• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони каналізаційно – насосної станції за адресою м. Суми вул. Привокзальнана,4/13 (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК021-2015: 79710000-4 — Охоронні послуги)

ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція) про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: Послуги з охорони каналізаційно – насосної станції за адресою м. Суми вул. Привокзальнана,4/13 (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК021-2015: 79710000-4 — Охоронні послуги). • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2020 р. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 185000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 03.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: по 11.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 925,00 грн. (0,5%). • Інша інформація: Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан- копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника: • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт. • Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція/кошторис). Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформаціі про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. Документи, які надаються учасником, з метою підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, повинні бути виконані із детальним зазначенням витрат. У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складовим послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі. • Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації). • Довідку, що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати документи, підтверджуючі проходження працівниками медичної перевірки на предмет відсутності судимості, наркотичної та алкогольної залежності. • Надати документи, підтверджуючі наявність укладеного Договору на здійснення оперативної допомоги охороннику за допомогою тривожної радіокнопки оперативною групою. • Надати документи, підтверджуючі наявність газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, знаків належності, шляхом надання копій видаткових накладних на придбання. • Надати документи, підтверджуючі наявність ліцензії на охоронну діяльність. • Надати документи, підтверджуючі, наявність укладеного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами на випадок заподіяння шкоди майну. • Надати документи, підтверджуючі наявність представництва в м. Суми. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Торги відмінено

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Період уточнення: 28.07.2020 13:19 - 03.08.2020 00:00
Відповідь надана

Не чітке визначення умов конкурсних торгів та порушення законодавства України

Номер: e6985221e8b74aa98581137e37dd3775
Дата опублікування: 29.07.2020 20:35
Опис: Добрий день. Прошу звернути увагу: 1. Не визначений термін надання послуг - з якого числа буде розпочато надання послуг охорони. Таке не визначення впливає на вартість, а саме яка кількість днів охорони в цілому по договору потрібна для надання послуг, тому не можливо розрахувати "Комерційну пропозицію". ПРОШУ ВСТАНОВИТИ ЧІТКИЙ ТЕРМІН. 2. В проекті договору "Термін дії також чітко не визначений" не визначено початок дії договору. ПРОШУ ВСТАНОВИТИ ЧІТКИЙ ТЕРМІН. 3. В проекті договору в розділі 5. "Термін надання послуг" встановлено термін до 30.11.2020 року, а в розділі 10. "Строк дії Договору" термін дії до 31.12.2020 року, то б то один розділ суперечить іншому. ПРОШУ ВНЕСТИ ЗМІНИ, 4. В тендерній документації щодо надання інформації " Надати документи, підтверджуючі наявність укладеного Договору на здійснення оперативної допомоги охороннику за допомогою тривожної радіокнопки оперативною групою поліції." - Ми вбачаємо порушення законодавства України в розділі її конкуренції , так як підприємства які надають послуги з фізичної та технічної охорони мають свої оперативні групи швидкого реагування і їм не потрібно укладати додаткові угоди з поліцією. ПРОШУ ДАНУ ВИМОГУ ПРИБРАТИ АБО ПРИБРАТИ "СЛОВО - ПОЛІЦІЯ" в разі не виконання даної вимоги ми змушені будемо звернутися до відповідних органів. 5. В тендерній документації щодо надання інформації, а саме: "надання Довідки, що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати документи, підтверджуючі проходження працівниками медичної перевірки на предмет відсутності судимості, наркотичної та алкогольної залежності." - Не коректно сформульовано питання якої саме довідки - медичної чи на відсутність судимостей. - Дану інформацію щодо особистих даних працівників ні хто не має права розповсюджувати в частині іх особистих даних, а саме: медичні довідки, довідки на відсутність судимостей, довідки психіатра та нарколога. Дана норма порушує закон України "Про захист персональних даних" і ні хто не має права вимагати дану інформацію без особистої згоди працівників на яких потрібно надати довідки. ПРОШУ ДАНУ НОРМУ СКАСУВАТИ ЩОДО НАДАННЯ ДОВІДОК НА ПРАЦІВНИКІВ, З повагою,
Відповідь: На Ваше звернення за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні повідомляємо наступне. По – першому та другому питанню. Відповідно до п.5 Додатка №1 Проекту договору, термін надання послуг - з моменту підписання Договору уповноваженими представниками Сторін та до 30.11.2020. Оскільки, при проведенні спрощеної процедури закупівлі, ув’язку із дотриманням строків, наданих відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на уточнення інформації (не менше трьох робочих днів), подання пропозицій (не менше п’яти робочих днів), проведення аукціону та розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції (на більше п’яти робочих днів), тому практично не можливо передбачити чіткій термін укладання договору. Враховуючи викладене вище, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребують внесення змін в цій частині. По- третьому питанню. Відповідно до п. 10.1 Додатка №1 Проекту договору, договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 грудня 2020 року, а по фінансовим розрахункам - до повного їх виконання. Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Тобто, проект договору укладений відповідно до норм Цивільно та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене вище, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребують внесення змін в цій частині. По-четвертому питанню. Найближчим часом будуть внесені зміни в цій частині оголошення. По – п’ятому питанню. Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, не передбачена п.п. 1-13 ч.3 ст.14 Закону. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, учасник повинен надати довідку, що містить підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також надати документи, підтверджуючі проходження працівниками медичної перевірки на предмет відсутності судимості, наркотичної та алкогольної залежності. Мається на увазі надання сертифікатів від нарколога, психіатра та довідки про несудимість встановленого зразка. Наявність цих документів у складі пропозиції учасника є обов’язковою, оскільки вищезазначені документи є підтвердженням кваліфікації учасника, як фахівця з охорони. Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пп.2 п.6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії додаються щодо фахівця (фахівців) з організації заходів охорони та щодо персоналу охорони (за наявності) : - копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку. П.17 Ліцензійних умов визначено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, зокрема: - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку. Зважаючи на викладене, документи, передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі для надання в складі пропозиції учасниками, є однією з обов’язкових умов провадження охоронної діяльності, що у свою чергу вказує на те, що вказані документи повинні бути в наявності у ліцензіата (учасника) та такі документи повинні отримуватися (отримувалися) ліцензіатом (учасником) від персоналу охорони з дотриманням вимог Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про захист персональних даних». Зокрема, частиною 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» визначено, що не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»: - обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних (частина 5 стаття 6); - не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди (частина 6 стаття 6); - забороняється обробка персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних (частина 1 стаття 7). Разом з тим, положення частини першої статті 7 не застосовується, якщо обробка персональних даних здійснюється за умови надання суб'єктом персональних даних однозначної згоди на обробку таких даних (п.1 частина 2 стаття 7) або необхідна для здійснення прав та виконання обов'язків володільця у сфері трудових правовідносин відповідно до закону із забезпеченням відповідного захисту (п.2 частина 2 стаття 7); - підставами для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних (п.1 частина 1 стаття 11); - поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних (частина 1 стаття 14). Враховуючи викладене вище, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребують внесення змін. Разом з тим, з метою недопущення порушень чинного законодавства, учасники при підготовці своїх пропозицій повинні врахувати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про захист персональних даних».
Дата відповіді: 30.07.2020 11:51