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідності до зазначеного замовником предмету закупівлі та виключити вимоги, реалізація яких є ЗАКОНОДАВЧО НЕМОЖЛИВОЮ ТА НЕДОЦІЛЬНОЮ.
Відповідь: Доброго дня. Дуже прикро, що Ви не вбачаєте сенсу, так як при участі в аукціоні дуже багато учасників демпінгують, що потім призводить до того, що учасники не можуть виконувати роботи за тими цінами, до яких вони доторгувались. Але, щоб Ви не хвилювались, буде внесено зміни.
Дата відповіді: 31.07.2020 12:50
Відповідь надана

Форма листа-згоди щодо персональних даних

Номер: d05c8570d2344c0582f8433bab17190d
Дата опублікування: 29.07.2020 23:27
Опис: У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (документації до закупівлі) відсутня форма листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що протирічить п.1.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасники можуть подавати в довільній формі. Це не буде вважатись підставою для відхилення.
Дата відповіді: 30.07.2020 16:27
Відповідь надана

Очікувана вартість

Номер: a5a950066e77408781935aa4d4dd613d
Дата опублікування: 29.07.2020 23:26
Опис: Яким чином була визначена очікувана вартість предмета закупівлі в розмірі 1 100 000 грн., тоді як вбачається з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі (п.1.15), підрядник після звершення торгів самостійно забезпечує проведення експертизи кошторисної документації. Тобто всупереч п.3. ч. 4. Ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» замовник наразі визначив очікувану вартість предмета закупівлі без наявного експертного звіту станом на день оголошення про проведення спрощеної закупівлі?
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник спрощеної закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 (зі змінами від 07.04.2020 року) та на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. У п.1.15 Замовник вимагає: «Проходження експертизи обов’язкове після завершення торгів. Підрядник забезпечує проведення експертизи кошторисної документації у встановленому законодавством порядку за власний рахунок.(надати гарантійний лист)». Очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу, та в якій вказана вартість робіт. Так як учасники під час підготовки до участі будуть розраховувати свої ціни на роботи, які потрібні Замовнику, то Замовник повинен бути впевнений у спроможності учасника виконати роботи за цінами, які розрахує учасник, та які різняться від цін, які вже пройшли експертизу. Саме тому Замовник вимагає проходження експертизи повторно, відповідно до ДСТУ 8907:2019. А саме у п.4.2 ДСТУ 8907:2019 зазначено: Мета проведення експертизи проектної документації на будівництво — визначення якості проектних рішень через виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних документів за такими напрямами: — міцність, надійність та довговічність; — експлуатаційна безпека, дотримання вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, інженерне забезпечення; — кошторисна частина проектної документації; — санітарне та епідеміологічне благополуччя населення; — екологія; — охорона праці; — енергозбереження; — пожежна безпека; — техногенна безпека; — ядерна та радіаційна безпека. Також пунктом 4.9 ДСТУ 8907:2019 зазначено: За бажанням замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведено експертизу проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: — незначними наслідками (СС1) у цілому, за окремими напрямами, зазначеними в 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; — середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами, зазна- ченими в 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво. Також відповідно до п.11 «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» - Експертизі також підлягають проектні рішення в частині, що не відповідає раніше затвердженому проекту будівництва, експертиза якого проведена відповідно до пункту 10 цього Порядку. Виходячи з вищезазначених норм, Замовник має право вимагати повторного проходження експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Дата відповіді: 30.07.2020 16:29
Відповідь надана

Вимоги для юридичних осіб

Номер: 417b783241014b26b7a2eb965767dfa2
Дата опублікування: 29.07.2020 23:24
Опис: Вимога п. 1.17 оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до якої: «Підрядник повинен мати досвід відповідної роботи та заключний у 2020 році не менше 1 договору на ремонт даху ( з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається) – надати сканкопію договору» застосовується виключно до юридичних осіб, як вбачається з п.2.6. оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вищезазначене є прямим порушенням принципів здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників.
Відповідь: Доброго дня. Буде внесено зміни.
Дата відповіді: 30.07.2020 16:28
Відповідь надана

Обстеження (огляд) об’єкта

Номер: c6e401242fe842148c2897e1a2a8e241
Дата опублікування: 29.07.2020 23:22
Опис: Відповідно до п.3.2. оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу робіт та надання Пропозиції. Надати у складі пропозиції.». Просимо надати роз’яснення який саме документ вимагається від учасників замовником відповідно до вищезазначеного.
Відповідь: Доброго дня. Буде внесено зміни.
Дата відповіді: 30.07.2020 16:28
Відповідь надана

Аванс

Номер: 7062d2b44930419885de6e77a4c799a5
Дата опублікування: 29.07.2020 11:34
Опис: Доброго дня. Пункт 1.16 "Вимоги до кваліфікації учасників" передбачає надання авансу у розмірі 30 %. Пунктом 3.1 передбачено, що роботи виконуються без надання авансу. Проектом договору передбачено надання авансу 30 %. Просимо пояснити є аванс чи немає та внести відповідні зміни.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Буде внесено зміни.
Дата відповіді: 29.07.2020 15:14