-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ПГВ 20П-025_ДК 021:2015-79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Рекламно-інформаційні послуги)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Торги не відбулися
907 656.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 18 200.00 UAH
мін. крок: 2% або 18 200.00 UAH
Період уточнення:
28.07.2020 12:18 - 19.08.2020 15:00
Відповідь надана
Розміщення у друкованих виданнях
Номер:
d195df29afbd40a483ca5f5c1a63c813
Дата опублікування:
10.08.2020 18:16
Опис:
Добрий день, підписка на газети на наступний рік починається з вересня, тому складно передбачити тираж та підписку по районам у 2021 році. 1. Як саме підтвердити розповсюдження по районам області?
2. Чи можна в тендерній пропозиції вказати газету яка на сьогодні розповсюджується по даних районам та запропонувати аналоги які також можуть розповсюджуватися по цим районам, а у 2021 році вибрати те видання в якого найбільше буде передплатників?
Відповідь:
1. Розповсюдження газети по районам області підтверджується довідкою в
довільній формі, завіреною підписом головного редактора або іншої
уповноваженої особи редакції (довідка надається за вимогою Замовника під час
надання послуг за договором).
2. Тендерною документацією не передбачено зазначати назву газети в
пропозиції Учасника. Послуги з виготовлення рекламно-інформаційних
матеріалів розміщуються в друкованому виданні, яке попередньо погоджується
із Замовником під час надання послуг за договором. Виконавець повинен
забезпечити виготовлення і розміщення рекламно-інформаційних матеріалів у
друкованому засобі масової інформації, яке розповсюджується у вказаних
районах Полтавської області згідно п. 1 технічного завдання (додаток №3 до
тендерної документації).
Дата відповіді:
13.08.2020 10:15
Відповідь надана
Об'єми публікацій
Номер:
bdc344afcba347bba5e7516ef103e054
Дата опублікування:
04.08.2020 15:50
Опис:
Доброго дня, виникло два питання стосовно зукупвлі:
1. Загальна площа публікацій – 5 (п’ять) шпальт площею 900 см2 - мається на увазі 5 публікацій по 900 см2 , чи об'єм однієї публікації становить 5 шпальт?
2. Зовнішня реклама – експонування одного сюжету протягом 30 днів, 6 сюжетів, тобто , загальний період розміщення становить 6 місяців?
Відповідь:
1. Закупівлі підлягає площа для публікації, а не кількість публікацій.
Загальна площа публікацій складає 5 (п’ять) шпальт по 900см2 кожна, згідно
Додатку 2 до договору «Розрахунок вартості рекламно-інформаційних послуг».
2. Загальна кількість різних зображень – 6, загальна кількість білбордів
(призм/призматронів) – 6, тобто одне зображення розміщюється на 6 білбордах
(призмах/призматронах). Загальна кількість розміщень зображень – 36. Строк
тривалості розміщення кожного зображення - 30 календарних днів, за потребою
Замовника, протягом дії договору.
Дата відповіді:
06.08.2020 12:14